3. bölüm

1.2K 38 4
                                    

" Neden beni kurtardın APTAL! " Eray sulu gözlerle ve kızgın sesiyle korumasını yumrukluyordu. En son pes edip onun yüzerine düştü. Berkay ellerini ona sarmaya kıyamadı.

" Çünkü babanız sizi bana emanet etdi." ellerini yana atıp tavana bakıyordu.

Eray bir kaç dakika öyle kaldįktan sonra hiç bir şey olmamış gibi kalkıp yatağa uzandı. Berkay yerden kalkıp balkonun kapısını kapatdı. Tam giderken Eray'ın uyuduğunu gördü. Hiç bir şey söylemeden kapıdan çıktı.

" Ben annemi istiyorum. " titrek sesiyle, gözleri balkonda olan Eray kendine sarıldı yalnızlıktan. Annesini en son 9 yıl önce görmüştü. Onu çok özlüyordu. Başka ülkede olarkende annesine ulaşmak istedi ama annesi numarasını değişmişti.

" Kadir bey, sizce de onun üzerine çok gitmiyor musunuz? Yani benim bir şey söyleme hakkım yok. Ama sonuçta karınızdan ayrıldığınızı bilmiyor. Bunu ona nasıl söyleyeceksiniz? "

" Ah...haklısın Ozan. Ba-bana yardım lazım. Şimdilik odama gidiyim ben. " Kadir bey üzgün halde sandelyeden kalktı.

" İsterseniz bende geliyim? Yardım ederim size. " Ozan müdürüne en içten yumuşak sesiyle seslendi.

" Hayır Ozan. Sende odana git. Bende hemen uyuyacağım zaten. İyi geceler. "

" Sizede efendim. "

Kadir bey odadan çıktıktan sonra Ozan kafasını yana çevirip odaya bir el gezdirdi. Sonra odadan çıktı. Sessizce Kadir bey'in yatak odasına baktı. Kadir bey'in uyuduğunu görünce sessizce odadan çıktı.

Ozan burada işe düzeleli 5 yıl oluyordu. Zaten burdaki amacıda çalışıp Kadir bey'in baş sekreteri olmaktı. Çok çalışan ve zeki birisi.

Ozan odasına girdi. Ayakkabılarını çıkarıp işığı açtı. Odasına girip yüzerini değişti. Banyoya gidip el-yüzünü yıkadı. Dişlerini fırçalayıp işıkları kapatdı. Yataģına geçip uzandı. Kabus görmk artık alışkanlığıydı. Bu yüzden bunu bilerek uyumaya çalıştı.

Berkayda odanın karşısında dikilmiş duruyordu. Uyumak yoktu. Bu zaman kapının sesini duyan Berkay hızlıca kapının karşına geçti.

" Nereye efendim? " Eray'ın yüzüne bakmadan bile soru soruyordu. Eray gözlerini eliyle ovarak konuştu.

" Böyle bekleme piç. Gel içeri geç yerde uyu. "

" Efendim ne derse odur. Siz yatağa geçin bende yerde uyurum. Sorun değil. " Berkay kafasını önüne eyip öylece durdu. Eray bir kaşını çatmış ona bakıyordu.

" Hadi. " dedi titrek sesiyle.

İyi okumalarrrr.😙💗

O sadece benim korumam (gay) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin