*Bugünün özeti: " Bıktın mı? " dedi yanımda oturan küçük yaşlarda bir çoçuk. " Hayat ne ki? Acaba insanlar niye kendi hayatlarından bıkar? Sen biliyor musun küçük çoçuk? " dedim ona bakarak. Önce biraz düşündü. Soruma soruyla cevap verdi.
" Bıkmadınız mı? " derin bir iç çektim ve gülümseyerek " Bıktım. " dedim. Biraz sonra tren yaklaştı. O zaman anladım yanımda birisinin olmadığını. Bu sadece kendime teselli etmek için kafamda kurduğum bir senaryoydu.
_________________________________________" Özledim..."
" Haa? Ne? " Berkay bir şeyler anlamaya çalışıyordu.
" Fotoğraf çekmeyi diyorum. Özledim. Bu beni iyi hissetiriyor. Güzel bir şey bu, insanı kendi fotoğrafını çekiyormuş gibi düşünmesine zorluyor. Annemle öyrendim böyle fotolar çekmeyi. Oda böyle mükemmel fotoğraflar çekerdi. Biliyor musun? Sende denemelisin bunu. Harika bir şey bu... " Eray elindeki fotoğraf makinesindeki fotoğrafları kaydırdıkca fotoğraflar onun içine çekiyordu.
" Allah kahretsin. Ne yapıcağım. Elim çok acıyor. " Ozan kendi-kendi sızlanıyordu.
" Biraz sonra toplantıya gidiceğiz. Offf Ozan off sana. Öl şimdi. " Bu zaman Kadir bey kapıyı çaldı. " Ozan içeri girebilir miyim? "[ Siktir. Kadir'in burda ne işi var¿ Ya hayır. Elimi böyle görürse olay çıkarır. ]
" Kadir bey bir saniye bekleyin üzerimi deyişib geliyorum. " Ozan bir şeyler uydurdu ve hemen odasına koştu. Eldiveni arayıp buldu.
" Buyrun efendim. Bir şey mi old- ? " Kadir bey ani bir giriş yapıp kapıyı kapatdı.
" Hiç bir şey yok. " Kadir bey'in gözleri eldivene kaydı. " Buu ne? " dedi.
" Haha, havalar soğumaya başladı bile. Bu yüzden ellerim üşümesin diye taktım. " Ozan bir yalan daha uydurmayı başardı. Ama ne zamana kadar.
Kadir Ozan'ın bir şeyler sakladığını biliyordu. Bu yüzden yüz ifadesini değişib sinirli tonla Ozan'ın kulağına bir şeyler fısıldadı.
" Yere otur. " Ozan kulaklarını elleriyle tutup Kadir bey'e baktı. Kadir bey ona böyle sinirli haliyle hiç bakmamıştı. Korkudan yere eğilip oturan Ozan kafasını kaldırıp Kadir bey'e baktı.
" Aferin. Şimdii, eldivenini ve gömleğini çıkar. " Kadir bey şeytani gülümsemeyle ona bakıyordu.
" Gö-gömlek? Ama- "
" Hadi seni bekliyorum. Çabuk ol. " Kadir bey gözlerini kapatıp onun gömleğini çıkarmasını bekledi.
" E-efendim? Be-ben çı-kardım. Haaa... " Ozan kendinden o kadar utanıyordu ki.
Kadir bey Ozan'ın elindeki kötüleşmiş yarayı ve vücundaki yaraları farkedince az önce yaptığı rolu bırakıp gerçekten çok kızdı.
" BUU?! HANGİ SİKTİĞİMİN EVLADI YAPTI BUNU SANA?! ONU BEN YEDİ BİN SÜLALESİNİ SİKİCEM!!! ALLAH KAHRETSİN. OROSPU ÇOÇUKLARIII!!! " Kadir bey'in kızdığını gören Ozan ayağa kalkarak ona sıkıca sarıldı. Derin bir iç çekti. Verdiği nefes Kadir bey'in vücuduna değiyordu.
" Hhaahhhh..." biraz öyle kaldıktan sonra Ozan Kadir bey'in kulağına fısıldadı.
" Artık çok yoruldum. Sakin olun. " gömleğini eline alıp giyinmeye başlayan Ozan odadan çıkmak için çabalıyordu.
İyi okumalarr.
_________________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O sadece benim korumam (gay)
Teen FictionEray: 27 yaş. Eğlenceli, gezinti meraklısı. İlişgilerde kaybeden. Hırslı birisi. Berkay: 25 yaş. Koruma ve gay. Sert, sevimli, bazende ciddi. Her bir şirket işlerinde mutlaka olur. Ciddi sorunları en çabuk halenden biri. Babasından başka kimsesi y...