21. bölüm

288 14 1
                                    

*Bugünün özeti: " Çok mu gereksizim? " dedim. Gerçekten böyle miyim? Sonra aklıma geldi ki, beni sevmeyenler gereksiz. Ben neden kendimi sevmeyeyim? KENDİNİZİ SEVİN!
_________________________________________

" Söylesen OROSPU ÇOCUĞU! NERDE SAKLIYIRSUNUZ?! NERDE?!! Demek söylemiyceksin haa? OZAN! "

" Buyrun. " Ozan bir adım öne çıktı.

" Şunun önce gözlerini çıkar, sonra barmaklarını kır! Bakalım o zamanda söylememeye devam edicek mi? " Kadir bey elindeki eldiveni çıkardı ve yerdeki kolları, bacakları bağlı orospu çocuğuna fırlatdı.

" GÖTÜRÜN! " dedi kızgın halde. Ozan korumalara emir verdi. Kendisiyse Kadir bey'e yaklaşarak bardak dolu birayı ona verdi. Bira ve yanında silah.

" Buyurun efendim. " odadan çıktı. Peşinden gelen yeni koruma korkuyla Ozan'a bir şey sormak istediģini söyledi. Ozan onaylayıp sormasını bekledi. Bodruma doğru iniyordular.

" Efendim...siz? " Ozan ciddi şekilde ona baktı.

" Ben? " dedi. " Efendim, böyle işlerden korkmuyor musunuz? Yani patron çok korkunç biri. Ondan korkmuyor musunuz? " Ozan ksa süreliğine düşünmeye başladı. Sonra cevap verdi.

" Alıştım. " bu kadar. Bu kadar mı? Ama nasıl?

Bodruma geldikten sonra Ozan gizli kapıyı açıp içeri geçti. Peşinden de korunalar içeri girdi. Ozan elleri kolları bağlanmış adama yaklaştı. Kadir bey'in ona emretdiği gibi yapmadan önce bir saru sordu.

" Emin misin? Gözlerin çıkarılacak, parmaklatın kırılcak. Söyle istersen..." adam bir şey söylemedi. Adamın cevap vermediğini görünce önce parnaklarını teker-teker kırdı. Sonra yeniden sordu.

" EVETT?! DİNLİYORUM! " adam bağıra bağıra Ozan'a durmasını söyledi. Ama Ozan'ın durma gibi bir niyyeti yoktu.

35 dakika sonra...

" Demek kabullendin haa? " Kadir bey adama yaklaşarak saçlarından çekip kendine yaklaştırdı. " Tek gözlü de baya güzel oldun. Şimdi söyle bakalım. Ne yaptınız şu gizli belgeler ve içinde olan öneml- " Kadir bey'in sözünü Ozan kesti.

" Efendim! Ben öğrendim. Merak etmeyin. " bir adım karşıya çıktı. Kadir bey ayağa kalkıp adama baktı. " Çok güzel. Şimdi...gebertin şunu. " dedi ve kanapeye oturdu.

Ozan elindeki silahla adama yaklaştı. Adamın bağırıp çağırmasına rağmen silah kafasından vurdu.

" Bu kadar. " Ozan adamın öldüğünden emin olmak için iyice bir kontrol etdi. Aonra diğerlerine emretdi. Adamı yaksınlar diye.

Kendisi Kadir bey'e yaklaşarak bira süzdü. Sonra diğer kanapeye geçti.  Elindeki kanı temizledi ve biradan kendisinede süzdü.

" Bu yeni koruma? Seni rahatsız ediyor mu? Nasıl gidiyor işler? " Kadir bey bir yudum aldı biradan.

" İyi gidiyor. Ama korkarım bize alışması zaman alsın. Çünku baya bir korkağa benziyor. " Kadir bey biraz düşündü.

" Tamam, o zaman Dorukla çalışsın. Ben ararım onu. " Kadir bey ayağa kalkarak bodrumdan çıktı.

Yeni koruma arkadaşlarla dışarı çıkıyordu. Bu zaman Berkay ve Eray alış-verişden dönüyordular. Yeni korumayı görünce Eray elindeki poşetleri yere bıraktı.

" Gü-Güven?!!! " 
_________________________________________

İyi okumalar, iyi gecelerr.)

O sadece benim korumam (gay) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin