4. bölüm

1K 34 7
                                    

Sabah saat 7. Her kes uyurken Eray kalkıp hazırlandı. Sessizce odadan çıktı. Markete gitmişti. Berkayda kalkar-kalkmaz önce Eray'a baktı. Eray hiç bir yerde yoktu. Berkay telaşla odadan çıkarken Eray'a çarptı.

" Piç? Uyanmışsın?! Hadi yardım et bana. " Eray yerdeki poşetleri toplarken Berkay ona bakakaldı.

" Siz? Nereye gitmişdiniz? " dedi Berkay şaşkınlıkla.

" Markete gördüğün gibi. Yardım et. "

Berkay Eray'a yardım edip içeri geçti. Eray hızlıca mutfağa girdi. Buzdolabını açıp aldıklarını yerleştirdi.

" Şimdi ne yapıcaksınız efendim? " Berkay mutfağa girip Eray'a baktı.

" Yemek yapıcam kendime. Rahatsız etme beni piç. "

" Tamam efendim. " Berkay gülümseyerek mutfaktan çıktı. Kenapeye geçip uzandı. Aklında bir sürü soru vardı.

" Efendim? "

" Hı? " Eray ona cevap verdi.

" 1 haftadır burdasınız. Ama ben sizin isminizi hâlâ bilmiyorum. "

" İsmim mi? Hmm? İsmim Eray. " elindeki domatesi doğruyan Eray buzdolabını açtı. İçinden yumurta götürdü. Berkay da şaşkınlıkla ayağa kalktı.

" Demek efendimin ismi Eray haa? Eray efendi. Ne güzel sesleniyor. " Berkay gülümserken Eray yanakları kırmızı halde ona bağırdı.

" Piç! BANA İSMİMLE SESLENME! SEN KİMSİN BANA İSMİMLE SESLENECEKSİN?! Ben sanin ismini bile bilmiyo- "

" İsmim Berkay. Birde piç demeseniz sevinirim. " Berkay ayağa kalkıp kanapeye yaslandı.

" Piç! OLDU MU?! "

" Oldu. " Berkay gülürek odadan çıkarken Eray ona seslendi.

" O kadar da kalpsiz değilim. Gel kahvaltı yap. Be-Berkay. " Eray kırmızı yüzüyle sufrayı hazırladı. İkiside sufraya keçip oturdu. Yemek yerken Eray çok sessizleşirdi her zaman olduğu gibi. Berkaysa onu daha yakından tanımak istiyordu.

" Kaç yaşındasınız? "

" 27! " Eray Berkay'a baktı. " Sen? "

" Ben 25. " Eray bunu duyduğu zaman yediği yemek boğazında kaldı.

" Ne? Ben seni 30 yaşında falan düşünüyordum. "

" Hayır o kadar da değil. Böyle olduğuma bakmayın. Ben çok çocuksuyum. " gülerek güzel surat yaptı Berkay.

Yemek yedikten sonra Eray biraz gezintiye çıkmak istedi. Cezalı olduğu için çıkamazdı. Ama evdede canı sıkılıyordu. Biraz sonra kapı çalındı. Eray kapıyı açtı. Babası ve yanında sekreteri içeri geçti.

" Ne oldu? Neden geldiniz? " Eray göz devirerek kapıyı kapayıp iceri geçti. Babası tedirgin halde oturmuş Ozan'a bakıyordu.

Nasılsınızz?😉
İyi okumalarrrr. ))

O sadece benim korumam (gay) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin