3.

8.7K 272 9
                                    

Hazaérve beléptem a házba, és levettem a cipőmet. Apu otthon volt már, oda sétáltam hozzá, és leültem egy székre.

-Szóval mit csináljunk szombaton?-Kérdezte, és közben egy receptet nézett. De a jobb kezével kevergetett valamit.

-Főzhetnénk közösen.

-Remek ötlet, utána?- Mosolygott.

-Kártyázunk, és sütünk sütit. Utána megnézzük a Trollokat.-Nevettem.

-Benne vagyok. Sikerült elintéznem a szabadnapot.

-Nagyon várom már.-Lelkesedtem. Délután leültem tanulni. Nem volt sok kedvem hozzá, de hát muszáj. Megkerestem a biosz füzetem, és a szövegkiemelőért nyúltam. Elkezdtem kiemelni a fontosabb részeket. Kicsit sokáig is tartott, folyamatosan az ablakomon bámultam ki, az őszi meleg nagyon csábító volt. De egy pillanatra összeszorítottam a szemeimet, és nagy levegőt vettem.-Ne dölj be a napnak.- Suttogtam magamban, és vissza fordultam a füzetemhez.
Tanulás után, később átjött Kamilla.

-Milyen lányok jönnek be neki?-Kérdezte.

-Eddig 1 barátnője volt. Nem tudom, nem pont erről szoktunk beszélni, majd megkérdezem.

-Felhívnád?-Kérdezte.

-Minek?-Kezdtem vissza, mert már kicsit betegesnek érztem az imádatát. Csak vállat vont, majd a képeket kezdte nézni a falamon. Nem volt sok, de csak olyan képek voltak amiket szeretek. Apuval, egy kép amin kicsi vagyok és ott van anyu is. Ott még szerethetett. Kicsiként amikor Rufussal homokozunk. Amikor első osztalyba megyünk az első nap. A 16. szülinapom. Lauren ahogy ölel. Rufus a deszkán. Rufus cicája Csipesz.
Ruf 13 éves volt, amikor kapta a kis cirmos cicát. Rohad hisztis, csaj. Kicsiként Rufus hiába adott bármilyen kaját neki, csak megszagólta és nyávogott tovább. Majd 1 hétig csak májast evett, mert minden másra csak nyávogott és otthagyta. De azóta megeszi a cica konzervet. És van még kép Ruf nővéréről, Rebeccaról. Ő most nincs itthon, idén kezdte a fősulit és kolis. Szóval ennyi képem van.

-Rufus szeret téged.-Nézett rám szomorú mosollyal az arcán.

-Igen.-Suttogtam.

-Most már megyek. Holnap úgyis átmegyek Rufushoz elég kicsit belőle.-Mondta mire bólintottam.
Kikísértem, majd elmentem zuhanyozni. Megmostam világos barna hajamat, és feldobtam egy arc maszkot. Olyan 11 óra körül mentem aludni.

Reggel boldogan keltem. PÉNTEK. Kedvenc napom. Felvettem egy nike fekete bőpólót. És egy szoknyát. A hajam felkötöttem laza copfba. Felvettem a Jordanem és kisétáltam. Rufus a kapunkba állt, és rám várt.

-Jó reggelt.-Sétáltam oda hozzá.

-Szia.-Nézett fel a telefonjából, majd rajtam végig.-Csinos vagy.-Jegyezte meg. Mire halványan elmosolyodtam.

-Köszönöm.
Elindultunk sétálva. Rufus folyamatosan beszélt valami fociról, én meg bologattva hallgattam.

-Ma pizza est van, jössz?-kérdezte.

-Jóhogy. Mikor megy hozzátok Kamilla?

-4-re. De remélem nem marad. Nincs kedvem hozzá segítek neki, csak kicsit tapad...-Húzta el a száját.

-Nem kicsit. De hát sok szerencsét hozzá neki.-Mondtam, mire meglepetten nézet rám, majd felnevetett.

-Héé az ő oldalán állsz?-Kért számon.

-Aha.-Bólogattam.

-A legjobb barátom elárúlt, szépek vagyunk. Megjegyeztem Laney.

-Na csak neked akarok jót, rég volt már barátnőd. Sosem beszélsz a lányokról nekem, miért?-Néztem fel rá.

Én és a legjobb barátomWhere stories live. Discover now