4

28.1K 281 35
                                    

Ben içkimi bitirmiştim. İki masa kalmıştı, onlar da hesap istemişlerdi. Bir masayla Aslı, diğer masayla da Valentina ilgileniyordu. Aslı'ya baktığımda göz göze geldik, gülümsedi ve masayla ilgilenmeye devam etti. Valentina'ya dönüp baktığımda onunla da göz göze geldik ve o da gülümsedi. İçim kıpır kıpırdı. Bu gece neler yaşayacaktım bilmiyorum ama çok fazlasıyla hazırdım. Hissediyordum.

Bütün müşteriler gitmişti. Ben de masa ve sandalyeleri içeri taşımalarına yardım ettim. Hepimiz birbirimizi süzüyorduk apaçık. Flörtleşiyorduk da. Baya sıcaklamıştım artık ikisinin bakışlarından. Yanıyorum diyebilirdim. İkisi de aşırı güzel ve seksi kadınlar çünkü. Ama şunu da açıklayayım burada. Abaza olarak algılanmak istemem. Sohbet edemeyeceğim insanla da kolay kolay sevişmem. Zeki olması lazım yoksa zor. Bu kızlar zekiydi aynı zamanda. Ondan ekstra bu kadar azmıştım zaten.

'Artık çıkabiliriz.' dedi Valentina. Önlüğünü çıkardı. Aslı 'Ben hazırım.' dedi. 'Ben zaten hazırım.' dedim ben de. Mekanı kilitleyip çıktık.

İkisi el ele tutuştular. Valentina Aslı'nın dudaklarına eğilip öptü. Ben de Valentina'nın diğer tarafındaydım. Bana dönüp 'Yalnız mı geldin gerçekten?' dedi. Ben de 'Gerçekten yalnız geldim. Yemin edebilirim.' dedim gülümseyerek. İkisi de kahkaha attılar. 'Çok değişik bir kadınsın.' dedi Valentina. Aslı da 'Senden hoşlandık.' diye ekledi.

Vaaay. Demek benden hoşlandınız. 'Ben de sizden çok hoşlandım. ' dedim ikisini de süzerek. Valentina ani bir hareketle koluma girdi ve 'O zaman bu gece çok eğleneceğiz.' deyip göz kırptı.

...

Lezbiyen mekanıydı burası sanırım. Çünkü sadece kadınlar vardı. Yani daha önce hiç lgbt mekanına gitmediğim için sadece tahmin edebiliyordum. Müzik baya güzeldi. Benim sevdiğim Electro house tarzında. Bara doğru ilerlerken gözüme kestirdiklerim oldu, tabiki beni de gözüne kestirenler oldu. Aslı bunu fark etmiş olmalı ki hemen elimi tuttu. Üçümüz el ele bara gittik. İlk tekila shotlarımızı yaptık. Valentina hemen ikincileri söyledi onları da shotladık. Bu kadın kafamızı zibilyon yapacaktı kesin üçüncüleri de hemen söyledi ve onları da shotladık. Kafam tabiki güzel olmuştu. Çünkü onların mekanda da duble viski içmiştim. Dördüncü shot a ben dahil olmadım artık. Çünkü bu geceyi hatırlamak istiyordum yarın sabah uyandığımda ve mümkünse bu geceyi kusmadan tamamlamak istiyordum.

İkisi beni ellerimden tutup dans pistine doğru çektiler. Birbirlerine sürtünerek seksi bir şekilde dans etmeye başladılar. Benim de kafam güzeldi ve tek başıma seksi bir şekilde dans ediyordum ben de onları izleyerek. Arkamdan bir kadın yanaştı belimden sarıp benle dans etmeye başladı. Bütün olmuştuk ikimiz birbirimizin hareketlerine uyum sağlıyorduk ve sonra ben yüzümü ona doğru döndüm.

Hımmm. Bakışları çok seksiydi. Ya da benim kanım çok kaynıyordu artık bilmiyorum. Benim belimi okşadıkça ben de onun kollarını okşuyordum. Bir yandan da Aslı ve Valentina'ya bakıyordum çaktırmadan. Göz göze geldik tabiki onlar da bana bakıp dans ediyorlardı. Sonra ben bakışlarımı dans ettiğim kıza çevirdim. Bir süre bakıştıktan sonra dudaklarıma bakmaya başladı. Ben de onun dudaklarına baktım. Sonra tekrar bakışlarımız birleşti ve dudaklarıma yapıştı. Dans konusunda nasıl uyum sağladıysak birbirimizle öpüşme konusunda da uyum sağlamamız çok hızlı oldu. Alt dudaklarımızı, üst dudaklarımızı sırasıyla emiyorduk yumuşakça. Dillerimiz dudaklarımızı okşuyordu. Sonra dillerimiz kavuştu, elleri kalçalarımda oynuyordu artık. Ben de ensesinden saçlarını yakalamış kendime doğru çekiyordum iyice. Bir vücut olmuştuk. Normalde asla böyle şeyler yapmayan ben, baya salmıştım kendimi hiçbir şey umrumda değildi.

Aniden kolumda bir el hissettim, yarı sert bir şekilde kolumu tutuyordu. Dudaklarımdan dudaklarını çekmişti adını bilmediğim kadın ve gözlerimi açtım. Yanımda Valentina biraz sinirle bana bakıyordu. Sinirle bakmasını gerektirecek hiçbir durum yoktu bence ama neyse. Kollarında olduğum kadının kulağına eğilip bir şeyler söyledikten sonra, kadın bana sarılmayı bıraktı ve gözlerime baktı. Felemenkçe bir şeyler söyleyip dudağıma bir öpücük kondurup gitti.

Afallamıştım. Dönüp Valentina' ya baktım. 'Hİçbir şey anlamadım ben. Ne söyledin kadına? Niye gitti?' dedim. Gözlerime baktı ve elimden tuttu. Aslı ile beni bara doğru sürükledi hiçbir şey demeden.

Özgürlüğe Yolculuk ( GxGxG) (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin