1. bölüm.

3.2K 68 10
                                    

Selamlaarrr.🎉 Özlediniz mi bakalım?😏 Nasıl gidiyor hayat?

Arkadaşlar bu hikaye " yakuza " hikayesidir. Bu yeni hikaye tamamen gay konulu. Her kes okumaya başladığı tarihi yazsın.

Hikayede ağlata bilicek, sinirlendiricek olaylar olucak. Babayla olan bazı sorunlar hikayede bulunucaktır. Evett tamamm.

༻Son bir şey... Şunu unutmayın. Hayat bazen süprizlerle dolu, sadece bakış açınızı değiştirmelisiniz. Hayallerinizi her şeyden önemli. İyi okumalarrr. ༺



" OROSPU ÇOCUĞU! ELLERİMİ ÇÖZ! PİÇ! "

-------

Ben Eray. Dünyayı gezen ve her yeri keşfetmeye önem gösteren biri. 27 yaşındayım. Ülkeleri gezib eğlenceli aktiviteler yapmak alışkanlığım. Babam Kadir Korkmaz. Kendisi benim kahramanım. Şirketi olduğunu duydum. Bu yüzden babam beni kendi yanına davet etdi. Bende onu kıramadım. Böyle işte. Şimdi hava alanından beni almaya gelecekler.

" Eee? Sen ne yaptın? " dedi Eray.

" Hiç öyle. Sen konuşuyorsunda ben burda kalıcam şimdilik. Sen kendine dikat etde. "

" Hadi ama Furkan abi. Beni merak etme. Hem ben babamın yanında güvende olucam. Ah... bak arabamda geldi. Ben gidiyim. Sonra konuşuruz. "

" Tamam o zaman. İyi eğlenceler sana."

Eray telefonu kapatıp cebine koydu. Onun karşısına güzel bir araba geldi. Arabadan inen uzun boylu, büyük göğüslü, birazcıkta yaşlı adam Eray'a yaklaştı. Eray şaşkınlıkla karşısındaki adama baktı.

" Bu? Bu benim OĞLUM! " dedi Kadir bey oğluna. Kuçakladı ve sıkıca sarıldı.

" Ba-baba? Ahaha. Nasılsın? " Eray gülerek babasına sarıldı.

" İyiyim. Canım oğlum. Hadi arabaya binelim. Arabada konuşuruz. "

Eray kafasını onaylar şekilde haraket etdirip arabaya taraf yürüdü. Arabanın içi sessiz ve tuhaf kokuyordu. Ama Eray bunu babasına sormaktan korkuyordu. Karşısında oturan uzun boylu ve silahlı biride sürekli Eray'a bakıyordu. Eray'ın huzursuz olduğu belliydi.

" Oğlum? Noldu? Huzursuzsun sanki? " dedi Kadir bey oğluna.

Eray kaşlarını çatıp " Yok baba. Sadece içerisi çok şey gibi kokuyor. Sigara gibi. "

Babası ve diğerleri kahkaha atmaya başladı. Eray neye uğradını şaşırdı.

" Ne dedim ya? Doğru söylüyorum. " kızgın ve ciddi sesi onu daha da akıllı gösteriyordu.

" Evet. İçeri havasız efendim. Camları açalım. " dedi Kadir bey'in sekreteri. Kendisi kibar birine benziyordu. Pek de akıllıydı aslında.

Biraz sonra araba durdu. Eray ve diğerleri arabadan indiler. Eray karşısındaki büyük binaya baktı şaşkınlıkla.

" ...bu? Burası mı? Ama burası otel. "
Eray şaşkınlıka diğerlerine bakarken tüm yol boyu ona bakan adam konuştu.

" Evet. Burası bizim otel. Burada sen kalıcaksın. " gülümseyerek Eray'a baktı. Eray kaşlarını çatdı ve yeniden önüne baktı.

" Vay be! Bu kadarını beklemiyordum. Gerçekten harika. "

Koşarak kapıdan içeri girdiğinde onu sıraya dizilmiş bir sürü hizmetçi karşıladı.

Aslında Eray bunu heç sevmiyordu. Yalnız yaşadığı için her şeyi kendisi yapardı. Ama bu onun için fazlaydı. Bu zaman babası ona sarıldı.

" Evine hoş geldin oğlum. " yumuşak ve ona gerçektende kahraman gibi gelen babası Eray'ın gözünde biraz daha büyüdü.

" H-hoş buldum... Baba. "

O sadece benim korumam (gay) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin