Seděla jsem a gauči a vedle mě seděl Dominik a Pepa, seděla jsem tam jako tělo bez duše "Ronnie už to bude dobrý" řekl mi Dominik a přitáhl si mě do objetí "Já nevím co mám dělat Domi nechci na psychárnu" řekla jsme mu a zase začala brečet "Ronnie neplakej to bude dobrý, mi to spolu zvládneme neboj"řekl mi Dominik, chvíli jsem byla jestě v jeho obětí "Půjdu si lehout" řekla jsem klukům a šla k Hasanovi do pokoje, slyšela jsem jak Dominik Hasanovi říká aby na mě dal pozor. Převníkla jsem do trika které patřilo Hasanovi a já ho měla až po kolena.
Ležela jsme v posteli a slyšela jsem jak se otevírají dveře, a matrace vedle mě se prohýbá, potřebovala jsem to jeho obětí, posadila jsme a podívala se na Hasana který byl ke mě otočený zády, opatrně jsem mu šáhla na rameno ale ruku stáhla hned zpátky a podívala se z okna ven pršelo a byla bouřka, bála jsem se, najednou jsem cítila ruku na mích zádech otočila jsem hlavu a viděla Hasana jak se na mě kouká a má slzy v očích, tohle to mě bolelo nejvíce, přišli mi od života ani né před týdnem a už jim ubližuji "Ne ne ne nebreč kvůli mě" řekla jsme mu a začali mi stékat slzy, cítila jsem jak se Hasan chvěje, zvedl se z postele a začal chodit po pokoji, hlavu měl v dlaních a já slyšela že brečel "Prosím, nebreč" řekla jsem a vydala se k němu, chytla jsem ho za ruce a dala mu je tak abych mu viděla do obličeje, on vzal moje ruce a propletl je se svími a dal mám je podél těla "Chci aby si mě teďka poslouchla, naznáme se ani týden ale ty si mi obrovskou rychlostí přirostla k srdci, máš tam místo, níčí mě když vidim tohle, tyhle jizvy, byla si natohle celou dobu sama ale teď už nejsi máš mě, Dominika, Jakuba, Tomáše, máš nás všechny, prosím tě moc nebuď na to sama, záležími na tobě"dořekl to a mě začali stékat slzy "Taky mi na tobě záleží" řekla jsem mu a on mě obejmul, dala jsem mu ruce okolo krku a vyhoupla se mu do náruče obmotala jsem mu nohy kolem pasu, chtěla sem ho víc obímat, mít ho furt u sebe teď jsem ho potřebovala on mě vzal za zadek abych nespadla a dál mě obímal.
"Pojď půjdeme si lehnout" zešeptal mi do ucha Hasan a polamu šel směrem k posteli, jemně mě položil do postele a přikryl mě dekou a sám si pod ní ke mě lehl, vzal mě za ruku a otočil si mě k sobě abych mu ležela na hrudi jednu ruku si se mnou propletl a druhou mě obejmul "Mám tě rád Ronnie" řekl mi do ucha "Já tebe taky" odpověděla jsem mu. Zavřela jsem oči poslouchala tlukot Hasanova srdce a u toho usla.
Ráno mě probudilo hlezení ve vlasech otevřela jsem oči a vyděla Hasana jak na mě kouká a hladí mě ve vlasech "Jak dlouho na mě koukáš"zeptala jsem se ho s úsměvem který nebil sice upřímný ale snažila jsem se "Hmm ani nevím" řekl a dal mi pusu na čelo, přitiskla jsem se k němu jestě více a dala mu pusu na krk, on mi dal ruku na zadek a mě pod jeho dotykem naskočila husí kůže, ale užívala jsem si to.
Naší krásnou chvilku vyrušil brácha "Hele nechci nic říkat ale Robertův pokoj se stihl vyklidit tak jesti nechcete jet nakupovat nábytek a dekorace nebo tak" řekl a já slyšel nervozitu jeho hlasu Hasan si povzdychl "Jo tak pojedeme mi už vstáváme" řekla jsem "Okey tak za hodinu vyrazíme" odpověděl mi, zvedla jsem se z postele a chtěla se jít oblíct ale někdo mi v tom zabránil, Pepa mě objal ze zadu "Co si vemeš na sebe" zeptal se mě "Hmm nevím asi tohle"
Řekla jsem mu a ukázala se mu v tom "Tyvole ty si kurva sexy" řekl mi a mě se do obličeje nahrnula červeň "Děkuji" špitla jsem, "Tak už jdete" řekl Dominik a otevřel dveře aby se podíval jestli jsme už hotový "Tyvole ty si ale kurva sexi ségra" řekl Dominik a zese odešel. "Tak jdeme"řekla jsem Pepovi a vzala ho za ruku a šli jsme si nazout boty, Dominik tam už netrpělivě čekal "No konečně už jsem si myslel že jste tam šli prcat" řekl a a já zčervenala až na prdel.
Jeli jsme autem směr Praha a já už vyhlížela Ikeu, celou cestu jsme poslouchali Dominkovi a Hasanovi písničky, a byli ticho najdnou Dominik vyjel z kruháče a mi byli před Ikeou, všichni jsme vystopili z auta a vešli dovnitř, vzala jsem si košík abych měla kam dát nějaký dekorace a cokoliv menšího.
První oddělení kam jsme zamířili byla ložnice a to kontrétně postele protože dobrá postel je základ, chtěla jsem velkou postel se šupletem pod ní "A co tahle" řekla jsem klukům "Hmm bež si tam lehou a ty taky Hasane" řekl mám Domink a mi tak udělali, vyděla jsem Dominkův zamyšlený výraz "Moc mála chceš aby jste se tam vešli oba ne" řekl a mi se s Pepou začali smát, chvíli jsme vybírali až jsme vybrali bílou postel s úložným prostorem a navíc byla velká ato byla výhoda, dál jsme pokračovali pro stůl, komodu, noční stolek a další píčoviny který jsemnutně potřebovala.
"Tak a bude to 19 978kč" řekla prodavačka a já už vytahovalakarku abych moha zaplatit ale nečí ruka mě předběhla, ta ruka patřila Dominikovi "Dominiku já bych si to zaplatila sama" řekla jsem a praštila ho do ramene.
Všechno jsme naložil do auta a jeli zase směr Pardubice a já usnula. najednou jsem cítila jak mě někdo nese, pomalu jsem otevřela oči a viděla Hasana který se usmíva a nese mě v náručí "Pepo pust mě já půjdu sama" řekla jsem mu a chtěla se z jeho náruče vyprostit "Princezno já tě donesu až do tvého hradu" řekl mi a já cítila jak se červenám, nastoupili jsme do výtahu a Hasan zmáčkl nejvyšší patro a to sedmé, vyjei jsem nahoru a Dominik s Jakubem nosili věci z auta k výtahu a by to pak nohli vynosit do bytu.
Hasan mě donesl do pokoje kde mě položil na postel a sám si sedl vedle mě "Postavíme to spolu" zeptala jsem se ho "Klidně můžeme ale to si k tomu budeme muset dát flašku vína a nějakýho joita" řekl mi a já se tomu zasmála "Tak dobře" řekla jsem a dala m pusu na tvář "Co si mám vzít" řekla jsem a totočila se na něj s prozebným výrazem a ukázala mu tepláky a legíny "Hmm vem si ty tepláky a já ti knim dal mikinu" řekl a přešel ke svojí kdy začal hledat tu onu mikynu, podal mi černo-oranžovo-ružovo-fialovou mikynu já si jí hned oblékla, krásně voněla a byla teplá k mím černým teplákům se nesmírně hodila, přišla jsem k němu a pevně ho obejmula "Copak, stalo se něco" zeptal se mě "Nejenom tě mám hrozně moc ráda a taky mám mazlící se náladu" řekla jsme mu "Tak dobře" řekl a najedou mě vzal do náruče a položil mě do postele a pak si za mnou lehl, lehla jsem si mu na hruď a on mě on mě obejmul "Mám tě rád" řekl mi a já ho ppořádně obejmula "Já tebe taky"odpověděla jsem mu.
ČTEŠ
Ztracená v lásce
Fanfiction!!Předem upozorňuji je to jen fanfikce takže všechno není pravda!! Veronika je jen obyčejná holka, co se ale stane když se bude muset nečekaně přestěhovat za svím bratrem který je slavný rapper Nik tendo, a bydlí se svími repujícími kamarády? A co k...