"Artık birlikte yaşadığımıza inanamıyorum" Sevgiliyle yaşamak William'ın en büyük heveslerinden biriydi ve artık bu olayı yaşıyordu. 10 dakika önce eşyaları tamamen taşımışlardı ve şimdi de kolileri açıyorlardı.
Karşı evde de aynı şekilde koli açılımı yapılıyordu. Peter, yeni oda arkadaşı için heyecanlı olduğu kadar gergindi de. 4 kişilik arkadaş gruplarında hepsi birbirleriyle iyi geçinseler bile Peter, Rhino'yla gerçekten yakın arkadaş olabildiklerini düşünmüyordu. Aynı zamanda Rhino da öyle. Her zaman bi soğukluk olurdu aralarında. İyi anlaşırlardı ama o kadar. Sırlarını bile anlatamazlardı birbirlerine.
Rhino sadece Peter'a yakın olmak istiyordu ve bunun için çabalıyordu da ama bazı şeyler nedense bunun olmasını engelliyordu. Bu sefer umudu vardı. Artık yeni oda arkadaşıyla sırlarını paylaşabileceğine inanıyordu.
"Eşyalarımı yerleştirmeme yardım ettiğin için teşekkür ederim."
"Rica ederim oda arkadaşım"
Oda arkadaşım... Bunu Peter'dan duyunca sırıttı sarışın oğlan. Kapı sesiyle yerden kalktı ve kapıyı açtı. "Size pizza getirdim!" İçeri girdi ve Rhino arkasından kapıyı kapattı. "Ne gerek vardı bitanem?" "Sevgilim taşınırken boş boş duracağımı sanmadın heralde. Yorulmuşsunuzdur. Hadi Peter, sen de gel yiyelim." Peter da ayağa kalktı ve tezgahın yanına gitti. Pizzayı kestikten sonra yemeye başladılar.
Kapı tekrar çalındı ve Peter açtı. San ve William içeri girer girmez pizzadan birer dilim aldılar. "Tek taşınan Rhino değildi Jacob, hatırlatırım." "Gelip yiyeceğinizi biliyodum."
Pizzayı bitirdikten sonra eşyaları tamamen yerleştirdiler ve her zaman gittikleri kafeye gittiler. Evlerine yaklaşık 200 metre uzaklıkta olduğu için her zaman oraya giderlerdi.
Her zamanki gibi William ve Daniel birlikte oturup aynı bardaktan kahve içerken, Peter'la konuşuyorlardı. Rhino ve Jacob da onları dinliyordu. Kapı açılınca gelen kişiye karşı hepsinin morali bozuldu. "Jacob, başka bi
yere gitmek ister misin?" Başta duraksadı uzun olan. Sonra sevgilisine daha da yanaşıp gitmek istemediğini belli etti. "Aylar önce ayrıldığım kişi günlük yaşantımı bozamaz" Kapıda onları izleyen Robert, Jacob'la Rhino'yu görünce de gitmişti zaten.Yarım saat sonra Jacob gidince 4 kişi kalmışlardı. "Daniel'la birlikte yaşıyoruz!" Kafeye geldiklerinden beri en az 10 kere duymuşlardı bunu William'dan. "Evet Will! Birlikte yaşıyosunuz! Anladık!" "Kendime hatırlatıp mutlu oluyorum Peter"
~
1 hafta geçmişti taşınalı. Şimdi ise Peter ve Rhino ev işi yapıyorladı. Akşam Rhino'nun iş yerinden arkadaşları gelecekti ve Peter hazırlıklar için ona yardım ediyordu. Peter toz alırken Rhino ise yemeklerle ilgileniyordu.
"We were both young when I first saw you"
"I close my eyes and the flashback stars"
"I'm standing there"
"On a balcony in summer air"
Rhino duyduğu sese inanamadı. Peter'ın sesinin güzel olduğunu biliyordu ama bu kadar iyi olduğunu bilmiyordu. Yorum yapmadan edemedi.
"Sesinin bu kadar güzel olduğunu bilmiyordum."
"Değil zaten. Herkes çok abartıyo ama o kadar da değil."
"Kendini şarkı söylerken hiç duymadın sanırım? Hayatımda duyduğum en güzel ses sana ait olabilir."
"Teşekkür ederim ama gerçekten, abartılacak bi yanı yok. Normal bi ses."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oda Arkadaşım
Teen FictionPeter ve William ev arkadaşıyken William ve sevgilisi Daniel beraber yaşamaya karar verirler. Bu yüzden William, karşı dairedeki sevgilisinin yanına taşınır ve Rhino onlar yalnız kalsınlar diye evden taşınıp karşı daireye yerleşir. Artık Peter'la ev...