En çok sevdiğiniz şarkı?🎶
" NE DEMEK HİÇ BİR YERDE YOK! OZAN NERDE?! BU ÇOCUK HER ZAMAN BENİ UYANDIRIRDI. BU GÜN KENDİSİ GEÇ KALDI! BERKAY?! " Kadir bey bugün baya sinirliydi. Sabah geç uyanmıştı. Haliylede toplantılar için olan dosya hazırlanmamıştı.
Ozan kapıyı döymeden kendisini içeri atdı. Geç kaldığından nasıl hazırlandığına bakmamıştı. Kadir onu odaya girdiğini bile görmeden Ozan onun karşısında durmuş elindeki dosyayı ona uzatmıştı.
" Dosyalar! Teşekkürler Ozan. " Kadir bey güzel gülümseme yaptı. Sanki o an için tüm siniri bir mutluluğa çevrildi.
" EFENDİM! EFENDİM! " Berkay telaşla iceri girdi. " Efendim?! Eray? " nefes nefese kalan Berkay Kadir bey'in kolundan tutdu.
" Noldu Berkay? Eray'a ne olmuş? " Kadir bey telaşla ona baktı.
" Kadir bey? Eray? Ulaşamıyorum. Hiç bir yerde de yok. " Berkay üzgün ifadeyle kafasını öne eydi.
" NE DEMEK YOK?! BULUN ONU! OZAN! " Ozan korkarak Kadir bey'e yaklaştı. " Buyurun EFENDİM! " dedi telaşla.
" OZAN SANA EKİP VERİYORUM GİT ONU NE PAHASINA OLURSA OLSUN BULL! "
Kadir bey bağırarak ona baktı." AMA EFEN- "
" Duydun beni. " Ozan Kadir bey'i daha önce böyle görmemişti. Kadir bey dışarı çıktığında Ozan korkudan yere çöktü. Elindeki dosyalar yere düştü. Berkay dosyaları toparlamak için yere eğildi. Doylardan biri kanapenin altına girmişti.
" Ah... Ozan bey? Orda bir tane daha var. " Berkay elini uzatıp dosyayı aldı. "Eray'ın evla- " Ozan hızlıca dosyayı Berkaydan geri aldı.
" Bu seni alakar etmez. Teşekkürler. Çıka bilirsin. " Ozan elindeki dosyayı diğerlerini arasįnda sakladı ve ayağa kalktı. Berkay bir şeylerin döndüğü anladı.
" O neydi efendim? Neden sakladınız? " Berkay Ozan'ın kolundan tutdu.
" Berkay lütfen. Şu an önemli mesele Er- "
Bu zaman koşarak iceri kapıda bekleyen koruma girdi. " Berkay efendi? Eray efendi... Eray efendi yaralı bulunmuş. "
Berkay ve Ozan bunu duyunca şok oldular. " NERDE O? " Berkay hızlıca ayaklanıp onun yanına koştu.
Eray 3 gün ortalıkta yoktu. Üstü sırılsıklam, gözleri şişmiş öylece yatakta uzanmıştı. Berkay hızlıca dolapdan ilk yardım kitini ve kiyafetler alıp geri döndü. Ateşi vardı.
" Su? Anne su ver bana. Anne? " Eray ateşi yüzdünden sayıklıyordu. Berkay Ozan'a ona bakıcağına dair söz verdi. Tüm gece başında bekledi. 2 gün uykunun ardında Eray uyandı. Berkay'ı baş ucunda görünce gülümsedi.
" Ber-kay? " dedi hafif ses tonuyla. Berkay gözlerini açıp ona baktı. " Nihayet uyandın...
E-fen-dim. "İyi okumlarrr.🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O sadece benim korumam (gay)
Genç KurguEray: 27 yaş. Eğlenceli, gezinti meraklısı. İlişgilerde kaybeden. Hırslı birisi. Berkay: 25 yaş. Koruma ve gay. Sert, sevimli, bazende ciddi. Her bir şirket işlerinde mutlaka olur. Ciddi sorunları en çabuk halenden biri. Babasından başka kimsesi y...