24.

6.9K 213 21
                                    

-Éssss nézd! Nézd! Láttad Laney? Láttad?-Rázta meg a bal kezemet izgatottan, miközben hitetlenkedve rázta a fejét.

-Látom Ruf. Nagyon ügyes vagy.-Veregettem meg a vállát.

-Csak ügyes?-Forgatta a szemeit, és közben kikapcsolta a végetért deszkás videót a telefonján.

-Hát...nagyon ügyes.-Mondtam bizonytalanul. Rufus az arcom láttán szélesen elmosolyodott.

-Elfogadom. Tényleg nagyon ügyes vagyok.-Mondta, mire megforgattam a szemeimet.-Kirakjam instára?-Kérdezte.

-Nem rossz videó, nem esel el. Nem töröd össze magad...szóval igen.

-Megjelöljelek?-Kérdezte és már a telefonjáért is nyúlt.

-Ha szeretnél...

-Annyira nem.-Duruzsolta.

-Ez kedves.-Löktem meg a vállát, Rufus elnyelte a mosolyát, és az instát kezdte nyomkodni. A csengő megszólalt, mire elkezdtek benyomulni az emberek a terembe. Az ajtó felé kaptam a fejemet, amikor valaki hozzám vágott egy papírgalacsint. A mellkasomról az ölembe esett. Kamillára néztem, aki csak elkapta rólam a tekintetét sietve leült a helyére. Rufus keze megmozdult és hamarabb nyúlt a galacsinért mint én. Megfogta a papírgolyót és vissza dobta Kamillának. Nem mondott neki semmit, csak vissza dobta.

-Ne foglalkozz vele.-Suttogta és megsimogatta a térdemet. Bólintottam, és inkább előszedtem a matek cuccomat.

Az ebéd szünetben megláttam Vickyt egy asztalnál egyedül ülni. Felpattantam a helyemről, és elindultam felé. A füléből zsinór lógott ki épp, valamit nézett amikor oda értem hozzá, mellé ültem. Egyből észrevett, és kivette a fülhallgatót a füléből, és kedvesen rám mosolygott.

-Szia.-Köszönt.

-Szia. Lenne kedved oda ülni hozzánk?-Kérdeztem, mert nem akartam, hogy egyedül üljön. A szemeit elszakította rólam, és az asztalunk felé nézett. Végig vizslatta a szemeit mindenkin, majd rám nézve megrázta a fejét.

-Köszi, de megvagyok itt.

-De én szeretném, hogy oda ülj.-Mosolyogtam, és a fejemmel az asztal felé böktem.

-Ez kedves, de nem.

-Deee.-Bólogttam és megfogtam a kezét. Felhúztam, a kezébe nyomtam a tálcáját és béle karoltam, és az asztalunkhoz húztam. Ellenkezett de akkor is oda vezettem.-Srácok, menjetek arrébb.-Néztem a fiúkra, mert igaz sok hely nem volt, de Vicky pont elfért még. A fiúk, Vickyre nézek és egy pillanatig abba hagyták a beszélgetést, összébb húzták magukat, helyet csinálva Vickynek. A lány kicsit megszeppenve, de leült velem szembe. Én vissza ültem Rufus mellé, a szélére az asztalnak.

-Azt hittem ez egy pasis asztal.-Morogta Ezra.

-Soha nem volt pasis asztal. Laney mindig itt ült.-Mondta Rufus.

-Igaz.-Bólogatott Dean.

-Most már akkor bárkit felveszünk ide?-Kérdezte Gavin.

-Gavin, te is itt ülsz, és csak azért mert, én is itt ülök. Engem nem zavar Vicky.-Mondta Jackson, az asztal másik feléből. Szegény Vicky teljesen zavarban volt, hogy róla beszéltek a fiúk.

-Kuss már Jackson!-Vágott Gavin Jackson fejéhez egy alma kockát.

-Vicky a barátnőm, szóval itt ülhet.

-Van akit zavar, ha többen ülünk itt?-Kérdezte Rufus, mire mindeki megrázta a fejét.-Helyes, Vicky a barátunk, szóval bármikor ide ülhet.-Fejezte be Ruf, mire elmosolyodtam, a barátunk...annyira jól esett, hogy ő is a barátjának tartja Vickyt.

Én és a legjobb barátomWhere stories live. Discover now