9. bölüm

550 16 2
                                    

*Bu günün özeti: Hayatı ilginç kılan hayallerin gerçekleşme ihtimalidir.)💭

" YAPMA! NOLUR DUR! " Eray ne kadar yalvarsada Berkay'ın durmaya niyyeti yoktu. Bu yüzden hızlıca Eray'ın yanına yatağa kalktı. Eray'ın gözünden akan yaş ve yalvarışları onun tüm dertlerini çözecek gibiydi onun için.

Berkay Eray'ın üzerine çıkıp ayaklarının üzerinde oturdu. Bu gün çok ama çok kızgındı. Gözünün önüne kim gelseydi zarar verecekti. Bardağı eline aldı. Titreyen eliyle Eray'ın üzerine döktü.

" Piç! DUR! LÜTFEN! BERKAY! " Eray nefes-nefese kalmış halde Berkay'a bağırdı. Berkay adını duyunca gözleri doldu. Kendine geldi sanki. Gözlerini tam açıp etrafına baktı. Sonrada kafasını Eray'a yaslayıp bir şeyler fısıldadı.

" O gün ben ölmeliydim. " Berkay gülerek ayağa kalktı. Elindeki bardağı yere vurdu ve hızlıca odadan çıktı. Biraz sonra yok oldu.

Odada takırdayan saat, Eray'ın kurumuş göz yaşları.

Eray ellerini çözüp ayağa kalktı. Ayaklarını kendine doğru çekip sarıldı. Berkay onun ellerini o kadar sıkı bağlamıştı ki, morarmıştı.

" Allah kahretsin! Ne yapıyorum ben. Bu o değildi. Bu ben değildim. " Eray ayağa kalkarak banyoya gitdi. Sıcak bir duş aldı. Biraz sonra Ozan odaya geldi. Eray'ı babasının yanına gelmesini rica etdi. Erayda kiyafetlerini giyip Ozanla beraber odadan çıktı. Korka korka odalara ve sessizliğe odaklanan Eray birden Ozan'a çarptı. Ozan arkasına dönüp Eray'a yaklaştı.

" Bu odada gördüklerinden sakın korkma. " kapıyı açıp içeri geçti.

" Ah...AAAAAAAAAAAĞĞĞĞHHHH! " Eray korkudan yere düştü. Bu odada neydi böyle. Türlü-türlü cezalar, kan ve ölmüş insanlar. Kafasını kaldırıp Berkay'a baktı. Kadir bey Berkay'ı bağlamış dövüyordu.

" Efendim getirdim. " Ozan yana geçip sessizce bekledi.

" Aaa oğlum. Hoşgeldin. Gel buraya. " Kadir bey gülümseyerek onu yanına çağırdı. Eray korka-korka babasının yanına geldi.

" Bu? Ne yapıyorsunuz? " Eray korkarak gözlerini kapatdı. Berkay'ın yüzü kanlar icerisindeydi.

" Berkay bu gün ceza almak istedi. Bende cezalandıracaktım. Ama yorgun olduğum için bunu senden rica ediyorum. Sonuçta benim oğlumsun. Yaparsın dimi? "

Bu delilik. Burdaki her kes ona şeytanca bakıyordu. Ona bakan gözler ve o şeytani ifade onu çok korkutuyordu. Bu ifade yalnız yakuza adamlarının yüzü olabilirdi.

" T-tamam baba. Ben yaparım. Siz gidin. " Eray eliyle babasını itdi. Kadir bey ve Ozan odadan çıktıklarında Eray yere çöküp ağladı.

" Bu? Bu ne? Ben nereye düştüm? Siz kimsiniz? " Eray ağlarken Berkay gözlerini acıp ona baktı.

" Cezalandır beni. Sonuçta deliyim ben. " Eray ayağa kalkıp Berkay'ın ellerini çözdü. Berkay dövülmekden bitgin düşmüştü. Çok yorgundu. Eray onun kolunu çiynine geçirip odadan çıktı. Dikkatlice kendi odasına götürdü.

Kameranı izlerken...

" Efendim sizce o bizden olabilicek mi? "

" Merak etme Ozan. Onu bizden biri yapıcam. "

-------

İyi okumlarr.🧸

O sadece benim korumam (gay) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin