*Bugünün özeti: Çok çalışmadın. Yapamadın. Beceremedin. Olmadı.
Boş sözler değil. Eğer bunu kendinize bilerek söylüyorsanız nedeni var. Hiç kimse bir kelimeyi boşu boşuna kendine söylemez!_________________________________________
" Merak etmeyin. İyi, sadece vücudunda morluklar var. Ona da benim yazdığım merhemi sürerseniz 1 haftaya hiç bir şeyi kalmaz. "
" Teşekkürler doktor bey. " kapıya kadar eşlik eder. Doktor gitdikten sonra Eray'ın yanına geler. Eray gözlerini açmış etrafa bakıyordu.
" Allahım. Kıpırdayamıyorum. Her tarafım acıyor. " Eray sızlanırken Berkay merhemi eline aldı. Eray'a yaklaşrak onu ayağa kaldırdı. Sonra üzerini çıkıp merhem sürmeye başladı. Büyük elleriyle ona masaj yapıyordu. Eray ara sıra sızlanır, kendi kendine bir şeyler mırıldanırdı.
Berkay merhemi sürdükten sonra Eray'ı yatırdı. Ani hamle yapıp onun yüzerine çıktı. Elleriyle onun ellerini tutdu.
" Efendim? Şimdi nasılsınız? Dün gelmeseydim muhtamelen ölürdünüz. " kendinden emin bir şekilde konuşmaya başladı.
" Dün? Ne oldu ki? En son ben baygın yatıyordum. Sonrasında hiç bir şey hatırlamıyorum. " Eray şaşkın ifadeyle ona baktı. Gerçekten hatırlamıyordu.
Berkay yavaş-yavaş ona yaklaştı. Önce dudağını onun alnına, sonra yüzüne dokundurdu. Eray o taraf bu tarafa çevrilip duruyor, kurtulmaya çalışıyordu.
Berkay dilini onun diline dokundurarak onu durdurmayı başardı. Dudağının kenarında olan yarayı yalamaya başladı.
" Piç? Bırak ben- " Berkay onun lafını yarıda kesip : " Yok, yok. Piç değil, efendim diyeceksin. "
" Ne saçmalıyorsun sen? " Berkay onun ellerini sıkarken Eray acıdan sızlanmaya başladı. Berkay ona "efendim" demesini istiyordu.
" Aahhh...Be- efen- Efendim?! " Berkay kiyefetlerini çıkarırken Eray korku içinde ne olduğunun farkına varmaya çalışıyordu.
" Aferinn...şimdi arkana dön. " Berkay onun gömleğini çıkardı. " Ama neden? " diye sordu.
" Biliyor musunuz? Çok güzelsiniz. Ayrıca bu kadar beklemek bana yetdi. Bu yüzden sizi kendi kokumla boğmak istiyorum. " dedi ellerini yavaşca bedeninde gezdirirken. Yatağın yanındaki küçük dolabı açıp bir şeyler aramaya başladı. Elindeki bir zincirdi.
" Nee? " Eray şaşkınlıkla zincire baktı. Berkay zincirle onun kollarını iyice bağladı. Eray tepki vermemeye çalışıyordu. Ama yine ona kaybediyordu.
Berkay onu koklayıp, öpüyor, sanki Eray buna dünden hazırdı sanki. Berkay pantalonunu çıkardı. Eray'ın kollarını açtı. Eray kendiside anlamadan ona sarıldı.
" Berkay? Berkay lütfen. Sakin ol. " dedi onun saçlarını okşarken. Berkay öylece sessiz bir şekilde durmuştu.
Bu zaman Eray koluna bir şeyler dokunduğunu hissetdi. " Berka-? Sen ağlıyor musun? Hem de böyle bir haldeyken. " eliyle onun aletine dokundu.
" Hayır, hayır. İyiyim. Boş ver kendim hallederim. " Berkay yataktan kalkmak isteyince Eray onun kolundan tutup geri çekti.
" Bu halde olmaz. Devam et. " kollarını ona doğru açtı. Berkay ona sıkıca sarılarak elini onun eline geçirdi. Güzel kokulu vücuduna morluklar bırakmak istiyordu. Berkay gözlerini onun gözlerine dikerek dikkatlice baktı. Elini yavaşca vücuduna dokundurarak aşağıya doğru indi. Eray ürkek bir sesle ona seslendi.
" Berkay? Sen tam bir piçsin. " gözlerini sıkıca kapatıp yatağa gömüldü.
_________________________________________
İyi okumlaar ve iyi gecelerrr.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O sadece benim korumam (gay)
Teen FictionEray: 27 yaş. Eğlenceli, gezinti meraklısı. İlişgilerde kaybeden. Hırslı birisi. Berkay: 25 yaş. Koruma ve gay. Sert, sevimli, bazende ciddi. Her bir şirket işlerinde mutlaka olur. Ciddi sorunları en çabuk halenden biri. Babasından başka kimsesi y...