21

10.2K 124 8
                                    

İlk gecem için hiç de fena değildi sanki ha? Güzel vakit geçirmiştim gerçekten. Şimdi sıra eve gitmekte. Bakalım nasıl bir şeyle karşılacağım? Baya merak ediyorum benimkileri. Gidelim de görelim bakalım.

...

Uyuyor olma ihtimallerine karşı anahtarı kilide taktıktan sonra yarım saatte çevirmiş olabilirim ses çıkmasın diye. Sırf onları düşündüğümden bu arada. Sakın 'Yaso kendini düşünüyosun. Gece gece surat çekmek istemiyorsun.' falan demeyin. Tamam o da olabilir ama birazcık yani. Huzurlu bir şekilde uyumak istemem suç mu?

İçeri girdikten sonra kapıyı kapatmam da yarım saat sürmüş olabilir. Vallahi terledim stresten. Ayakkabılarımı da çıkardım yavaşça. Neyseki o yarım saat sürmedi. Şu an tek ihtiyacım olan şey duş almak.

Bornozum odadaki banyoda tabi. Onları uyandırmamak için şu misafir banyosunda mı duş alsam diye düşünüyorum. Ama her koşulda bornozumu almam lazım tabi. Odaya gideyim ben önce. Sonra bakarız Yasocum.

Kapı açık, ışık kapalı. Yüzlerini de göremiyorum ki. İkisi de birbirlerine sırtlarını dönmüş öyle yatıyorlar bu arada. Kavga etmemişlerdir umarım. Üzülürüm cidden.

Parmak uçlarımda yavaş yavaş ilerlemeye başladım banyoya. Balerin gibiyim mübarek. Yaso kendini gaza getiriyorsun bak. Ya düşeceksin ya da bir yere çarpacaksın. Kaçacak götüne artistliğin bak. Hadi odaklan. Sarhoş kafayla da ne güzel odaklanıyorum ama görmeniz lazım. Neyse kendi kendime yine konuşarak bornozumu almayı başardım. Tam banyodan çıkarken 'Yasemin' diye seslendi Aslı. Ben sana dedim ama Yasemin. Götüne kaçacak kızım dedim. Al işte uyandırdın.

'Özür dilerim. Uyandırmak istememiştim.' Cidden istemedim valla. Siz şahitsiniz. Valentina bu sefer konuşmaya başladı. 'Uyumuş sayılmazdık zaten. Sen uyandırmadın. Nereye gidiyosun?' Ay iyi bari ben uyandırmamışım. Rahatladım.

-Duşa girecektim de. Ses çıkarıp sizi rahatsız etmek istemedim. Diğer banyoya gidiyordum.

'Gitmene gerek yok. Gir burda. Uyumamıştık zaten.' dedi bu sefer Aslı. İnşallah bana kızmışlardır bunlar. İkisinin kavga etmesini istemem. Bana kızıp sövmeleri üzmez bu kadar çünkü. Ama ikisine üzülürüm yani.

Neyse girdim duşa hızlıca. Cidden duş her derde deva gibi bir şey. Vallahi rahatladım. Kurulanıp elime gelen tişörtü geçirdim üstüme. Dolapta da kendi kıyafetlerimin yerine tam alışamadım hala bu arada. Aslı çok enterasan bir şekilde yerleştirdi o gece. Ne kadar değişik olabilir diyeceksiniz büyük ihtimalle de anlatamam görmeniz lazım. Bu tişört Valentina'nındı sanırım. Neyse sorun olmaz zaten.

Yavaşça yatağa çıktım, yerime, yani ortalarına uzandım. Hala bıraktığım gibiler bu arada. İkisi de kıçlarını dönmüş vaziyetteler. Merak da ediyorum noldu bunlara diye ama bu saatte de hiç konuşasım yok. Bir ayağımı Valentina'ya bir ayağımı da Aslı'ya değdirdim. Böyle uyuyayım ben masum masum. Sakın bana masum değilsin demeyin. Hiçbirimiz değiliz. Bunu unutmayın. Hadi iyi geceler.

...

Çok güzel uyumuşum. O kadar güzel uyumuşum ki dinlenmiş uyandım. Kaç gündür böyle uyanmıyordum. Ne kadar sıktıysam artık kendimi? Onlarla açık açık konuşunca rahatlamıştım. Bu onun rahatlaması yani evet. Dün geceki seksin bundaki etkisi baya az. Yanlış anlamayın hemen. Evet çok güzeldi ama yine de mental rahatlık gibisi yok.

Özgürlüğe Yolculuk ( GxGxG) (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin