Zaman

50 7 0
                                    

Maira "sanırım ailem çıldırmıştır." carmen ve luke ile aynı pansiyon odasında kalıyorlardı. Carmen"dexter onları hipnotize ederse eminim hiçbir şeyleri kalmaz. Maira"anlamıyorsun! Yaklaşık 20 gündür kayıbım. Polisler bile beni aramayı bırakmıştır.komşular,okuldakiler,kaykay parkındakiler... Anıma bir mezar bile yaptırılmıştır." carmen diyecek bir şey bulamadı. Luke örtüyü kafasına geçirmiş ve uyumaya çalışıyordu. Luke yerinden sıçradı "canada ya taşınalım ve maira ölmüş gibi yapmaya devam edelim!" carmen ve maira luke a ters ters bakıp bir şey söylemediler. Luke"sadece fikrimi söyledim." omuz silkip örtüyü yine kafasına çekti.carmen bay dexter ın çantasını karıştırdı. Mücevherlerin arasında kalın bir kitap çıktı. Önceki yüzyıllardan kaldığını anlamak imkansız değildi. Maira carmen in yatağına oturdu. Boyutlar arası farklar ve eşitlikler. Maira"kitabı okumalıyız. Eminim zamanla ilgili şeyler yazıyordur." carmen kitabın son sayfasını açtı. 7546 sayfa. "emin misin?" maira odayı aydınlatan loş ışığın dercesini yükseltti."evet." odanın ortasında yuvarlak ve küçük bir masa vardı. Masaya oturup kitabın ilk sayfasını açtılar. Maira"tek bir kelime bile atlamadan her şeyi okumalıyız." geceleri çok soğuktu. Örtülerini üstlerine doladılar. Zaman geçtikçe gözleri kayıyordu. Carmen sadece önemli yerleri okurken maira her şeyi okumaya çalışıyordu. Güneşlerin doğmasına en fazla 3 saat vardı. Maira nın kafası nerdeyse kitaba düşecekti. Carmen elinin üstünde uykuya dalmıştı. Okudukları hemen hemen her şey anlamsızdı. Maira carmen i dürttü. Carmen "maira bir şey bulamayacağız. Ben uyuyorum. Bu kitabın iğrenç kokusu burun kıllarımı yaktı." maira bir şey söylemedi. Luke "daha sessiz olamayacaksanız bu kitabı bana verin!" ayağa fırladı ve maira nın öndeki kitabı aldı. Maira luke un piercinglerinden tutup koparmak istiyordu. Luke bir süre kitabın sayfalarını çevirdi. Kitabın sonlarına doğru sayfalardaki yazılara baktı."işte burda." maira kitabı luke un elinden çekip aldı. "bu inanılaz bir şey!biz t gece arıyoruz ve sayfalârı tarayıp buluyor!" luke mairanın saçlarını dağıttı. "bir kere daha senden daha zeki olduğumu kanıtladım." gülmesi yeri oynatıyordu. Carmen"sonucu bana anlatırsınız.mümkünse yarın!" yatağına geçti. Luke"kitabın sayfalarını karıştırır ve anahtar kelimenin çok olduğu sayfayı okursun." maira nın içi rahatlamıştı. Ailesi onu hala kampta sanıyordu. Olası gerçek dünya boyutu ile 19. Boyut(şuanda bululundukları boyut)arasında 19. Boyutta geçirdiğiniz 1 gün orjinal dünyada 1 saate eşttir. Luke"seni en fazla telefonundan aramışlardır.telefonun nerde maira? sevgilime kaptırdım annecim. Kimden bahsediyorum? Andy." luke kendi dediği aptal şeylere gülüyordu. Maira gözlerini devirdi. Sadece 20 saattir ortalıkta yoktu. Kamptaydı. Ailesi mutluydu. Maira artık uyuyabilirdi.ışığı kapattı. Bulmaları gereken zaman bekçisi vardı. Aklına clara geldi. Zavallı kız.asla bir geleceği olmayacaktı. Kim bilir zaman bekçisi ona ne yapacaktı. Yemek?hizmetçi?işkence malzemesi? Maira uyuyamadı. "luke?" luke un odanın diğer ucundan debelenme sesi geldi. "problem?" maira"clara ya ne olacak? Ölmesini gerçektan istiyor muyuz?" luke"normal insanlar olmayı gerçekten istiyorsak evet. Ona acımanın bir anlamı yok. Başka sorun yoksa iyi geceler. Onu dert etme. Kedileri düşün,köpek yavrularını. Yada sadece beni düşün" maira"sanada iyi geceler."

Maira'nın SihriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin