IX.

696 13 0
                                    

Seděli jsem ve studiu jen já Kuba a Hasan a Dominik nahrával, já měla hlavu opřenou o Pepovo rameno zatímco kluci hráli nějakou hru na PS4 "Ronnie chceš si to vyzkoušet" řekl Pepa a podal mi ovladač "Já nevím neumím to" odpověděla jsem mu, a vzala si ovladač do ruky "Neboj naučím tě to, pojď"řekl mi a posadil si mě mezi nohy "Koukej jo" řekl a začal mi ukazovat jak to hrát. "Ha vidíš už mi to jde" řekla jsem a začala se smát když jsem porazila Kubu "Nojo máš dobrýho učitele" řekl Hasan kterému jsem seděla v klíně "Hele ty drž hudu Josefe, je lepší než ty, ty si mě snad ani jednou neporazil" řekl Kuba a zasmál se "Hele.." chtěl něco říct Hasan ale já ho přerušila "Hele klid ano" řekla jsem Hasonovi a začala ho uklidňovat.

"Mě už to s tebou nebaví jsi čím dál tím lepší, a já furt prohrávám" řekl Kuba po hodině našeho společného hraní "Já jsem to věděla že jsem lepší než ty, že Hasane" řekla jsem a otočila se na kluka kterému jsem seděla na klíně, usnul "Ooo ten je roztomilej" řekla jsem a otočila se k němu čelem abych ho mohla obejmout, jeho ruce mě obejmuli nazpátek, tudíž jsem mu seděla na klíně a obímala ho "Nojo vy jste ale hrdličky, tak já vás tu nechám osamotě a jdu za Dominikem" řekl Kuba a odešel.

"Hasánku stávej musíme jít domů" pošeptala jsem Hasanovi do ucha a on se usmál, jeho ruce se přesunuli z mích zad na mé boky, "A co za to" řekl a otevřel oči a k tomu se ještě usmál "Hmm to nevím co by si přál pan Andreas" řekla jsem mu a usmála se, Hasan svíma rukama začal přejíždět přes moje boky "Hmm, tak co třeba pusu" řekl a usmál se, já jsem se naklonila a znovu se dotkla jeho sladných a měkkých rtů. Bylo to krásný ale všechno krásný musí jednou skončit. Najednou jsem slyšela blížící se hlasy a mi se museli od sebe odtrhnout a já z Hasana rychle musela slést. "Tak pojďme domů" řekl Dominik a mi se šli všichni obouvat.

Nastupila jsem do auta, na místo spolujezdce "Tak jedeme" zeptal se mě Hasan a já jen kívla na souhlas, on mi položil ruku na stehno a rozjel se. Cesta netrvala ani deset minut a mi byli před domem, Vystoupili jsemz auta a já šla odemknout dveře od bytovky, byli jsem tu první a zároveň poslední protože kluci se stavili někde v klubu. "Tak co budeme dělat" zeptal se Hasan když jsem došli do bytu "Hmm nevím pustíme si film u tebe nebo u mě k pokoji, a budeme ležet chillovat a tak co ty na to" řekla jsem mu a usmála se "Tak dobře" řekl Hasan a odešel do kuchyně kde jsem zachvíli uslyšela praskat popcorn, za to ja jsem šla připravit pokoj zapla jjsem ledky, dala na postel deky, peřiny, polštáře a tak vzala jsem počítač a začala na něm hledat film "Co sip ustíme" zekřičela jsem a Hasana do kuchyně "Čekej já ho vyberu" řekl a já si lehla dopostele.

Pepa došel s popcornem a colou, věci položil na zem vedle mě a začal vybírat film. "Tak pojď už jsem to vybral" řekl Hasan a já vzala popcorn a lehla si k němu "Tak co si vybral" zeptala jsem se ho "Horror" řekl a já se zděsila horrory jsme nesnášela "Eee Pepo ja jsem budu bát já nesnáším horrory"řekla jsem a zachumlala jsem do deky a přitulila se k Hasanovi "Neboj to bude dobrý jsem tu s tebou". Byly jseme v půlce filmu a byla posraná strachy, byla jsem přitulená k Hasanovi "Pepo já se bojím" řekla jsem a furt byla přitulená k Hasanovi, film skončil a já se šla umýt, Hasan musel jít se mnu a čekat než dojdu do koupelny a musel čekat před dveřma.

Umyla jsem a vylezla z vany osušila se a začalan hledat moje oblečení ale to nikde, měla jsem tam jenom až moc krátký ručník ze kterého mi lezl zadek a i prsa, ručník jsem si omotala kolem těla a vyšla ze dveří "Josefe Andreasi kde je moje oblečení"  zařvala jsem na celí byt a vběhla do obýváku, najednou jsem se zastavila a uvědomila si co se stalo, v obýváku seděl celí milion+ label a i další, byl tu Robin Zoot, Dominik, Jakub, Tomáš, Viktor, Decky no dokonce i Hasan a já před nimi byla v mini ručníku "Tyvole kdybych mohl tak tě tady ohnu" řekl najednou Tomáš "Kurva kdyby si nebila moje sestra tak te Tady před všema, ošukám jako zasranou děvku " řekl Domink a já odešla do pokoje kde jsem se rozbrečela a taky zamkla.

Slyšela jsem ťukání Hasana, ale jedno klepání mně přesvědčilo otevřít a to Jakubovo, hned vlítl do pokoje a vyhrnul mi rukávy od Hasanovi mikiny až potom zamkl "Ronnie neplakej byl to jen blbej vtip, všichni kromě mě a Hasana jsou řipitý nic si z toho nedělej" řekl Kuba a obejmul mě, "Víš ale od Dominika to docela bolelo, a i od Tomáše ani jsem nevěděla že by Dominik něco takového řekl" řekla jsem a brečela Jakubovi do hrudi "Hele nechtěl jsem tohle říkat ale myslím si že si Dominik něco vzal, nějaký emko nebo tak" on se semnou přesunul k posteli do které mě položil a chtěl odejít "Prosím nechoď" řekla jsem a chytla ho za ruku, on se na mě podíval "Tak dobře" řekl a lehnul si ke mě já jsem ho obejmula a zase začala brečet "Neplakej bude to dobý hlavně si neubližuj princezno" řekl Kuba a dal mi pusu do vlasů. Chvíli jsme leželi a já se zachvíli ponořil do říše snů.

*Jakub pov*

Ležel jsem s ní v posteli byla zase na dně to co kluci řekli bylo fakt hnusný, sice byla fakt sexi ale tohle si nezasloužila hladil jsem jí po vlasech a zachvíli jsem začal usínat. "Ne, ne, ne prosím nech mě já nechci prosím" vzbudil mě Ronniin křik byla zpocená a cukala sebou ze strany na stranu, měla noční můru, "Ronnie halo je to jen sen probuď se" začal jsem s ní třást aby se prubudila, otevřela oči a prudce se posadila, byla spocená a brečela.

"Už je to dobrý neboj jsem tady" řekl jsem a pevně jí obejmul brečela mi do mikiny a já jí hladil po vlasech, její dech se najednou uklidnil a ona se odtáhla, "Děkuji že tu se mnou jsi" řekla mi a hrála si s prsty "To je samozřejmost si moje kamarádka" řekl jsem a znovu jí obejmu tentokrá jsme oba dva usnuly.

Ztracená v lásceKde žijí příběhy. Začni objevovat