34

4.9K 115 18
                                    

Arkadaki araba aniden önüme kırdı ve yavaşlamaya başladı. Ben de benim arabanın hızını kesmeye başladım. Polis arabasını ilerde bi yerde park etti. Ben de onun arkasında arabayı durdurdum. Bir polis arabadan indi ve bize doğru yürümeye başladı.

Ben bu gece bitecek artık, az kaldı dedikçe iyice uzadı ve maalesef siktiğimin gecesi yine ve yine yeniden başlıyor dimi?

...

Valentina: Daisy sende Aslı. Onu kontrol et. Yasemin sakin ol, bebeğim. Rutin bir kontrol olabilir.

-Hız sınırını falan mı aştım? Öyle bir şey olabilir mi?

Valentina: Hayır, ben seni kontrol ettim. Herhangi bir kuralı ihlal etmedin. Sakin ol, tamam mı?

Polis iyice bize yanaşmıştı artık. Camı açmıştım ben de.

Polis: İyi geceler. Ehliyet ve ruhsatınızı görebilir miyim?

Şimdi yarrağı yedik işte. Elim, ayağım buz gibi oldu. Tutuldum amına koyayım. Hiç de böyle gerilmem normalde. Rahat karının tekiyimdir.

Valentina: Buyur hayatım. Bu arabanın ruhsatı, bu da pasaportunla ehliyetin.

Allah razı olsun senden kadın. Yemin ederim bu kadın götümü topluyor benim. Ben çantamı asla ama asla aldığımı hatırlamıyorum çünkü.

Hemen polise uzattım. Daisy de arkada tepiniyordu ama Aslı bir şekilde onu kontrol altına almayı başarmıştı sanırım. Polis benim pasaportu, ehliyeti ve ruhsatı kontrol ediyordu ve bana da tip tip bakıyordu arada. Yaso kızım sakin ol amına koyayım. Bok yere işkillendirme polisi şimdi. Nerede senin o meşhur soğukkanlılığın ve gevşekliğin?

Polis belgeleri kontrol ederken arabadan bir polis daha indi ve o da bize doğru yürümeye başladı. Haydaaaa! Bize bir polis memuru yeterdi arkadaşlar. İkinciye ne gerek var ki şimdi? Şurada uslu ve aklı başında beş kadınız yani.

İkinci gelen polis de arabanın içine tip tip bakmaya başladı.

İkinci polis: Arkadaki arkadaşınızın neyi var? Burnu kanıyor.

Aslı: Evet. Hastaneye gidiyorduk, durumumuz acil. Biraz alkolü kaçırdık da. Arkadaşımızın ayağı takıldı ve düştü.

Polis belgelerin hepsini bana geri verdi ve o da arabanın arka tarafını incelemeye başladı.

Polis: Doğru mu bu hanımefendi?

Allah'ım sen bizi koru. Daisy karısına gram güvenmiyorum zaten. Dengesiz karının teki. Umarım Aslı onu kontrol altına almıştır. Yoksa cidden ayvayı yedik.

Daisy: E- evet, doğru.

İki polis de birbirlerine bakmaya başladılar. Ulan hiçbir yerde böyle bir şey başıma gelmemişti. Nolur bitsin bu gece yaa! Noluuur!

İkinci polis: Sizlerin de kimliklerinizi görebilir miyiz?

Emma: Tabi. Ama biraz acele edebilir miyiz acaba? Arkadaşımız baya kan kaybetti. Canı da baya acıyordur. Bir an önce hastaneye gitmemiz lazım.

Herkes teker teker kimliklerini uzattı. Aslı'nın uydurduğu senaryo gayet de mantıklıydı bu arada. Ne işkillendiniz bu kadar bizden arkadaşlar? Altı üstü sarhoşken ayağı takılıp düşen ve burnunu kıran bir kadın ve onu hastaneye götürmeye çalışan arkadaşları var arabada yani.

Teker teker kimlikleri kontrol ettiler. Kimlikleri kontrol ederken de hepimize tip tip bakmayı da ihmal etmediler. Ben böyle suçlu muamelesi hayatım boyunca hiç görmemiştim arkadaş! Bir de bir bok yesem hadi diyeceğim. Bu arabada tek bir suçlu var. O da Daisy orospusu.

Özgürlüğe Yolculuk ( GxGxG) (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin