20

14K 141 41
                                    

İkisine de teker teker sarıldım. İkisini de öptüm yanaklarından. Ortalıkta ikisini de öpemem sonuçta dudaklarından. Duruma göre gece eve gelip gelmeyeceğimi onlara haber edeceğimi söyledim. Daha fazla uzatmadan çıktım hemen. Özgürlüğe olan yolculuğum asıl bugün başlıyordu sanırım.

...

Partilere biraz geç gitmek en iyisi. Herkes gelmiş sanırım. Ortalık ufaktan alevlenmeye başlamıştı. E benim de alevlenme zamanım gelmişti.

Kendime cin tonik ayarlarken sırtımda hissettiğim bir dokunuşla kafamı çevirdim hemen. Emma baya seksi görünüyordu. Vaay vaaay vaaay! Emma, anlamışsınızdır da, instagramdan beni davet eden kadın. Kırmızı rujlarımızla birbirimize eşlik edeceğiz bu gece anlaşılan. Gözlerimi alamadım, alamıyorum.

'Selam. Hoşgeldin. Çok... güzel görünüyorsun.' Senin ağzını yerim. Sen de beni gözlerinle yiyorsun şu an farkındayım Emmacım.

'Sen de çok çok güzel görünüyorsun.' Gözlerimizle yiyişiyoruz şu an resmen. İkimizde de seksi bir gülüş, seksi ve aç bakışlar... Bu gece yansak mı beraber? Çok güzel yanarız bence.

Yanımıza birinin gelmesiyle ortamdaki libido seviyesi normale indi diyebiliriz. Ben yükseğim, bu kadının da benden altta kalır yani yok. Tehlikeliyiz.

Elimizde içkilerle sohbet ettik bir süre. Yanımıza gelen kadının adı da Sara'ymış. İtalyanmış ve evliymiş. Karısını da tanıştırdı hatta. Onunla da sohbet ettik baya. Çok tatlı bir çift olmuşlar. Birbirlerine baya aşık aşık bakıyolardı. Yani aşk konusunda şüpheleri olan benim bile hissedebileceğim bir durumdu bu.

İçkilerimizi hızla tazeleyip havadan sudan sohbete devam ederken Emma'nın 38 yaşında olduğunu öğrenmemle baya şok içinde kaldım. Bu kadının 38 yaşında olması mümkün değil. 32-33 deseniz tamam diyebilirdim ama 38... Çüşmüş! İnanması çok zor.

Bu arada %98 hep kendimden büyüklerle takıldım. Olgun insan seviyorum ben. Olgun ve sığ olmayan kişiler favorim. %1'lik dilimde arada ayaküstü hiç konuşmadan seviştiklerim var. İllaki küçük olan vardır benden diye ihtimaller içinde tuttum bunu. Geri kalan %1'de de benle yaşıt olanlar ve yaşıma çok yakın olanlar var. 38 bu gece yeni rekorum olabilir ama. Notlara eklensin.

Kaçıncı bardaklarımızdayız bilmiyorum ama kafalarımız güzel olmuştu. Müziğin de verdiği coşkuyla Emma ve ben - sarmaşdolaş kesinlikle diyebiliriz- dans etmeye başlamıştık. Elleri sürekli sırtımdaydı. O parmakları beni delirtiyordu. Bu gece bu parmaklara soracak hesabım var artık.

Ne düşündüğümü anlamışçasına piç bir şekilde gülümsedi. Ben durur muyum? Sen fena olabilirsin Emma güzelim, ama ben de fenayım. İzle beni. Piç gülümsememle hemen cevap verdim ona.

Alkolün verdiği yüksek yetkiye dayanarak biz vücutlarımızı iyice bütünleştirip dans etmeye başlamıştık artık. Neredeyse her yerimizi elleyip okşamıştık. Ön sevişmenin dibini görmüştük resmen. Ön sevişmeye bayılırım bu arada. Sevişmenin asıl tadını ortaya çıkaran şeydir bu. Saatlerimi harcayabilirim.

Dudaklarımız da yakınlaşmıştı sonunda. Bir nefes uzağımdaydı gerçekten dudakları. Yanlışlıkla birimiz dans ritmimizi kaçırırsa dudaklarımız yapışacaklardı birbirlerine. Ben bunları düşünürken elleri kalçama inmişti. Bariz bir şekilde avuçlayıp sıkmıştı kalçalarımı. Dudaklarına verdiğim ufak bir inlemeyle kırmızılarımız sonunda hak ettikleri pozisyonda kavuşmuşlardı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Özgürlüğe Yolculuk ( GxGxG) (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin