Bu bölüm babasıyla sorunları olanlar için...
" Efendim? Eminsiniz değil mi? Bunu ona söyleyecek misiniz? " Ozan telaşlı yüzüyle Kadir'e bakıyordu. Kadir kafasını kaldırıp Ozan'ın gözlerine baktı.
" Ah...bilmiyorum ona nasıl söyleyeceğimi." Kafasını aşağı indirip masadaki boşanma davasından kalan dosyalara baktı.
-----
" Evet baba? " Eray babasının yanına geçip oturdu. Kadir bey elindeki dosyalara baktı. Sonra konuşmaya başladı.
" Oğlum? Şey...ben seninle konuşmak için geldim. Iıımm...nasılsın? Kaçmak için çabalamıyorsun görüyorum. " Kadir bey sözünü bir anda değiştirdi. Aslında söyleyecekti. Ama nasıl.
" İyiyim baba. Sen nasılsın? " Eray kaşlarını çatıp babasının elinden tutdu. " Bir şey mi var? Tedirginsin. "
" Eray? Ben aslında buraya başka bir sebep için geldim. Bu dosyaları görüyor musun? Bunlar boşanma dosyaları. " Eray'ın gözlerini büyüdü. " Ki-kimin bu? " Eray gülerek babasına baktı.
Berkay kapıyı açıp içeri girdi. Odadaki bağırışı duyunca koşarak odaya girdi. Silahını eline aldı.
" Kıpırdamayın! EFENDİM! " Berkay Kadir bey'i görünce silahını yere indirdi. Göz yaşları içinde boğulan Eray'ı görünce telaşla ona yaklaştı.
" Eray efendi? Ne oldu? Neden ağlıyorsunuz? " Berkay tam onu kucaklarken Eray onu itip koşarak odadan çıktı. Berkay hızlıca ayaklanıp onun peşinden giderken Kadir bey onun kolundan çekti. Onun gözlerine dikkatlice baktı. Berkay iç çekip Kadir bey'in yanında oturdu.
" Ona söylediniz değil mi? Efendim? Sizce geri gelicek mi? " Berkay kafasını çevirip kızgın ve üzgün suratla kafasını öne eyen Kadir bey'e baktı. Kadir bey ayağa kalktı. Ozan'a çıkmasını söyledi. O çıktıktan sonra ikiside sessizce odada durmuştu.
" Ben Eray'a söyledim. Bunu kabul etmeyeceğini biliyordum. Ben tam bir aptalım. Ona daha önce söylemeliydim." Kadir bey gözleri dolmuş hıçkıra-hıçkıra ağlamaya başladı. " Ben ona yalan söyledim. Benim ondan başka kimsem yok. O benim oğlum. Bu yüzden o geri gelicek. Ona güveniyorum. "
Kadir bey göz yaşlarını sildi. Ozan Kadir bey'i bu halde görünce yüzü düştü.
" Efendim? Hadi sizi odanıza götüreyim. " Ozan onun kolundan tutup odasına kadar eşlik etdi. Kadir bey hızlıca televizyon karşısına geçti. Ayaklarını uzatdı, kravatını çözüp cebinden bir sigara çıkardı. Ama üzerinde çakmak yoktu. Bu zaman Ozan çakmağı yakarak Kadir bey'e uzatdı. Kadir önce ona baktı, sonra elin çakmağı alıp ona onu sarhoş edebilecek bir şeyler getirmesini istedi. Biraz sonra Ozan elindeki içkilerle geri döndü.
Kadir bey ne kadar içtiğini saymayı bıraktı. Bu gece yalnız olduğu için Ozandan onunla içmesini söyledi. Ozanda bu günlük onunla içmeği kabul etdi.
" O-Ozann? " gözleri ağlamaktan kızarmış ve şişmiş gözlerle Ozan'a baktı.
" Sen odana git artık. Ben uyuycam. " Kadir bey ayağa kalkarken ayağı sandelyeye değdi ve Ozan'ın yüzerine düştü. Ozan'ın yüzerine düşer-düşmez uykuya daldı. Ozan onu yatağa götürüp her zaman yaptığı gibi yatağına yatırdı. Kensi ise odadan çıkıp kendi odasına geçti. Ayakkabılarını çıkarıp yatağa fırladı. Çok sarhoştu. Hiç olmadığı kadar. Bu yüzden hızlıca uykuya daldı.
İyi okumlarr. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O sadece benim korumam (gay)
Teen FictionEray: 27 yaş. Eğlenceli, gezinti meraklısı. İlişgilerde kaybeden. Hırslı birisi. Berkay: 25 yaş. Koruma ve gay. Sert, sevimli, bazende ciddi. Her bir şirket işlerinde mutlaka olur. Ciddi sorunları en çabuk halenden biri. Babasından başka kimsesi y...