22. bölüm

277 13 1
                                    

*Bugünün özeti: " Anladım. O başkalarına aşık olduğunda ben ona aşık oluyordum. Ama bir gün o bana aşık olduğunda geri dönmeyeceğimi bildiğinde hayal kırıklığına uğrayacak. " dedi adam hayal kırıklığına uğramış, kalbi kırık, üzgün sesle. İşte hayatda böyle insarlar daha çok.
_________________________________________

" E-Eray? Sen? " Güven şaşkınlıktan bir adım geri çekildi.

" Orospu evladı? Şimdi neden burdasın?! " Berkay bir anda ortaya çıkıp Güven'i duvara sıkıştırdı. " Dur dur. Gerçekten yanlış anladın. Beni dinle. " Güven kurtulmaya çalştı.

" Berkay! Dur. Önce dinleyelim. Bakalım şimdi ne behane uyduracak. " Eray kızgın bakış atdı.

" Ben burda çalışıyorum. Bakın kiyafetime. "

Berkay Eray'ın yanına geçerek arkasında durdu. İkiside tiksinmiş gibi surat yapıp, Güven'i baştan ayağa süzdü.

" Eğer aklından kötü şeyler yapmayı geçirsen burda söylüyorum sana kafanı kendi ellerimle efendime teslim edeceğim. "

Berkay efendisinin elinden tutdu, odasına kadar eşlik etdi. Güve 2  dakikalığına  tutduğu nefesi bırakıp yere çöktü. Çok korkmuştu.

" Bu eski Eray değil. Allah kahretsin. Bu neydi böyle? " ayağa kalkarak işine geri döndü.

" Haaa? İşler karışacak. Ki bende bunu severim. "

"Kadir bey? Birisi sizi görmeye gelmiş. İzninizle. " Ozan kapıyı açıp içeri geçti. Kadir bey'i görmek isteyen kişide onun peşinde içeri girdi. Kadir bey pencere karşısındaki kanapede oturmuş dosylarla illgileniyordu.

" Kaç yıl görüşmeyeli. Kadir? " Kadir bir an için duruksadı. Ses tanıdıktı. Dosyaları bırakıp ayağa kalktı.

" Nermin?! " Kadir gözlerine inanamadı. Ozan şaşkın halde Kadir bey'in yanına geçti. " Bu sizin eski karın- "

" OZAN! Onu dışarı çıkar hemen. " Kadir bey şeytani bakışlarka kadına baktı. Masum gibi görünen ama orospu olan kadına. " Ama efendim... "

" HEMEN ÇIKAR ONU! YOKSA...yoksa ven onun icabına bakacağım. " Berkay silahını eline alarak kadının kafasına dayadı.

" EFENDİM! DURUN! TAMAM ÇIKARIYORUM ONU. "  Ozan telaşla kadını dışarı çıkarmaya çalıştı. Kadın çıkmak istemeyince Kadir mecburen de olsa onu çıkarmayın yolunu biliyordu.

" Çıkmıyorsun demek ha? Ben seni çıkarırım. " işaret parmağını silahın tetiğine geçirdi. " Hayır. HAYIR EFENDİM YAPMAYIN! " Ozan onu durdurmaya çalıştı.

Kadir tetiği çekti, Ozan kafasını yana çevirdi.

" İyi nişan almalıydın. Onun bana deymeyeceğini ikimizde iyi biliyorduk." kadın hiç kıpırdamamıştı.

Eray ve Berkay telaşla içeri girdiler. Kapı açık olduğu için silah sesi tüm odalarda duyuldu.

" BABA?! Burda neler oluy- Anne? " kadın arkasına dönerek oğluna baktı.

" Siktiğimin annesi. Bok anne. Anne söyleme ona. O anne kelimesini haketmiyor. " Kadir kızgın sesle ona seslendi.

" Eray? Ne kadarda büyümüşsün. " kadın ona yaklaştı. Ama Eray geriye adım atdı.

" Bi-bir saniye. Durun. Sikerim. Durun bir. " Eray önce babasına sonra Berkay'a baktı.

Kadın yaklaşdıkca Eray geriye doğru gidiyordu. En son ona sarılmak isteyince Berkay Eray'ın karşısına geçti ve şeytani gözleriyle ona tepeden baktı. " Eğer şimdi odadan çıkmazsanız size olacaklardan ben sorumlu olmıycam. "

" Berkay? Nasılsın bakalım? Baban nasıl? Annen ne yapıyor? Ahh, doğru senin annen vefat et- " Berkay bu söze daha fazla duramayıp kadının boğazını sıkıca tutdu.

" Size ne dedim? OLACAKLARDAN BEN SORUMLU DEĞİLİM!!! " iki elle tutdu ve yere çöktü. Eray onu durdurmaya çalışıyordu. Ama Berkay son cümleye çok kızdı. Kadir'in umrunda bile değildi. Bu saatten sonra ölse bile hakediyordu.

" Berkay dur! BABA! Bir şeyler söyle! Durdur onu! " Kadir umrunda değilmiş gibi arkasına döndü. Camdan bakmaya başladı.
Eray babasının onu dinlemediyini görünce bir şeyler yapmak istedi. Ama elinden bir şey gelmiyordu. Ona vurmaktan başka.

Bu zaman Eray asansörden inen Güven'i gördü. " GÜVENN! YARDIM ETT! " Berkay durdu. Eray nefret hissiyle Berkay'a bakıyordu.

" Efendim..." ayağa kalkıp ona sarılmak istedi Berkay. Ama Eray onu geri itip yüzüne vurdu.

" Ben böyle birine nasıl güvenendim? Nasıl? " dedi. Gözlerinden akan yaşla babasına baktı. " Teşekkürler baba. Gerçekten, seninle iyi vakit geçirdim. Biraz da annemle gidicem. " Kadir bey arkasına bile dönmedi. Eray annesini kolundan tutarak ayağa kaldırdı. Kapıdan çıkarken Berkay onun kolundan tutdu, ama Eray buna karşılık vermedi. Kadir arkasına dönerek ona seslendi.

" Eğer o kapıdan çıkarsan benim senin gibi bir oğlum olmuycak.
_________________________________________

Aralık da böyle başladı. İyi okumalar ve iyi gecelerr.

❆☃︎

O sadece benim korumam (gay) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin