Sabahtan beri aralıksız gelen aramalar yüzünden beş dakika olsun soluk alamamıştı Derya.
Saat öğleyi gösterirken telefonların sesine, açlıktan zil çalan midesi de eşlik ediyordu artık.
Yemekhaneye koşar adım gittiğinde, gördüğü yemeklerle hayal kırıklığına uğrayıverdi genç kadın.__Off... Yine mi kurufasulye yaa... Yine mi bamya demek istiyorum ben... Hımmm... çok açım ama yaaa 😭...
Bu sırada Derya'nın yanına yaklaşan Yaren yemeğini almak için genç kadının arkasındaki yerini almıştı.
__Afiyet olsun... Menüyü pek beğenmedin galiba...
__Hıııı... Hiç sorma yaaa... Bıktım artık valla... Adamlar seviyor diye dayıyorlar habire fasulyeyi...yedikten sonra karnımı ağrıtıyor kız... Gaz bombası oluyorum resmen...
Yaren eliyle ağzını hafifçe kapatıp kıkırdarken, Derya sahte kızgınlıkla söylendi.
__Tabii senin tuzun kuru... Akşam evde teksin atış serbest... Ama benim gibi evli olunca pırtına bile dikkat etmen lazım...
Memnuniyetsizce yemeğini alan Derya'yı takip eden Yaren, masaya oturduklarında bomba haberi verdi iş arkadaşına.
__Desene yakında benimde dikkatli olmam gerekecek...
Derya iri olan gözlerini kocaman açmış, büyük bir coşkuyla cevabını bildiği soruyu sormaya koyulmuştu hemen.
__Na... nasıl ya?... Yareeen... Kız aaa... O mavişle mi?Genç kadın başını iki yana saklarken devam etti.
__Sen de az değil mişsin haa... Adamı nasıl ikna ettin hemen evlenmeye?
Yaren tek kaşını kaldırıp itiraz etti hemen,
__ Aaa... O beni ikna etti bir kere...Az koşmadı peşimden...
Derya kızın sözlerini önce şöyle bir tarttı kafasında. Evet o maviş son zamanlarda hep Yaren'in peşindeydi.
Tabii ya, bunlar mercimeği fırına önden verdilerse demek, ondan hemen evlilik kararı almış olmalılardı. Yüzündeki hınzır ifade ile sırıttı Derya,__Vayy... Sizi gidiler...
Yaren kızın etrafındaki gölgelerin renginden aklından geçenleri az çok tahmin edip,
__Derya! hiç düşündüğün gibi değil... Günahımızı alma boş yere...
__Aman iyi be... Sebebe değil sonuca bakalım biz...Ama baştan seni uyarayım... Bu adamlar varya... Dışarda ne kadar bakımlıysa evde o kadar pis ve pasaklı oluyor arkadaşım...
Yaren nasıl yani der gibi masum masum bakıyordu. Zira tek yakından tanıdığı adam rahmetli babası idi. Oda hiç bir zaman ne pis nede pasaklı olmamıştı. Aksine evine gelir gelmez duşunu alır misler gibi kokardı babası. Nasıl düzenli ve tertipliydi üstelik.
__Bak mesela benimki, eve bir gelir. Pantolon bir tarafa gömlek başka bir tarafa, hele o kokmuş çorapları yok mu? Offf onlar evin her yerinde karşına çıkabilir. Mübarek düşman hattına mayın döşüyor sanki... Sonra bir işe el atsın dime nerde? Anca yesin bıraksın... Sıçsın bıraksın... Şaka değil ha... Üzgünüm ama bunların çoğunda sifon çekme alışkanlığı da yok... Üstelik söyleyince de kızıp küsüyorlar...
Yaren Derya'nın deneyimlerine suratını ekşitirken,
__Ayş... Ne olur dur Derya! Daha fazla dayanamıyacağım... Az daha anlatırsan evlenmekten vazgeçeceğim sayende...
__Aaa... Hemen korktun mu? Dediğin kadar masumsan korkman gereken çok daha önemli şeyler var....İstersen o konuda da ablalık ederim sana...Hahaha...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAREN
FantasyTek başına odandasın mesela, yatağında yayılmış yatıyorsun. Birden zihnine abuk, sabuk bir sürü fikir sürükleniyor. Hepsini kendin akıl ettin sanıyorsun öyle mi? Üzgünüm dostum sana kötü bir haberim var. Sen sadece zannediyorsun, bu hayatta hiç bi...