Emma: Tamam, teşekkür ederim. Daisy malı size emanet. Yarın ben size ulaşacağım. Benden haber bekleyin.
Bizden cevap beklemeden kapıyı açıp arabadan indi. Yasemin şu olayı atlat kızım. Sonra da kendine gel. Bir daha da sik sok olaylara kendini sokacak şeyler yapma yavrum. Tamam mı canım? Allah'ım lütfeeeeen.
Valentina: Eveet Aslı. Anlat bakalım. Şimdi ne yapıyoruz? Nereye gidiyoruz?
...
Aslı: Bu salağı gözümüzün önünden ayırmamamız lazım.
-Evet bebeğim. Ayırmamamız lazım. Söyle hadi artık nereye gidiyoruz? Çok yoruldum. Valentina migren ağrısından bayılacak az kaldı. E sen de uykusuzsun. Duş alıp biraz uzansak iyi olacak.
Aslı: Sevgilim, evet bunları yapsak harika olacak. Haklısın ama...
Valentina: Tamam, hadi dallandırıp budaklandırmayın konuyu. Aslı söyle. Nereye gidiyoruz? Ne yapıyoruz? Planın ne? Hızlı hızlı anlat. Lütfen.
Aslı: Ay tamam yaaa. Siz de... İki eğlenecektim şurada. Bir izin vermediniz.
Valentina: Aslı, aşkım, ne eğlenmesi Allah aşkına. Bir gecede başımıza gelmeyen kalmadı. Ne eğlencesi kadın? Şaka mısın?
Aslı: Sen de benim gibi bu olayı kabullenip eğlenceli tarafından bakmaya çalışsaydın migrenin tutmazdı hayatım. Bu kadar stres yapmak bir işe yaramıyor işte.
Ay bunlar yine tartışmaya başladı. İiiimmmm- daaaaat!
Valentina: Cidden konumuz bu mu şu an Aslı? Sen ciddi misin?
Aslı: Sen beni hiç dinlemiyorsun ki? İnadım inat, dediğim dedik. Her şeyin en iyisini, en doğrusunu sen biliyorsun zaten.
Aslı gazı almaya başladı. Sonu kontrolü zor bir kavgaya dönüşecek belli. Bu kadınla tartışırken zaten konu kestiremediğin yerlere gidiyor hep. Haklı mısın haksız mısın umrunda olmuyor bir yerden sonra. Sadece konu kapansın istiyorsun.
Valentina: Biz bu konuyu daha yeni halletmemiş miydik? Tatlıya bağlamamış mıydık? Ne diye şimdi konuyu başka yerlere götürüyorsun? Hep işine geldiği davranılsın istiyorsun sen de.
Aslı: Sen suçlu olduğunu kabul etmemiş miydin? Benden özür diledin o kadar. 'Haklısın. Bir daha yapmayacağım.' falan dedin. Şimdi de bana suç atıyorsun. Demek ki konu kapansın diye öyle yaptın. Hala suçlu olmadığını düşünüyorsun demek ki.
Ben size demiştim. Bakın konu nerelere geldi yine. Cidden inanılmaz ya. Hayranlıkla izliyorum şu an. Nasıl başarıyor bunu abi?
Valentina: Ya sen beni cidden delirteceksin. Ne alakası var şimdi bununla benim dediğimin? Nerenle dinliyorsun beni?
Ah o kadar haklısın ki Valentina. Aslı'nın bu huyuna delirmemek baya zor iş. Seni tebrik ediyorum. Darısı da başıma. Ben bu kadar sabredebilir miyim bilmiyorum ama neyse...
Aslı: Götümle dinliyorum Valentina. Oldu mu? Rahatladın mı? Mutlu musun?
Benim bu tartışmaya dahil olmam lazım. Yoksa hiç bitmeyecek cidden bu gece. Daisy bile şok içinde kaldı şu an. Aşırı komik ama bu karıya sikseler gülmem.
-Aaaaaayyy yeteeeeerrrr! Delirdiniz herhalde ikiniz de? Kusura bakmayın ama şu an konumuz ikiniz de değilsiniz. Hanginizin haklı olduğu da değil. Kimin kimi neresiyle dinlediği hiç değil. Kendinize gelin yaa. Şu orospuyla ne yapacağız? Konumuz tam olarak bu. Lütfen ikiniz de bırakın kavgayı. Çok yorulduk. Bitirelim bu geceyi bir an önce lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgürlüğe Yolculuk ( GxGxG) (GxG)
Teen FictionKendini keşfetmek için Amsterdam'a giden Yasemin'in hikayesi... +18 (Bazı bölümler +18'den de fazla olabilir.) LGBT Lezbiyen