Arkadaşlar kalktım. Eğer bana bir şey olursa... Biliyorum bana gıcık oluyorsunuz, günahınız kadar sevmiyorsunuz ama... Yine de iyi kadındı falan bir şey deyin be. Hukukumuz var sonuçta. Ben de size gıcık olsam da yine de sizi seviyorum çünkü.
Kapıya yaklaştım. Kimse artık gittikçe daha seri ve daha sert vuruyordu kapıya. Elimi kapı koluna attım. Korkunun ecele faydası yok Yaso. Hadi kızım yapabilirsin. Artık kaçamayacağım şeyi yaptım ve kapıyı açtım.
...
Emma! Ulan ne alakasın şimdi amına koyayım ya?
Emma: Uyuyor muydun?
-Evet.
Öyle kapı çalmasına uyku mu kalır?
Emma: Üzgünüm. Tahmin edemedim.
-Ben de bir insanım Emma. Ben de uyuyorum. Gıda, su gibi bir temel ihtiyaç ya hani uyku da.
Emma: Saat daha erken sayılır Yasemin. O yüzden tahmin edemedim dedim. Erkenden uyuyacak biri değilsin diye düşünmüştüm.
-Keyfim nasıl isterse öyle yapıyorum Emma.
Emma: İçeri girebilir miyim artık?
Oooofffff! Yalnız kalmak istiyorum. Sen nereden çıktın be kadın? Neyse, biraz dursun duruma göre gitmezse çekinmeden kovarım valla. Umrumda da olmaz şu an.
-Nereden öğrendin burada olduğumu?
Emma içeri geçti, yatağa attı kendini.
Emma: Valentina, Amy'i aradı. Seni merak etmiş. Amy'nin de tanıdıkları var böyle otellerde. Senin burada olduğunu öyle öğrendi.
-Peki... Sen neden geldin?
Emma: Canın sıkkındır. Kafanı dağıtmak istersin falan diye düşündüm.
-Yavrum gideceksin zaten yakında yine uzaklara. Karınla vakit geçirsene. Ne diye çıktın evden?
Emma: Bütün gün onunlayım zaten. Arada böyle kendime zaman ayırmam kadar normal bir durum olamaz.
-Şu an ben o kafada değilim ama üzgünüm.
Emma: Nasıl yani? Sevişelim işte. Eğlenelim bir güzel. Kafamız dağılsın. Sinirimizi, stresimizi atalım. Bundan ötesi mi var?
Ben ayakta duruyordum hala. Aniden o da yataktan kalktı yanıma geldi. Bana sırnaşmaya başladı. Bu kadın cidden çok fena. Cilveli, ateş gibi...
Emma: Eğlenelim biraz işte. Özledim seninle takılmayı. Daisy ile de seni öyle görünce iyice çıldırdım. İyice iştahım kabardı sana.
Bütün yüzümü, boynumu, omuzlarımı minik minik ama bir o kadar da şehvetli öpüyordu. Bu kadınla sevişmek sadece sevişmek değil. Cidden bu onun hobisi ve hobisi için de çok özenli davranan ve gerekli zamanı harcayan bir kadın. Ama ben şu an cidden onunla aynı frekansta değildim.
-Emma, cidden bugün olmaz. Çok yorgunum ve biraz yalnız kalmam lazım.
Emma durdu. Şaşkınlık dolu gözlerle bana bakıyordu. O kadar haklısın ki... Ben de kendime böyle şaşırıyorum işte. Bana bir şeyler oluyor.
Emma: Sana noldu? Olanları takmazsın diye düşünmüştüm.
-Bilmiyorum. Cidden bilmiyorum. Ne hissettiğimi, ne düşündüğümü bilmiyorum. Sadece 'değişik' olarak tanımlayabiliyorum bu durumumu. Anlam veremiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgürlüğe Yolculuk ( GxGxG) (GxG)
Fiksi RemajaKendini keşfetmek için Amsterdam'a giden Yasemin'in hikayesi... +18 (Bazı bölümler +18'den de fazla olabilir.) LGBT Lezbiyen