26. bölüm

254 13 3
                                    

*Bugünün özeti: Hayatın güzel giderken, bir anda her şey mahvoluyor. Çözüm aradığın sorunlar, kaçmak istediğin bir yer, yalnız kalmalar, depresyon ve en son ölüm. Bunları düşünmeyi bırakın. Çözümü kendinizde değil hayatda arayın.^^
_________________________________________

" BABA DURRR!!! NE YAPIY- " Berkay biraz sonra yere düştü. Elektrik kutusu patladığı için her yer alev almaya başladı.

" Otelin çatısı...- Berkay? " Doruk kekeleyerek konuşuyordu.

" Noldu Doruk?! NELER OLUYOR?! "

-‐----

Berkay kendisini toparlayıp kaçmak isteyen babasının kolundan tutdu.

" Kaçamayacak-sın...seni kendi ellerimle öldürücem. " dedi ve babasının boğazından tutdu. Her kes ona bakıyordu.

" Bırak! BIRAK DEDİM! " Berkay yaralı halde babasıyla tartışırken dikkatsizliği yüzünden çatıdan aşağı düştüler.

Berkay eliyle çatının kenarından tutundu. Ayaklarından tutan babasına baktı.

" BERKAYY!!! BENİ BIRAKMA! LÜTFEN! " ondan tutundu. Berkay'ın onu kurtarmaya niyyeti yoktu. Ama öldürmeyede niyyetli değildi. " AĞHHH! ÖL GEBER! "

" HAYIR! DUR!  SEN TAM BİR HAİNSİN! SEN BU HAYATDA HİÇ BİR ŞEYİ HAKETMİYORSUN. O GÜN SEN ÖLMELİYDİN!!! ANNEN DEĞİL! "

"HAKLIYDIN BABA! O-O gün b-ben ölmeliydim! " onun ayaklarından tutunan adamı bırakması için haraket etdirdi. Çelik bey ondan daha fazla tutunamayıp aşağı düştü.

Aşağı düşen babası son bir şey dedi.

" Sen...ölmel- "

Berkay kötü yaralandığı için daha fazla tutunamazdı. Elini bırakmakda istemiyordu. Söz vermişti. Eray'a söz vermişti. Onu bırakmıyacağını söylemişti. Tam elini bırakırken birisi onu tutdu.

" Daha değil Berkay! Şimdi olmaz! "

--------

" NEE?! BERKAY...! NERDE O?! " Eray sufradan kalkarak hızlıca arabanın anahtarını istedi. Can ona anahtarı vermiyince kendisi mecburen anahtarı aldı. Koşarak arabaya bindi.

" Hey! NEREYE?! BEKLE?! SİKTİR. NOLUYOR LAN? "

" Bu nasıl ola bilir. Hayır. Kesinlikle olamaz."
Hasteneye geldi. Hızlıca içeri girdi. Babasının ve diğerlerinin orda olacağını görünce onların yanına geldi.

" Berkay?! NERDE O?! "

" Y-yoğun bakımda. " Eray bunu duyunca yere çöktü.

" Nasıl oldu bu? Bu duruma nasıl geldiniz?! "
Eray babasın yaklaşarak ona baktı.

" Berka-ahh...onun babası. " oğluna baktı ve sözüne devam etdi. " Babası bizi görmeye gelmiş. Siktiğim. Bizim düşmanımızmış. " Eray kaşlarını çatarak soru sordu.

" Nerde şimdi o? " Kadir bey kızgın ifadeyle oğluna baktı.

" Diğer dünyada cehennemde yanıyor şu an. ÖLDÜ! "

Doktor yoğun bakım odasından çıktı.

" Berkay Sezerin yakınları kim? " Eray karşıya çıkarak doktor'a yaklaştı.

" Ben sevgilisiyim. DURUMU NASIL?! " doktor bey kafasını aşağı eyip nasıl söyleueceğini düşünüyordu.

" Berkay bey... Berkay bey'in hayati tehlikesi çok yüksek. Şimdilik onu nezarete götürüyoeum. Ama yaşayacak mı emin değilim. " Eray geri geri gitdi. Güzel bir gülümseme yaptı.

" Hayır. Gerçek değil ki bu. İnanmıyorum. " koşarak odaya girmeye çalıştı. Ama içeri giremedi.

" LÜTFEN! İzin verin oğlum girsin. Lütfen. "

Doktor ve diğerleri mecburen onun içeri girmesine izin verdi.
_________________________________________

Nasılsınız? Bu gün 2 bölüm atıcam. Keyfimden.)

O sadece benim korumam (gay) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin