31

5.9K 124 31
                                    

Daisy: Selam Yasemin. İnstagramda burada takıldığını gördüm de şansımı deneyeyim dedim. Buradaymışsın. Bugün yarım kalan işimizi bitirmek ister misin diye sormak istedim.

Şimdi boku yedin Yasemin! Kafamı çevirip Valentina'ya baktım. Valentina kıpkırmızı olmuştu ve gözlerinden ateş çıkıyordu. Bakışları Daisy'e kilitlenmişti. Çok fena sıçtın Yasemin! Bakalım bu işten nasıl yırtacaksın?

...

-Aaa şey... Selam. Keşke haber verseydin yani bana bir yazsaydın. Çalışıyorum da ben.

Daisy: Sürpriz yapmak istedim. Beklerim seni ben. Habersiz geldim sonuçta. Haklısın.

Valentina: Tanıştırmayacak mısın beni arkadaşınla Yasemin?

-Tabi. Pardon. Bu Daisy. Amy'nin yanında çalışıyor. Oranın şefi.

Valentina: Aaa öyle mi? Ben de Valentina. Yasemin'in sevgilisiyim.

Aha şimdi sıçtık. Daisy'nin suratı değişti, bir şeyler oldu. Kızım sana ne oluyor amına koyayım? Sanki evleneceğim dedim seninle. Sen bana sulandın hem. Aldın götürdün sevişmeye.

Daisy: Senin sevgilin mi vardı Yasemin? Neden söylemedin?

-Konusu hiç açılmadı. Söylemem gerektiğini düşünmemiştim.

Daisy: Bu tarz bir konu nasıl açılabilirdi acaba? O zaman niye...

Valentina: Pardon! Lafını bölüyorum. Sorun ne şu an? Anlayamadım da.

Daisy bana bakıyordu. Valentina da bana bakıyordu. Ben de ikisine bakıyordum. Benim sorunum yok abi. Bana ne bakıyorsunuz? Benim kimseyle sorunum yok şu an. Ama birazdan ikisinin de benimle sorunları olacak. O anlaşıldı.

Valentina: Bugün yarım kalan işiniz neymiş? Seni buraya getirecek kadar acil olan...

-Daisy, cidden benim yapmam gereken bir sürü iş var. Çalışmam lazım. Sen gitsen mi? Sonra haberleşsek?

Dememle birlikte, Daisy, bardaktaki suyu kafamdan aşağı döktü. Valentina hızlıca ayağa kalkarak sudan kurtulmaya çalıştı.

-Sevgilin varken neden benimle seviştin? Valentina'ydı dimi ismin? Sevgilin benimle bugün depoda sevişti. Amy ve Emma bizi basmasaydı daha da devam edecektik. Yasemin tam bir şerefsiz yani. Sen varken benimle kırıştırdı. Haberin olsun.

Hıncını alamadı herhalde ki bir an ayakta tepinip elindeki bardağı bana doğru fırlattı. Sonra da koştura koştura çıktı gitti. Çok şükür o an reflekslerim çalıştı da bardağı bir yerime çarpmadan havada yakaladım. Şerefsiz de olduk bir de amına koyayım. Hem haber vermeden geliyor hem de olay çıkartıyor ya.

Valentina: Emma konusunda seni uyarmadım mı ben Yasemin? Bunun kavgasını yapmadık mı? Kadının karısı yetmedi, bir de çalışanıyla mı yattın? İnanamıyorum artık ben sana. Cidden inanamıyorum. Söylediklerim bir kulağından girip bir kulağından çıkıyor mu? Ya da sen beni ciddiye almıyorsun. Düpedüz siklemiyorsun.

Aslı: Noluyor burada?

İşte şimdi kadro tamamlandı. Kambersiz düğün olmaz. Bu sefer çok fena yedim ayvayı dimi? Daisy bok vardı geldin, amına koyayım senin yaa. Oooofffffff!

Ben yüzümü, üstümü, başımı silerken Valentina, Aslı'ya her şeyi tek nefeste anlattı. Aslı'nın yüzündeki rengin değişimine anbean şahit oldum. Şimdi sikicek belamı. Üstüme atlayıp saçımı başımı da yolabilir. Bu kadından her şeyi bekliyorum sinirli anlarında. Siz de biliyorsunuz bunu.

Özgürlüğe Yolculuk ( GxGxG) (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin