11.

7.6K 261 5
                                    

-Szia apa.-Nyitottam be, és lerugtam a cipőmet.

-Szia.-Jött oda hozzám, és az ajtókeretnek dőlt.-Milyen volt a csajos este?-Kérdezte.

-Nagyon jó.-Kezdtem el mesélni.-A lányok nagyon kedvesek voltak velem. Társasoztunk kártyázunk, jó volt.

-Ennek nagyon örülök. Én meg Rufussal néztem meccset, utána kidőlt és a kanapén alszik.-Mondta mosolyogva apu.

-Jézusom.-Nevettem.

-Gyere.-Húzott a nappaliba.
Rufus még mindig aludt, be volt takarva. Csak csendben szuszogott.-Ne költsük fel, gyere együnk és majd utána.-Mondta, de én meg makacsoltam magam. Ha én fent vagyok akkor ő is.

-Na nem. Kelljen csak felfele, 9 óra van.

-Sokáig néztük a meccset.-Próbálkozott apu.

-Nem baj, kelnie kell, mert jön Devi és addig össze kell pakolnunk.

-Hát oké.-Legyintett apu. Rám hagyva, mivel tudta mondhat bármit, én akkor is felkeltem Rufust.
Lassan a fiú mellé sétáltam, megálltam előtte majd az arcához hajoltam. A szám, már majd nem a füléhez ért, meg csapott az otthon illata, egy pillanatra a szívem a torkomba ugrott, az illata megbabonázott, majd egy pillanat múlva újra tiszta lett a kép. Elmosolyodtam a kellemes érzéstől. De muszáj volt felkeltenem.

-JÓ REGGELT!-Kiabáltam a fülébe. Mire egyből felriadt. Végig széles mosoly volt az arcomon.

-Nem vagy normalis Delaney.-Húzta a fejére a takarót.

-Nanana. Kelj fel Rufus.-Rángattam a vállát. De vissza csukta a szemeit.

-Drágám, hogyd már Rufust.-Jött elő apa is.

-Igen Laney.-Mondta a fiú.

-Nem, ha én fent vagyok akkor ő is keljen.-Rángattam mire, megfogta a kezemet.

-Hagyd abba Len.-Mondta.

-Nem, engedj el.-Nevettem.

-Csak ha aludhatok még 10 percet.-nézett rám.

-Utállak.-Mondtam.

-Imádsz.-Mosolygott önelégűlten.

-Chh nem. Na keljél felfele.-Nyúltam a kezéért, és elkezdtem rángatni. Egyszercsak Rufus nem hagyta, és vissza húzta a kezét, de persze én nem engedtem el. Aminek az lett a következménye, hogy ráestem.

-Agyon nyomsz.-Mondta, mire apu felnevetett.

-Legalább már felnt vagy.-Mondtam, majd lemásztam róla. Felült a fején volt a takaró, és kinyujtotta rám a nyelvét, mire viszonoztam. Apu hozott nekünk műzlit. A kanapén eszegettük a reggelinket közben, megbeszéltük a tegnapot. Igazából attól még, hogy Vickynél ettem most is bírtam.

-De amúgy jó meccs volt.-mondta Ruf apunak.

-Szerintem is.-Bólintott.-Meg jót is beszélgettünk.-Rufus lefelé nézve bólogatott. Miután megettük, apu elvette tőlünk a tányérokat és a konyhába vitte, amíg Rufus összeszedte magát, addig én felmentem átöltözni. Egy pulcsit és egy leggingst vettem fel. Majd a hajamat felkontyoztam. Majd Rufussal átsétáltunk hozzájuk.
Lauren már hozzá látott az ebédhez, Tod neki segített. Mi meg megfogtuk a seprűt, és porolót és az emeletre mentünk. Feltakarítottuk Devi szobáját. Rendet tettünk a nappaliban, és megeterítettünk. Majd felmentünk Ruf szobájába akkora lendületben voltunk, hogy ott is gyors össze rámoltunk. Majd leültünk az ágy szélére.

-Akkor lesz az a buli jövőhéten. Engem meghívtak. Egy haverom, legjobb baratjánál lesz. De én egyedül nem megyek és azt mondta, hogy hívjak nyugodtan mást is. Szóóóval akkor?

Én és a legjobb barátomحيث تعيش القصص. اكتشف الآن