23.

7K 242 16
                                    

,,Rohadtul nem mész sehova Delaney..."

Összeráncolt homlokkal fordultam Kamilla felé.

-Mi?-Suttogtam, mintha félreértettem volna ahogy hozzám szólt.

-Nem mész sehova.-Ismételte meg, és elállta a kiutat.

-Kami...mit művelsz?-Kérdezte Jess.

-Azt hittem barátnők vagyunk.-Kezdte Kamilla, és olyan harag égett a szemeiben, amit soha többé nem akarok látni.

-Azok vagyunk.-Bizonygattam.

-Dehogy vagyunk. 2 éve...-Hunyta le a szemeit.- 2 éve tetszik nekem Rufus.-Suttogta, mire nyeltem egyet.-Te meg összejössz vele.

-TI JÁRTOK?-Lelkesedett Jess.

-Igen.-Bólintottam.

-Hogy tehetted Delaney?

-Kamilla...-Kezdtem, hogy megmagyarázzam, de egyszerűen nem tudtam mit mondjak.

-Gyerünk! Még válaszolni se tudsz. Te pasi lopó.

-Nem loptam el.-Suttogtam.

-És én meg azt hittem segíteni akarsz nekem...végig magadnak akartad Rufot.

-Ez nevetséges.-Ráztam a fejem.

-A viselkedésed a nevetséges.

-Kami! Nem tett semmit!-Próbált védeni Jess.

-Az ő oldalán állsz?-Csattant fel Kamilla.

-Nem állok!

-Akkor jó.-Bólintott.-Egy barátnő igazat mond, és nem veszi el azt a fiút aki a barátnőjének tetszik. Delaney Anderson egy hazug lotyó vagy.

-Ez most komoly?-Suttogtam meglepetten.-Hihetetlen mennyire gyerekes vagy.

-Húzz innen.-Mondta.-Többet a közelembe se gyere. Legyél boldog Rufussal, de csak addig amíg Rufus ránem jön, hogy mekkora szerencsétlenség vagy, és akkor majd jövök én. Élvezd ki amíg tart.-Fejezte be és ellépett az ajtótól utat engedve nekem.
Egy szó nélkül elhagytam az öltözőt. Megkell hagyni, fájtak a szavai. Még, hogy én loptam el Rufust...nem tettem semmit. Én csak a szívemet követtem. Hogy lehet egy "barátnő" ilyen. Másokkal sem beszélünk így, nem, hogy barátokkal.

-Minden oké?-Kérdezte Rufus, és akkor vettem észre, hogy kiértem az épületből. Bólintotam egyet, és sóhajtottam.

-Igen.

-Nem úgy nézel ki. Mi történt?-Kérdezte és közben elindultunk haza.

-Csak Kamilla, tudja, hogy járunk.-Suttogtam.

-Igen...és?-Vonta fel a szemöldökét.

-Kiakadt, pasi lopónak nevezett...

-Jóég.-Nevetett fel Rufus.

-Ez nem vicces.-Ráztam a fejem.

-De az Laney.-Fogta meg a kezemet.-Örülnie kellene a boldogságodnak nem pedig az ellenkezője. Nem vagy pasi lopó.-Mondta ki nevetve.-Nem is volt köztünk semmi, de tényleg semmi Kamillaval. Nem igazi barát az olyan aki nem örül a boldogságodnak. Tudták, hogy tetszem neked?-Kérdezte.

-Nem.

-Ha igazi barát lenne, akkor már ezt tudta volna. Lan, nem ér Kamilla hülyesége annyit, hogy szomorú legyél. De ha legközelebb bármit mond rád, akkor beszélek én vele.

-Jaj nem kell.-Ráztam a fejem.

-Nem küldenéd el a francba Angyal...de én igen.-Mondta és megpuszilta a kezemet.

Én és a legjobb barátomOnde histórias criam vida. Descubra agora