Aslı: Valentina'nın annesi arıyor. Ya olayları duydu ya da Valentina'ya ulaşamadı.
-Eeeeee?
Aslı: Konuşunca anlayacağız eeee'sini. Hadi bakalım açıyorum telefonu.
...
Salona geçip oturduk, 1 saate kadar telefonla konuştu. Ben Aslı'dan duyduklarımla kafamda ne konuştuklarını kurmaya çalıştım ama eksikler vardı. Kafam da gittikçe karışmaya başladı. Salağa döndüm, Aslı'nın konuşmalarını dinledikçe ama anladığım kadarıyla buraya gelecekler sanırım.
-Ne olmuş? Hemen anlat.
Aslı: Yarın buraya geliyor annesi. Biletlere bakıp haber vereceğim, Valentina'ya bir şey söyleme dedi.
-Valentina telefonlarını açmamış anladığım kadarıyla ondan seni aramış değil mi?
Aslı: Aynen öyle. Merak etmiş tabi doğal olarak ve bizim ayrıldığımızı da bilmiyor. Valentina bunu söylememiş hiç.
Kadın zaten beni hiç bilmiyor. Bilmesine de gerek yok tabi şu an da...
-E ne yapacaksın o zaman? Evi de ayırdın.
Aslı: Benim gizlim saklım yok kimseden. Annesi geliyor diye de gitmem yanına. Gitmeyi düşünmüyorum yani.
-Sen seninkilere Valentina ile ayrıldığınızı söyledin mi?
Aslı: Hayır, söylemedim.
-Neden?
Cevap yok. Yere bakıyor. Söylememesi çok normal bu arada, bir durum kesinleşene kadar ben de her şeyi herkese anlatma taraftarı değilim ama şu an Aslı'nın kendi ailesine böyle davranıp Valentina'nın ailesine bu şekilde rahat davranması doğru gelmedi.
-Yanlış anlama, seniin ailen, senin kararın tabi. Asla laf söylemeye hakkım yok ama sen kendi ailen için böyle düşünüyorsun, belki Valentina da kendi ailesi böyle düşünüyordur. Ona haksızlık olur gibi geldi. Ondan sordum.
Aslı: Yok, haklısın. O anlamda sorduğunu fark ettim ve hak verdim. Ondan sustum zaten, cevap veremedim.
-Yani senden rica edebilir, annesi gidene kadar onunla kalmanı isteyebilir.
Aslı: Sen de gel o zaman. Valentina'nın sadece bana değil, bize ihtiyacı var.
-Aslı, saçmalama istersen. Ben nasıl geleyim kızım? Kadın zaten sizin ayrıldığınızı bilmiyor, beni hiç bilmiyor. İyice mi karışsın ortalık?
Aslı: Valentina söylemeyi düşünüyordu zaten ailesine. Ha sonra söylemiş ha şimdi, ne fark eder?
-Cidden saçmaladın iyice. Bana bakma hiç, bu ikinizin arasında olan bir mevzu. Bence Valentina'ya da söyle sen annesinin geleceğini.
Aslı: Düşündüm söylemeyi ama bilemedim de... Şu an kötü bir durumda diye istemeyecek büyük ihtimalle annesinin gelmesini. Kadını arayıp gelme diyebilir o zaman ben kötü olurum.
-Bence sen Valentina'yı ikna edersin. Güzelce anlat. 'Ayrı olduğumuzu bilmiyor anladığım kadarıyla o yüzden sana söyleme gereği duydum. Ne yapalım? Annen söylememem için tembihledi beni çünkü. O yüzden sen de sesini çıkarıp annenle aramı bozma.' falan de. Kıyamaz sana o, o yüzden de sesini çıkarmaz.
Aslı: Yasemin sürekli şöyle konuşup üzme beni olur mu?
-Nasıl konuşuyor muşum?
Aslı: Kendini bizden ayrı tutarmışçasına.
-En son siz tarafından ayrı tutulmuştum Aslı. Kendi kafama göre davrandığım bir durum değil bu. Unuttuğunu sanmıyorum. Her şeyin patlak verdiği geceyi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgürlüğe Yolculuk ( GxGxG) (GxG)
Teen FictionKendini keşfetmek için Amsterdam'a giden Yasemin'in hikayesi... +18 (Bazı bölümler +18'den de fazla olabilir.) LGBT Lezbiyen