Bizimkilerin dur durağı yok yine :D
İyi eğlenceler herkese ;)
...
Sonra masaları sandalyeleri toplamaya başladılar son müşteriler de gidince. Ben de kalkıp yardım ettim. Sonra kasaya geçip bugünün cirosunu değerlendirmeye başladılar. Tabi o kısma dahil olmadım. O kadar da değil.
Bu iş de bitince biz de toparlanıp arabaya bindik ve 'evimize' doğru yol aldık. Bagajda bavulumla beraber... Bu sefer o eve girişim farklı olacaktı.
...
Eve geldiğimizde saat 01:30 civarlarındaydı. Üçümüz de bugün salaktan iyi yorulmuşuz. Vazgeçtim. Aslı yorulmamış. Bavulumu odaya doğru götürürken söyleniyordu.
-Valentina'yla şu dolabımızda yer açalım da. Senin de eşyalarını yerleştirelim bir an önce. Her türlü yer açılır seninkilere diye düşünüyorum. Dimi Valentina? Biraz benimkilerden biraz Valentina'nınkilerden toparlarız, sıkıştırırız altlı üstlü. Açılır açılır yer. Aslında belki şuraya küçük bir dolap da ek-
'Aslı! Saat 01:38. Üçümüz de yorgunuz bak. Bu saatte ne gerek var şimdi? Yarın hallederiz.' diyemeden duramadım. Taramalıya takmıştı, susmuyordu.
'Ama Yaseminnn! Nolcak ki? Hemencecik hallederiz. Valentina ile hemen yer açarız şimdi. Sonra da hemen seninkileri yerleştiririz. Yarım saate biter işimiz.' Ay yok! Hala susmuyordu bu kadın.
'Sevişmicek miydik biz? Bırak şimdi eşyaları. Özledim ben sizi. Hadi sevişelim.' deyip sırnaşmaya başladım Aslı'ya. Bu son şansımdı bence. Sevişmeye halim vardı ama bu saatte kıyafetlerle uğraşmaya enerjim cidden yoktu.
Kollarımda kıkırdamaya başladı hemen. 'Tabiki sevişçeeeez! Ama dediğim gibi yarım saatçik ya! Hemen hallederiz. Ben bu eşyaları bu dolaba dizip bu bavulu da gözden uzağa kaldırmak istiyorum. Sabah uyanınca görmek istemiyorum. Bunu halledelim. Sabaha kadar sevişerek kutlayalım.' diyerek kıkırdaya kıkırdaya kollarımdan kurtuldu.
Valentina'ya baktım yardım istercesine ama 'maalesef kurtuluş yok' bakışlarını görünce; tadım kaça kaça kabul etmek zorunda kaldım.
...
Tabiki yarım saat sürmedi. Her şey bittiğinde saat 3'tü. Baya yorulmuştum. İyice de gerilmişti sinirlerim. Bok vardı bu saatte yaptık bu işi.
'Şeey... Ben özür dilerim. Gerçekten bu kadar uzun süreceğini tahmin etmemiştim.' diyerek yumuşatmaya çalıştı ortamı Aslı.
'Ben tahmin etmiştim ama Aslı. Hatta tahmin etmekle kalmayıp sana da söylemiştim. Hatta sen de bana inanmayıp inat etmiştin. Unuttuğunu düşünmüyorum ama yine de hatırlatmak istedim.' Valla gözlerimden ateş çıkıyordu sinirden.
'Ya tamam. Haklısın. Özür dilerim. Ama cidden sabah görmek istemedim o bavulu burda. Biliyorsun, en son olan olayı. Eşyalarımı alıp gelirim diyerek çıkıp gitmiştin. Sonra dönmemiştin. Korktum aniden vazgeçersin de sabah bavulunu alıp çıkarsın diye.' Yine gözlerini dolmuş bir şekilde bana bakıyordu Aslı.
Ellerimle yüzümü kapayıp uzunca ofladım. Sonra ellerimi saçlarıma doğru ilerleterek parmaklarımı saçlarımdan geçirdim. 'Tamam sen de haklısın. Farkındayım sizde böyle bir travma yarattığımı. Bugün de bavulu alıp otelden çıkınca kötü de oldum. Bunu da inkar edemem. Ama çabalıyorum ben de işte. Topladım geldim her şeyimle buraya sonuçta. Elimden geleni yapıyorum. Tartışmayalım artık, olur mu? Cidden tepem atık şu an.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgürlüğe Yolculuk ( GxGxG) (GxG)
Fiksi RemajaKendini keşfetmek için Amsterdam'a giden Yasemin'in hikayesi... +18 (Bazı bölümler +18'den de fazla olabilir.) LGBT Lezbiyen