*Bugünün özeti: Başaramadım.
_________________________________________
15 gün sonra...
" Efendim, buldum. Emretdiğiniz gibi. " Doruk haritayı Kadir bey'e gönderdi. " Buyrun. Burası. Artık si,e kalmış ne yapıcağını. "
" Tamam. Teşekkürler. " Kadir telefonu kapatıp masaya bıraktı.
" Efendim. Buldu mu? " Ozan ona yaklaşarak kahvesini masaya bıraktı.
Kapı çalınır~ tak...tak...tak
" Gir. " içeri 50-55 yaşlarında birisi girdi.
" Merhabalar. Kadir bey'e bakmıştımda. Siz misiniz? " adam birisine benziyordu.
" Aradığınız kişi benim. Sizi dinliyorum. " Kadir bey ayağa kalktı. Kanapeye geçip oturdu. Ozan bardağa bira doldurup Kadir bey'e uzatdı. Kadir bey adamı kanapeye oturmasını söyledi. Adam kanapeye geçip, etrafa bakındı.
" Buyrun? Ne için geldiniz? " adam dikatlice Kadir bey'e baktı.
" Berkay burda mı çalşıyor? " dedi.
" Siz? " Kadir bey biradan bir yudum aldı.
" Babasıyım. "
" Bak sen! Ne güzel. Hoş geldiniz. " Kadir bey Ozan'ı yanına çağırıp kulağına bir şeyler psıldadı. Ozan kafasını onaylar şekilde yapıp odadan çıktı.
" Demek babasısınız. Galiba oğlunuz sizinle konuşmak istemiyor. "
30 dakika sonra...
" Kadir bey? " kapının arkasından Ozan seslendi. " Getirdim. "
" İçeri girin. "
Ozan ve Berkay odaya girdi. Berkay kanapeye oturan kişiyi gördüğüne şaşırdı.
" Siktir! " elini ağıza tutdu. " SEN! Sen neden burdasın?! Seninle bir daha görüşmiycem demedim mi?! " Kadir bey ayağa kalkıp Berkay'a baktı. " Berkay? O nasıl konuşma şekli? O senin baban değilm- "
" DEĞİL! O BENİM BABAM DEĞİL! "
" Oğlum? Lütfen. " adam Berkay'a yaklaşarak ona sarıldı.
" Uzak dur b-bende- " Berkay'ın gözleri doldu. " Be-ben... " yere çöktü.
" Bana bak. Oğlum? " Berkay kafasını yavaşca kaldırıp ağlayacak olan o şeytani gözlerle babasına baktı. Çelik bey buna biraz da olsa tırstı. Eliyle bir şeyler arıyordu sanki. Aradığın buldu. Ama bunun için çok geç kalmıştı. Silahını çıkarıp babasına dayadı. Ama Çelik bey daha hızlıydı. Ondan önce bıçağı onun karnına tutmuştu.
" Sen? "
" Şşşş. Senin ne yapıcağını biliyordum. " fısıldayarak.
" Tamam, tamam. Yeter! Baba oğul kavganıza sonra devam edersiniz. Ozan? Sufrayı hazırla bizim için. Sen de bizimle oturacaksın. "
" Ama efendim. " Ozan karşı çıkmak istedi, Kadir bey ricada bulundu.
" Tamam. "
_________________________________________
İyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O sadece benim korumam (gay)
Teen FictionEray: 27 yaş. Eğlenceli, gezinti meraklısı. İlişgilerde kaybeden. Hırslı birisi. Berkay: 25 yaş. Koruma ve gay. Sert, sevimli, bazende ciddi. Her bir şirket işlerinde mutlaka olur. Ciddi sorunları en çabuk halenden biri. Babasından başka kimsesi y...