16. bölüm

338 16 5
                                    

*Bugünün özeti: " Hiç hir şey yolunda gitmiyor. " dedi birisi. Duydum bunu. Yaklaştım, iyice baktım, sonra karşısına geçtim. " Ne yolunda gitmiyor? " dedim. Adam beni hızlı bi' şekilde yere itdi. Sonra koşarak geriye kaçtı. Ayağa kalkıp peşinden gitmek istedim. Ama kimse beni sıkıca tutmuş bırakmıyordu.
Gözlerimi açtım, o zaman anladım. Ne olursa olsun, hiç bir zaman geriye bakma. Bakarsan, bitersin.~

_________________________________________

Kiyafetlerini çıkardı. Kucağına alıp banyoya götürdü Ozan'ı. Derin nefes alan Ozan ve onu koklamaya çalışan Kadir. Aklını kaybetmiş şeytan gibi ne yapıcağının farkında değildi Kadir. Gözleri doldu. Elini Ozan'ın yüzüne doğru götürdü. Dudaklarını ona yaklaştırdı. Sevgi dolu ama bir o kadar da masum olmayan bir öpücük kondurdu dudağına.

Ozan sakince küvetde oturmuş, türlü-türlü şeyler düşünüyordu. Ama bu ne kendisi, ne de Kadirdi.

" Ah...efendim. Boş verin beni. Umursamayın. " dudaklarını geri çekti. İyice daldı sıcak küvete. Kadir acınası gözlerle ona bakıyordu. En son dayanamayıp ona sarıldı.

" Ozan? Anlata bilirsin bana. Her şeyi anlat." yalvarıyordu, sanki onun uğruna her şeyi yapardı. Ama bu tamamen farklıydı.

Kadir Ozan'ı küvetden çıkartı. Temiz kiyafetler giydirmeden önce yaralarına merhem sürdü. Sonra yatağına yatırdı. Kendisiyse cam kenarına geçip bir sigara yaktı. Kendi-kensine bir şeyler mırıldandıktan sonra balkona geçti. Sandalyeye oturdu ve içkiden bardağa süzdü. İçdikce sigarasını yakıyordu. Biraz sonra odaya geri döndü. Yatağa bıraktı kendini.

Tavana bakıyordu. O kadar içtikden sonra hiç bir şey düşünmez oldu. Ozan yüzünü ona traf çevirip gözlerine baktı. Kadir ona yaklaştı. Dudaklarını onun dudaklarına yaklaştırdı. Ozan tereddüt etmeden onun dudaklarına yapıştı. Sarılmış, ona sürtünüyordu.

" Yapma... Ozan. " Kadir üzgün bir sesle ona seslendi. " İstemiyorum. Canını acıtmak istemiyorum. Lütfen. " Ozan durdu.

Eray babasıyla konuşmak için onun ofisine gidiyordu. Kapıyı çaldı, içeri geçti. Ama hiç kimse yoktu. Bu zaman korumalardan biri Eray'ı gördü.

" Efendim? Ne yapıyorsunuz burada? " dedi. Eray derin iç çekti. " Babam nerde? Onunla konuşacaktımda. " Eray sakin sesle cevap verdi.

" Efendim, patron Ozan bey'in yanında. Bugün tatsız bir olay yaşandıda. Bu yüzden onunla birlikte. "

" Tamam. İşine bak sen. Teşekkürler. " Eray hızlı bir şekilde Ozan'ın adasına soğeu gdiyordu.

~Telefon çalar.

" Efendim Doruk. Noldu? " Kadir telefonu açtı.

" Efendim Eray sizi arıyor. Korumalardan biri sizin Ozan'ın odasında olduğunu söylemiş galiba. Çünkü oraya geliyor. Şüphelenmemesi için odadan çıksanız iyi olur. " Kadir hızlıca ayaklandı. Odadan çıkmak için kapıya gitdi.

Eray kapıya yaklaştı. Kapının desteğinden tutdu. Tam açarken birisi onun elinden tutdu.
_________________________________________

İyi okumalarrr.))

O sadece benim korumam (gay) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin