7

23.4K 210 28
                                    

Bir şey bedenimi,aklımı,benliğimi yani her şeyimi ele geçirdi. Nefesim kesildi. Gözlerim karardı. Vücudumu ben kontrol edemiyordum artık. Bu titteme... Bu kasılma... Kopmuştum dünyadan. Onlar da kopmuştu benimle birlikte.

Son hatırladığım yatakta iki yanımda hissettiğim bedenler...

...

Keskin baş ağrısıyla açtım gözlerimi. Daha doğrusu açmaya çalıştım. Alkolü abarttığım her gecenin sabahında kendime sövüyorum. Ama tabiki bir bok değişmiyor. Tövbemi o sabahın akşamı bozuyorum zaten. O yüzden sus Yaso.

Zaten alkolü falan geç sen şimdi. Dün gece neler yaşadın sen öyle kızım ya? Seks esnasında içimden farklı bir kişilik çıkıyor. Bunu bugüne kadar seviştiğim herkes söylerdi. Yatakta 'Öldüren Cazibe' ye dönüşüyorsun diye. Her seferinde de kendimi şaşırtmayı başarıyorum ama yine de. Dün hepsinden çok farklıydı.

Sağıma ve soluma baktım. İkisinin yüzü de bana dönüktü. Bacaklarımız birbirine karışmış, ikisi de kollarıyla beni sarmıştı. Benim böyle uyumuş olmam bir mucize. Yatağımda biri varken bile zor uyurum ben. Yalnız uyumayı sevenlerdenim. Özellikle bu şekilde koala gibi sarılanlar olduğu zaman bu benim için bir ölüm...

İkisinin kollarından bir şekilde kurtulmalıyım. Otele odama gidip duş alıp kahvaltı yapıp uyumam lazım. Vücudumun her bir zerresi ağrıyor. Orgazmlar dağıtmış hepimizi. Onların da benden bir farkı yok eminim.

Önce kollardan kurtulmam gerekiyordu. Yavaşça önce Valentina'nın kolunu yakalayıp üstümden çektim. O kadar yapışıklar ki bana hareket alanım yok gibi bir şey. Sonra Aslı'nın kolunu hafifçe oynattım üstümden. Ooohhh! Nefes alamıyormuşum ben arkadaş! Şimdi sıra bacaklardaydı. Tam Aslı'nın bacağını ittiriyorken Aslı aniden kendi kendine pozisyonunu değiştirip arkasını döndü. Evet güzel, bu kadın uyanmadı. Valentina'nın bacağını da yavaşça üstümden çektim. Yavaşça yataktan kalktım.

Kıyafetlerimi toplamaya başladım. Odanın her yerine bir şeyler saçılmıştı. Elbisemi ve sütyenimi buldum ama iç çamaşırım yoktu. Sikerler ya! Valentina da kıpırdanmaya başlamıştı. Koş kızım Yasemin, boşver, külotsuz takılıver otele kadar da artık. Napayım yani?

Odadan tam çıkarken biri 'Gidiyor musun?' dedi. Ay duymamış gibi mi yapsam acaba diye düşündüm içimden. Sonra vazgeçtim, şerefsiz olmaya gerek yok bu kadar da. Döndüm arkama, Valentina uyanmıştı ve bana bakıyordu. 'Evet. Sizi uyandırmak istememiştim. Kusura bakma ses çıkardıysam.' dedim.

Hadi bakalımmm. Aslı da uyanmıştı şimdi. İkisi de dönmüş bana bakıyorlardı.

Böyle gecelerin sabahı hep arazi olurdum. Sabah bu tarz sohbetlerden hoşlanmadığım için. O yüzden zaten kendi evime davet etmezdim seks için kimseyi. En güzeli karşı tarafın evine ya da otele gitmekti. Sabah da vın turizm kaçmaktı.

'Hep kaçar mısın böyle?' dedi Valentina. Yalan söylemeye hiç gerek duymadan 'Evet. Huyum kurusun.' dedim gülümsedim. Aslı ufak bir kahkaha atıp 'Sen çok değişik bir kadınsın. Başkası dese bunu iyi git derdim. Ama sana kızamadım şimdi. Dürüstlüğün hoşuma bile gitti.' dedi. Kafam karışmıştı benim şimdi. Yani bir gecelik diye düşünmüştüm ve sabah beni görmek istemezler diye de düşündüm aynı zamanda. Sonuçta ikisi sevgiliydi. Benim kafam algılayamadı bu olanları. Onlar için baya normal bir şeydi demek ki ve ben abartıyordum sanırım.

Aslı ve Valentina yine birbirlerine baktılar, bakışlarla iletişim kuruyorlardı yine belli. Aslı hemen kalktı yataktan ve yanıma gelip elimi tuttu. 'Siz Valentina'yla duşa girin, ben de üçümüze güzel bir kahvaltı hazırlayayım. Dün gece aşırı güzeldi, öyle bir gecenin sabahı da çok güzel olmalı.' dedi ve boynuma bir öpücük bırakıp odadan çıktı.

Çüş! Abi nasıl ya? Lan tamam üçlü yaptık gece. Böyle fanteziler olabilir. Ha ben sevgilimle yapabilir miyim? Bu konuda baya tereddütlerim var ve büyük ihtimalle de yapmam diye düşünüyorum. Yine de tamam yani saygı duyuyorum insanlara. Ama bu da biraz fazla değil mi ya? Sevgilisiyle duş alacakmışım. Vay be!

---

Ne kadar süre kapıda ellerimde kıyafetlerimle çakılı bir şekilde kaldım hatırlamıyorum. Valentina'nın bana dokunmasıyla kendime geldim. Elimden kıyafetlerimi alıp yatağa fırlattı, sonra elimi tutup beni banyoya doğru çekmeye başladı.

Suyu açtı ve beni duş kabininin içine çekti. Ilık su cidden iyi gelmişti. Kaslarım gevşemeye başlamıştı. Valentina da arkadan sarılmış kafasını boynuma gömmüştü. Bir süre öyle kıpırdamadan kaldık.

'Bunu içeride daha detaylı konuşuruz Aslı'yla beraber. Ama ben de sana burada giriş konuşması yapmış olayım. Senden cidden hoşlandım. Aslı da senden hoşlandı. Yani amacımız sadece seks değil. Biz... Aslı ve ben... Neyse kahvaltıda konuşuruz. Şimdi temizlenelim.' dedi ve beni kendine doğru çevirdi.

Kafamda binbir türlü soru işaretleriyle beraber şok içinde kalmıştım. Ne demek istemişti bu kadın? Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken Valentina benim önce saçlarımı yıkadı. Sonra vücudumda dolaştırdı ellerini. Sebep oldukları morlukların üstünden ekstra yumuşak bir şekilde geçti. Cidden mal gibi olmuştum. Romantik duş alıyoruz şu an resmen. Sevgilisi de içeride bize kahvaltı hazırlıyor.

Beni temizledikten sonra kendini temizlemeye başladı Valentina. Gözlerimin içine bakmayı ihmal etmiyordu ama ben gözlerimi kaçırıp onun vücudundaki morlukları inceliyordum. Vücutlarımızda baya iz bırakmışız. Ve ayık kafayla da net bir şekilde söyleyebilirim. Valentina aşırı güzel bir kadın.

...

Salona geçtik. Aslı beni görünce gülümsedi. Gülümsemesinin sebebinin üstümde kendi kıyafetlerini gördüğü için olduğunu düşündüm. 'Seninle vücut ölçülerimiz daha yakın diye Valentina senin kıyafetlerinden verdi.' dedim. 'İyi yapmış. Çok da yakışmış.' dedi tekrar gülümsedi.

Gözüm masaya kaydı hemen. İşte bu cidden şu an tek ihtiyacım olan şey olabilir! Serpme Türk kahvaltısı... Midem guruldamaya başladı. Çok acıktığımı şu an fark ediyordum. Lan akıl mı bıraktınız bende ya?!

Hiçbir şey demeden masaya oturdum. 'Çok açım ve ben acıkınca sinirli bir insan oluyorum.' dedim. İkisi de kahkaha attı bana bakıp. Çaylarımızı doldurdu Valentina ve kahvaltıya başladık.

Kahvaltı bitene kadar hiçbir şey konuşulmayacaktı. Mesajı almışlardı. Ama sonrasını da düşünmeden yapamıyordum. Neyse Yaso, en kötü ne olabilir ki? Sus ve kahvaltını yap. Sonrasını sonra düşünürsün.

---

Sizce Valentina ve Aslı, Yasemin'e ne diyecekler?

Basit seks teklifi mi yapacaklar yoksa ilan-ı aşk mı?

Bihter neyi itiraf edecek Firdevs Hanım, Behlül'le ne ilgisi var? :D

Yeni bölüm gelene kadar yorumlarda buluşabiliriz. Cidden okuyan arkadaşların düşüncelerini merak ediyorum :)

Özgürlüğe Yolculuk ( GxGxG) (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin