Aslında bu aklımda yoktu.
Anasını satayım öyle bir içimden geldi :)
Normal günümüzde tekrar görüşmek üzere, bitches :)
Sustur beynini Yasemin. Sustur kızımmm. Bu ana odaklan. Şu ana odaklan. Durdur beynini. Meditasyon yaptığın zamanları hatırla. Yatağı hisset. Derin nefes al. Nefes ver. Gülme amına koyayım. Gülme kadın. Ne gülüyorsun sen ya? Ay iyice sinirlerim bozuldu.
Tamam artık. Kapat gözlerini. Yeter bu kadar. İyi geceler, iyi uykular Yaso'cum. Yarın ola hayrola deli kadıncım.
...
Ne uyumuşum be! Uykuya dalması zordu ama dalınca da deliksiz bebek gibi uyumuşum valla. Güzelce gerindim yatakta. Dün sövdüm ikisine de ama yatakta uyumak iyi gelmiş. Saat kaç acaba? Onlar da uyandılar mı?
Odadan çıkmadan önce duşa girmeye karar verdim. Bazı zamanlar duşta şarkı söylemeyi seviyorum. Bu sabah da o zamanlardan biri. Keyifli bir duş alıp çıktım.
Üstüme giyinmeden önce telefonumu aradım ama bulamadım. Zaten dün eve girer girmez sevişmeye başladığımız için telefonumun burada olması mantıksızdı. Giyinmeden bornozumla odadan çıktım.
Hımmm. Baya güzel kokular geliyordu mutfaktan ve bu kokular yüzünden acıktığımı şimdi fark etmiştim. Sanki kokuları almasan acıkmayacaktın Yasemin? Söylediğin şeye bak şimdi.
-Günaaaydııııınnn!
Valla sürekli gergin olmaktan sıkıldım ve yoruldum. O yüzden pozitif davranacağım. Umarım onlar da öyle davranırlar.
Aslı: Günaydınnnn aşkımmm!
Valentina: Günaydın güzelim.
Oohhh çok şüküüür. Thanks God!
-Çok güzel kokuyor. Neler yapıyorsunuz bakayım?
Valentina: İspanyol omleti yaptım. Sever misin? Yedin mi hiç?
-Bebeğim İspanyollara karşı bir takıntım hep vardı zaten. İspanya mutfağını da severim o yüzden. Bir de senin ellerinden...
Nasıl da yürüyorum ama? Arkadaşlar yine küfür edip durmayın bana oradan. Bu iki kadına karşı olan bir takım hislerimi o gece ağzımdan kaçırmıştım zaten. Herkes biliyor. Siz onlardan da çok şey biliyorsunuz zaten benim hakkımda. O yüzden üstüme gelmeyin işte. Azıcık da beni takdir edin be!
Valentina'ya yaklaşıp önce o seksi kalçalarını okşadım. Sonra da arkasından sıkıca sarılıp omzuna bir öpücük kondurdum. Kısık sesle kıkırdayarak karşılık verdi bana. Bu kadın da sert falan duruyor ama duvarlarını indirince bebek gibi olabiliyor.
Aslı'ya yaklaşıp aynı tarifeden ona da uyguladım.
-Sen neler yapıyorsun yavrum?
Aslı: Yavrum mu? Hımmmm. Sevdim bunu. Menemen yaptım ben de sevgilim.
-Çok güzel görünüyorlar. Şimdiden ellerinize sağlık. Şeey... Benim telefonumu göreniniz var mı bu arada?
Valentina: Şarjın bitmişti. Kapanmıştı telefonun. Salonda şarja taktım.
-Bitanesin. Teşekkür ederim.
Telefonun şarjı hiç bitmeyecekmiş gibi kullananlardanım ben. Genelde telefonum kapanınca aklıma gelir telefonu şarja takmak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgürlüğe Yolculuk ( GxGxG) (GxG)
Genç KurguKendini keşfetmek için Amsterdam'a giden Yasemin'in hikayesi... +18 (Bazı bölümler +18'den de fazla olabilir.) LGBT Lezbiyen