Sen de mimiklerine. yüzüne dikkat et Yaso. Belli etmemeye çalış. Hiç tepki verme. Bak camdan dışarıya. Ben sakin olmaya çalıştıkça götümdeki el daha da abartıyordu işi.
Şu an tek temennim bu amına koduğumun taksisinden bir olay çıkmadan inmek...
...
Arkadaşlar o on beş dakikalık taksi yolculuğu bana on beş saat gibi geldi amına koyayım. Sinirlerim çok bozuk.
Neyse ki indik şimdi siktiğimin taksisinden. Amy'nin ve adını bilmediğim kadının, ikisinin yüzlerine baktım. Hanginiz götümü avuçladınız lan? Hem de ben sevgilimin kucağındayken... Yüzsüz olduğum zamanlar benim de oldu arkadaşlar da... Bu kadarı da yüzsüzlük ötesi amına koyayım.
İkisinin suratında da bir bok. Emma'ya baktım. Zaten o da taaa ebesinin şeyinden benim götüme kimseye belli etmeden uzanabiliyorsa helal olsun. Kızamam yani, ancak tebrik edebilirim.
Benim göt kim vurduya gitti artık. Belki sonra çıkar kokusu, bakalım.
Girdik sonunda eve. O gün yaşadığım bela dolu gece geldi aklıma direkt. Ev aynıydı, hiçbir şey değişmemişti.
Amy: Siz geçin, yerleşin salona. Biz bardak alıp geliyoruz.
Sen şişeyi dik kafaya Amy canım. Bardak neyine senin? Zaten bir yudumda içiyorsun artık her şeyi. Çok fena ayar oluyorum her hareketine.
Valentina: Sevgilim, bu kadar istemediğini belli etmesen mi?
-Diyene bak. Senin de suratın benden farksız değil bence hayatım.
Aslı: Şşşşş. Tamam. İçip eğleneceğiz artık. Yapacak bir şey yok.
-Ben de onu anlamıyorum. Neden bu kadar zorunda hissettik kendimizi. Gelmeyebilirdik yani.
Valentina: Bebeğim alınmasın diye... O kadar heveslendi. Bir şey diyemedim.
-Bence ondan değil. Sırf yaşanan olaylardan dolayı kendinizi sorumlu hissediyorsunuz. Ondan hayır diyemediniz.
Aslı: Yasemin açma şu konuları. Kavga etmeyelim şimdi keyifli günümüzde. Senin yüzünden oldu olaylar. Biliyorsun.
-Biliyorum. O yüzden sorumluluk alacak kişi bendim. Ben de takmazdım. Sizin sorumluluk almanıza gerek yoktu.
Valentina: Sen neler yaşandığını ne çabuk unuttun? O orospu ortadan kalkmasaydı neler olurdu? Hala diyor ben alırdım sorumluluğu.
-Ben ondan bahsetmiyorum. Ben, o gece, burada olanlardan bahsediyorum Valentina. Her şeyin başladığı o gece...
Aslı: Susun artık. Tamam. Baş başa değiliz. Kavga etmeyelim.
-Ben etmiyorum.
Valentina: Ben mi ediyorum?
-Uzatma Valentina.
Valentina: Yasemin, delirtme beni istersen?
-Tehdit mi ediyorsun? Hayırdır?
Aslı: Susun dedim size. Kutlama yapacağımız gecede kavga ediyorsunuz ya. İnanamıyorum size.
-Ben eve gidiyorum. Siz burada takılın. Kutlamanızı yapın.
Aslı ve Valentina: HAYIR!
Ay başladılar yine yaaaa! Sevmiyorum abi beeeeen. Daha ne kadar anlatayım kendimi. Hoşlanmıyorum böyle hareketlerden.
-Ciddi misiniz? Bu tavrınız yüzünden kaç kere kavga etmiştik? Edecek miyiz yine?
Emma: Hanımlaaaaar! Noluyor? Kavga mı ediyorsunuz sizzz? Aaaaa, hiç yakıştıramadım. Sevişmek varken kavga da neymiş?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgürlüğe Yolculuk ( GxGxG) (GxG)
Teen FictionKendini keşfetmek için Amsterdam'a giden Yasemin'in hikayesi... +18 (Bazı bölümler +18'den de fazla olabilir.) LGBT Lezbiyen