Dönüş ve Kaçış

143 17 2
                                    

Maira zombilerden uzaklaşınca luke u yere indirdi ve koluyla destek verdi. Luke"bir daha yürüyemeyeceğim! Tek bacaklı bir ucubeyim bennn!" gibi şeyler söyleyerek inliyordu. Maira "sus yoksa diğer bacağını ben beceririm! Diye bağırdı. Sonunda çiftliğin kilitli tel duvarına ulaştılar. Maira kilidi bir kaya parçasıyla kırdı. Luke un yine gözleri doldu "içerde nicole var!" dedi. Maira tek kaşını kaldırarak luke a baktı. Bedeni kan içinde kalmıştı. Luke un bacağından sızan tüm kan bedenine işlemişti. T-şörtünü koşarken şortunun lastiğine sıkıştırmıştı. T-şörtüyle luke un bacağını sardı ve çiftliğe doğru ilerlediler.
Nicole"onları kurtarmayı denedim ama luke ısırıldı. Luke un ısırıldığını gören zavallı maira sözümü dinlemeyip arkasından koştu" diye yakınıyordu. O sırada kapı açıldı ve kan içindeki maira ile luke içeri girdi. Nicole bembeyaz kesildi. Tommy yerinden fırladı "nasıl olur?" luke un bacağındaki kurşun izini gördü ve nişanlısına sıkı bir tokat attı. Bay darwin olayları anlamaya çalışıyordu. Nicole yere korkunç bir şekilde düştü. Luke "canın cehenneme sürtük!" diye bağırdı ve maira gözlerini devirdi. Jack luke u koltuğa yatırıp yarasını inceledi "elena, tıbbi malzemeleri getir!" diye bağırdı. Elena dışında herkesi odadan çıkarttı. Maira mutfağa su içmeye gitti ve bay darwin yanına geldi "ne oldu?" maira her ayrıntısına kadar olayı anlattı. Bay darwin "burda daha fazla duramayız, yarın blue star a gidip zaman bekçisini bulacağız. Vampir lanetinden kurtulup hepimiz eski hayatlarımıza dönmeliyiz" dedi. Bu fikir maira nın aklına yatmıştı "luke un iyileşmesini beklemeliyiz" dedi. Bay darwin "hayır, bu riski göze almalıyız! Arabayla gideceğiz. Bu olaydan sonra nicole ile aynı evde duramayız" dedi. Maira mutfaktan çıktı. Merdivenlerden odasına çıkarken bir şey sırtına dokundu. Arkasını dönünce nicole ile karşılaştı. Yüreği ağzına geldi ve savunma pozisyonuna geçti. Nicole "çok üzgünüm. Gerçekten. Kurtulmamız imkansızdı,bu son çaremdi lütfen anla beni!" dedi ve mairaya yeni bir t-şört ve şort verdi. Maira banyoya doğru ilerlerken hiçbir şey söylemedi ve daima tetikte kaldı.
Ferahlamıştı ve aşşağıya indi. Luke un tedavisi tamamlanmıştı. Luke koktukta uyuyordu. Maira jack in yanına geldi "iyileşecek mi ?" jack "evet, abartılacak bir şey yok. Kurşun sıyırmış denilecek kadar durumu iyi. Bir kaç gün topallaya bilir." dedi. Maira derin bir iç geçirdi. Luke un yanına oturdu ve sarılı bacağına baktı. Bu kadar uzun bir yolu luke u taşıyarak gelmişti. Sandığından daha güçlüydü. Büyü derslerini artık alamadığını farketti. Belkide asla gerçek sihirleri olmayacaktı. Tek yapabildiği hafif elementallikti. Dexter gibi hipnotize yapabilmeyi nekadar isterdi! Aklına dexter carmen ve olive geldi. Annesi babası geldi. Muhtemelen şimdi kızları ortada olmadığı için çıldırmışlardır. O sorun değil geri döndüğünde dexter onları hipnotize eder ve her şeyi unututlardı nasıl olsa. Tabi maira geri dönebilirse...

Maira'nın SihriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin