27. bölüm

253 14 8
                                    

" Berkay? Burdayım. Bana bak. Gözlerini aç ve bana bak. "

[ Duyabiliyorum. Bu onun sesi. Geri geldi. Beni görmek için geldi. ]

" Ama Berkay, o seni hiç sevmedi ki. "

" Haklı. "

[ Hayır! O beni seviyor. ]

" Sen söz verdiğin için yaşamaya çalışıyorsun. Ama yaran gitdikçe daha da kötülüşüyor. Daha fazla tutunmada bırak seninle geliyim. "

[ HAYIR! ÖLMİYCEM! ]

-------

" Doktor bey?! 1 HAFTA OLDU! Neden hâlâ uyanmadı?! "

Doktor bey Berkay'ı kontrol etmek için bazı eşyalar getirmişdi. Biraz sonra tüm cıhazları söndürerek kafasını aşağı eydi. Biraz düşündü.

" Siz Eray bey? Çıkabilir misiniz? " Eray nedenini sormadan odadan çıktı.

40 dakika sonra...

Doktor ve hemşire odadan çıktı. Elindeki dosyayla kendi odasına doğru gitdi. Eray hiç bir şey söylemeden odaya girdi.

Berkay gözleri açık şekilde tavana bakıyordu.

" BERKAY?! SEN SEN...?! " Eray hızlıca onun yanına geldi. Elleriyle onun yüzüne dokundu. " Yaşıyorsun. Sen benimlesin. " dedi ve ona yaklaşarak yanağından öptü.
Berkay gözlerile onu izliyordu. Sevdiği kişinin yanında olduğu için mutluydu.

3 gün sonra....

" Berkay bak. Sana ne getirdim. Bak sana ne çizdim. Sevdin mi? Seveceğine eminim."

Eray tabloyu ona gösterip elinden tutdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eray tabloyu ona gösterip elinden tutdu. Berkay derin nefes aldı.

" Ahhh...hahhh...E-ra? "

" Ne? Ne dedin? Berkay? " Eray kulağını ona yaklaştırarak dinlemeye başladı.

" E-ray? Beni... " Eray'ın gözleri doldu.

" Dur. Dur! DUR! Berkay dur lütfen. " Eray onun saçlarını okşayarak alnını onun alnına dokundurdu.

" Beni affet. Ben-ben geç kaldığım için, seni yalnız bıraktığım için. Her şey için affet beni. " dedi ağlayarak Berkay'a bakmaya utanan Eray. Berkay eliyle onun kafasını biraz daha aşağı eydi. Hafifce kulağına bir cümle aöyledi. Sadece bir cümle.

" E-rayy.......beni bekle. "

Eray elindeki tabloyla bir başına kaldı o odada. Bağırmadı, çağırmadı, sessizce ona baka kaldı.
_________________________________________

İyi okumalar. Fotoğrafda benimde ismim var.)

O sadece benim korumam (gay) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin