*Time skip na poslední zastávku tour*
Tak a je to tady přijeli jsem na poslední zastávku tour, a to do Prahy, už se těším až si pořádně odpočinu "Takže jako pokaždý v šest zvukovka a do tý doby si dělajte co chcete" řekl Jakub a zese začal dělat něco na mobilu "Ale tentokrát má Ronnie pokoj s Hasanem, Já s Dominikem a Tomáš s Radkem(Decky)" byla jsem ráda, ale Hasanem jsme se usmířily a on mi odpustil ty drogy, seděli jsme spulu vzadu a čekali až Tomáš zaparkuje.
"Takže tady jsou vaše klíče od pokojů" řekl Jakub a já šla odemknout dveře, hned jak jsem odemkla tak první co jsem udělala bylo to že jsem sebou plácla na postel a oddychla si, slyšela jsem zabouchnutí dveří a zachvíli na sobě tíhu "Hasane chceš mě udusit" řekla jsem a začala se smát "Ne to nechci" řekla a lehl si vedle mě "Co budeme dělat" zeptala jsem se ho "No máme dvě hodiny tak si něco vymysli" řekla mi a mě napadl jeden z nejšílenějších nápadů "Půjde si udělat piercing"žekla jsem a začala se oblíkat.
"Jak vypadám" zeptala jsem se Pepy který ješte zpracovával to co jsem řekla "Vypadáš jako vždy úžasně, ale jsi si jistá tím že chceš piercing" řekla mi a zvedl se z postele "Jo jsem" řekla jsem a obejmula ho "Tak jo, tak jdeme" řekl a mi si šli obout boty.
Šli jsem po Praze a já podle google recenzí hledea nejlepší salon "Takže a jsem tu" řekla jsem když jsme došli k nějakému tomu salonu, vešli jsem do v nitř a já si šla zařídit ten piercin "Dobrý den tak co to bude" zeptala se mě paní za pultem "Dobrý den, já bych chtěla piercing do jazyku" řekla jsem paní a ona začala dělat něco na počítači "Takže budu potřebovat, vaši občanku a bude to stát 1000kč" řekla mi a já jí podala občaku i tu tísícovku "Tak tady máte zpatky občanku a můžeme jít na to" řela mi a šla si nachystat věci na to "Tak tady se posaďte, a váš přítel si může sednou vedle vás" opravdu řekla přítel, Hasan si sedl vedle mě a já ho chytla za ruku "Ještě on není můj přítel je to můj nejlepší kamarád" řekla jsem a ona se omluvila "Tak teď si tady vypijte tuhle vodu, bude to jako dezinfekce a pak na mě vyplázně te jazyk" řekla mi a já tak udělala "Tak a teď to bude trochu bolet" řekla mi a propíchla mi jazyk, Pepo vy jsem zmáčkla ruku a stekla mi jedna nebo dvě slzy "Tak teď už tam jn dám ten piercing" řekla, a zachvíli už to bylo.
Hned jsem vyfotila pár fotek a dala ja na instagram "Tak děkuji moc a naschledano" řekla jsem a s Pepou jsme odešli "Tak co vypadá to dobře" zeptala jsem se Pepy a vypázla na něj jazyk "Si takhle moc sexi" řekl a dal mi pusu do vlasů "Děkuji" řekla jsem jsem měli jsme ještě hodinu "Nemůžu si jít ještě nechat udělat nehty, máme ještě hodinu" řekla jsem mu a on kývl, došli jsme do nějakýho nehovýho solonu kde si mě vzala jedna vietnamka "Tak co to bude" zeptala jsem mě a já jí ukázala obrázek jak bych to chtěla.
"Hele zlato já budu muset, Jakub psal ať dorazím a taky že je Dominik trochu říčnej" řekl a dal mi pusu do vlasů "Dobře tak papa" řekla jsem mu, a to co řekl jsem si uvědomila až odešel, on mi řekl zlato. Nad tím jsem se usmála a dělala něco na mobilu.
*Hasan pov*
Já jsem jí řekl zlato to jsem si uvědomil až na cestě do klubu, musel jsem odejít dřív protože mi Jakub napsal ať přujdu, a taky že Dominik viděl Ronniin instagram a je nasranej. Došel jsem Roxy (vím v roce 2022 asi neměli koncert v Roxy (klidně mě poučte)) a hned zavítal do backu "Josefe můžeš mi říct co si to Veronika nechala udělat" spustil hned Dominik "Hele za 1. Nejsem její táta abych jí říkal co dělat 2. Je jí osmnáct 3.Chtěla to udělat tak to prostě udělala" řekl jsem mu a šel si nalít Havanu.
*Ronnie pov*
Nehty jsem měla hotový, a šla směrem do Roxy, procházela jsem kolem starbucks hned jsem do něj skočila "Dobrý den co si dáte" zeptal se mě kluk za pokladou "Dala bych si prosím White Chocolate Mocha se šlehakou" řekla jsem mu a vytáhla si kartu "Dobře a na jméno" řekl "Bude to Ronnie a dvěma N" řekla jsem mu a on to tam napsal "Hotově nebo kartou" a já mu ukázala že mám kartu zaplatila jsem, vzala si kafe a vydala se zpátky na cestu do Roxy.
"Kluci jsem tady" řekla jsem když jsem přišla do backu "Ronnie vyplázni na mě jazyk" řekl Dominik, já jsem tak udělala "Super" řekl a nevěřícně se usmál "Ty jí řekneš že je to super a mě tady zjebeš jakto že jsem jí nehlídal" řekl Hasan rádoby naštvaně "Už jsem to vstřebal, a taky jsem už trošičku připitej" řekl Dominik a usmála se "A taky mám nové nehty" řekla jsem avšem je ukázala, až teď jsem si všimla že je tu, Jakub, Dominik, Hasan, Koky, Tomáš, JS, Viktor Sheen a i Robim Zoot "Vy jste se tu všichni ocitly jak" řekla jsem a klucise zasmáli "Je to poslední zastávka tak proto" řekl Jakub "Hele kluci jdu ještě nachvíli ven, tak se zachvíli uvidíme" řekla jsem a odešla ven.
Vyšla jsem ven a zapálila si cígo, na mobilu jsem si otevřela instagram a začala projíždět story, najednou mi dal někdo ruce přes oči "Tyvole rozmažeš mi make up" řekla jsem a chytla ty ruce co byli na mích očí, byli na nich prsteny specifický "Počkat" řekla jsem a pokračovala dál po rukách až jsem došla k obličeji "Tyvole Ronnie mám v hubě cígo" řekla ta osoba a já ho hned poznala "Mětěji" řekla jsem a rychle se otočila "Nojo jsem to já v celé své kráse" řekl mi a usmál se, já jsem ho pořádně objala a on mě obejmul nazpátek "Chyběl si mi" řekla jsem mu "Ty mě taky" řekl a hladil mě po zádech "Tak co, jak si se měla" řekl mi a oba jsem si sedli na lavičku co tam byla "No jako šlo to" řekla jsem a povzdychla si "Co se stalo" zeptal se mě a vyhrnul mi rukávy "Ronnie co je to" zeptal se a přejel mi po žilách na nad loktem, kde byly furt vidět vpichy, říká te si vpichy ano neudělala jsem ty jen jednou "Nojo no párkrá jsem si píchla ale bylo to jen párkrát" řekla jsem a on mi rukávi stáhl zpátky "No ale jinak to bylo docela fajn, koukej co jsem si nechala udělat" řekla jsem a vyplázla na něj jazyk "Ty jo hustý Ronnie jak dlouho to máš" zeptal se mě "No asi tři hodiny" řekla jsem a zapálila si další cígo "Takže dneska nemůžu pít" řekla jsem smutně a on mě obejmul kolem ramen "Neboj to bude dobrý" bylo 17.12, i když byl prosinec tak nebyl sníh, ale byla zatracená zima, oklepala jsem se protože mi byla zima, najednou mi na ramenech přistála bunda kterou měl Matěj na sobě "Matěji bude ti zima" řekla jsem a chtěla jsemmu bundu vrátit zpátky "Nech si ji nasobe dokouříme a půjdeme za klukama do klubu".
ČTEŠ
Ztracená v lásce
Fanfiction!!Předem upozorňuji je to jen fanfikce takže všechno není pravda!! Veronika je jen obyčejná holka, co se ale stane když se bude muset nečekaně přestěhovat za svím bratrem který je slavný rapper Nik tendo, a bydlí se svími repujícími kamarády? A co k...