*Bu günün özeti: Her kes seni bambaşka biri olarak görüyor. Bazıları çok sever, bazıları değer verir, bazıları küçümser, bazılarının gözünde bir şey olmazsınız, bazıları size özel duygular besler, çoğu kişi sizi kullanmak ister, bazı kişiler sizi umursamaz. Ama çalışdıkca, hayallerine bir adım daha yaklaşarken hepsi bir anda değişir. Kıskanır, sizi çok sevenler bile umursamazlar. Çoğu zaman düşünüyorum, yalnız olmak iyi bir şey diye. Emin ol, yalnız olmak iyi bir şey olsa bile insan içden içe öldüğünü fark etmiyor.)⚰
_________________________________________
" Çok güzel. Odaya giriş yaptılar mı?
- Peki, tamam. Teşekkürler Doruk. "" Noldu efendim? " Ozan Kadir bey'in yanına geldi ve ellerini onun çiynine koydu. Masaj yapmaya başladı.
" Geldiler. Burdalar. Çok teşekkür ederim Ozan. Sen olmazsan ne yaparım ben. "
Kadir bey ayağa kalkıp odadan çıktı. Ozan, onun yüzünü saklamak için odadan çıktığını anladı. Utandığından yere oturdu.
" Allah kahretsin. Gördü mü acaba? Ayyy lütfen görmemiş olsun. " Ozan kendi-kendi konuşurken Kadir bey oğlunun odasına doğru gitdi. Kapıyı çalmak istedi. Ama cesaret edemedi. Bu yüzden otelden ayrıldı biraz kafa dağıtmak için.
Berkay Eray'ı yatağa bıraktı, kendisi ise bir kaç kiyafet götürüp onun yanına bıraktı. Eray'ın kiyafetlerini çıkarıp banyoya götürdü. Sıcak suyu açıp küveti doldurdu. Doluncada önce kendisi kiyafetlerle küvete girdi, sonra Eray'ın kolundan tutub küvete soktu.
Berkay küvetde oturmuş tavana bakıyordu. Erayda ayaklarını uzatmış öylece duvara bakıyordu. Bu zaman Eray kafasını Berkay'a yaslayıp gözlerini kapatdı. Berkay öylece durmuş tavana bakmaya devam ediyordu.
" Çok sessiz kaldın. " diye Berkay sessizliği bozdu. Eray gözlerini açtı. Yeniden duvara baktı.
" B-ben... " Eray fısıldayarak bir şeyler söyledi. Berkay en son dayanamayıp göğüsüne uzanmış Eray'ın kolundan tutdu. Hızlı hamle yapıp Eray'ı kendisine taraf çevirdi.
Su şırıltısı~
" Ne konuşduğunu gerçekten anlamıyorum. " dedi Berkay üzgün sesiyle.
" Ben... bıktım artık. Böyle hayatdan, böyle yaşamdan. Ne yapıcağımı bilmiyorum. " Eray aynı sözleri tekrar tekrar söyleyip Berkay'ın göğüsünü vuruyordu. Berkay onu sakinleştirmek için sıkıca kucakladı.
" B-ben daim sizin yanınızdayım, efendim. " Berkay kafasını eğip Eray'a yaklaştı. Dudaklarını eliyle temizledi. Sonra kendi dudaklarını onun dudaklarına yaklaştırdı, küçük bir öpücük kondurdu. Elini onun beline sardı, yanağından öptü. Gözlerinden akan yaş damlalarını öperek alnını onun alnına yasladı. Gözlerine baktı. Eskisi gibi olmayan o gözlere baktı.
Berkay böyle olmuyacağını anlayıp küvetden kalkmak istedi. Ama Eray onu geriye doğru çekib dudaklarına yapıştı.
----------
" Eray biraz içki ister misin? Bende içicem. "
" Hı-hı. "
----------
Eray sarhoş olmalıydı. Berkay onu küvetden çıkarıp iyice kuruladı.Yatağa götürdü. Kiyafetlerini giymeden önce onun bedenini öpmeye başladı.
İyi okumalarr.
;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O sadece benim korumam (gay)
Teen FictionEray: 27 yaş. Eğlenceli, gezinti meraklısı. İlişgilerde kaybeden. Hırslı birisi. Berkay: 25 yaş. Koruma ve gay. Sert, sevimli, bazende ciddi. Her bir şirket işlerinde mutlaka olur. Ciddi sorunları en çabuk halenden biri. Babasından başka kimsesi y...