XV.

593 12 0
                                    

Po koncertě jsme šli všichni do klubu na "after party", byli už asi tři hodiny ráno a já už jsme v sobě měla asi třetí drink a taky jsem byla odcela flow protože jsem si s Bulharem dala na záchodech nejspíše LSD nebo to bl tomu aspoň podobný.

Flashback

"Opravdu to chceš" zeptal se mě naposledy Matěj a v ruce držel pitlíček s nastříhanýma papírkama "Ty vole Matěji už jsem ti asi pětkrát řekla že to chci" řekla jsem a opřela se o kachličky v záchodové kabince "Já jen abych nedosta na píču od Dominika víš" řekl mi a já se zasmála "Neboj budu tě krejt" řekl jsem a mrkla na něj. Matěj mi podal malí papírek a řekl ať počkám "Hele takže jenom si to dáš na jazyk a spolkneš ano, jetli budeš mít halucinace tak je to účinek" řekl, dal si na jazyk papírek a spolknul já uděala totéž to co on.

End of Flashback

A teď tu sedím u čtvrtýho drinku a vedle mě sedí Matěj s Hasanem každý z jedný strany "Půjdem už domů mě se chce spinka" zaptala jsem se Hasana "Dobře tak jdeme jdeš s náma Bulhare" řekl Pepa a začal mě zvedat "Nene půjdu až s klukama" řekl Matěj a mi se rozešli ken dveřím ven z klubu "Zavolám nám uber, ano" řekl, a posadil mě na obrubník.

Vystoupily jsme z auta a Pepa šel otevřít dveře do baráku "Tak pojď" řekl a vzal mě do náruče, odnesl mě do výtahu a zmáčk patro kde se nacházel máš byt. Pepa odemkl deveře od bytu a v před síni mě položil na botník a bych mu ve stoje nespada zavřel dveře a sundal si boty, pak boty sundal i mě a začal mě vyslíkal z jeho mikiny, odnesl mě do měho pokoje kde mi sundal kalhohy a tílko a místo toho mi dal jeho volné tričko, "Pepo mě je strašně zle, já vidím různý věci pomož mi prosím" řekla jsem mu a začala brečet "Pojď sem na světlo" řekl mi Pepa a tál mě do koupelny na světlo "Co sis vzala" zeptal se mě potom co si prohlídl moje zorničky "Já nevím asi LSD" řekla jsem mu a vyděla jsem si povzdych "Tak jo, to co ti řeknu se ti nebude asi úplně líbit ano, budeš to muset vyzvracet a to co nejrychleji a nejrychlejší způsob je že si budeš muset dát prsty do krku" dořekl to a já se ma něj podívala "Buď si tam ty prsty stríčíš sama nebo ti je tam strčím já" dořekl to a dovedl mě k záchodu.

Půl hodiny jsem se snažila vyzvracet to svinctvo, bylo to čím dát tím víc horší už jsem se nemohla ani pohnou, ležela jsem na zemi v křeči a vedle mě seděl Pepa a na tváři měl ustaraný výraz "Tak dobře nechtěl jsem to dělat ale budu muset" řekl a dal mě k míse, otevřela jsem pusu ale Pepa ještě něco řekl "Uvědom si že tě miluju a že to dělám pro tvoje dobro" dořekl to a prsty mi strči hlubok do krku, hned poprvý jsem to všechno vyzvracela, Pepa si umyl prsty a vzal mě do náruče, došel se mnou do jeho pokoje kde mě položil do postele a přikryl dekou, čelem si lehl ke mě a povzdech si, byla jsem schoulená v klubíčkua měla ubrečené oči "Ty si ale dopadla už to nikdy neber, ano" řekl a pohladil mě po tváři, jeho ruku jsem chytla a nechala přiloženou na mé tváři "Děkuji" řekla jsem a on si mě přitáhl do obětí "Už bude dobře ano" řekl a dal mi pusu do vlasů. Zachvíli jsem v Hasanově obětí usnula.

Měla jsem další noční můru, probudila jsem a už nemohla usnout, třeštila mi hlava a bylo mi blbě myslela jsem si že snad vyzvracím duši vedle mě v klidu spal Pepa, když jsem si uvědomila co jsem mu vše provedla za ten měsíc co tu jsem, tak jsem se potichu rozbrečela. Lehla jsem si na bok a schoulila se do klubíčka potichu jsem brečela a snažila se nemyslet na to co se stalo "Ronnie, neplakej pojď sem" řekl najednou Pepa a odkryl svojí peřinu, já jsem si lehla k němu a on mě obejmul "Copak se stalo" zeptal se mě a otočil si mě tak aby na mě viděl "Já ti tak moc ubližuju" řekla jsem a on si jen povzdychl "Ronnie poslouchej mě, já tě mám rád a kdyby si mi ubližovala tak bych tu teď nebyl" řekl mi a já se zachumlala do jeho mikiny "Já tě taky mám ráda" řekla jsem a on mi dal pusu do vlasů.

Leželi jsme spolu v obětí a já už se trochu uklidnila "Už je dobře že Ronnie" řekl Pepa a já kívla pro nesouhlas "Copak se děje" řekl a odtáhl se odemně "Je mi strašně blbě, bolí mě strašně hlava a taky je mi na blití" řekla jsem a zase ho obejmula "Tak já ti donesu prášek ano jen tu počkej" řekl Pepa a odešel, slyšela jsme tlumené hlasy a už věděla že to Dominik vý, oddechla jsem si a připravovala se na kázání. Do pokoje přitlít do pokoje "Veroniko můžeš mi říct co si udělala" řekl, řekl mi Veroniko to neznačí nic dobrýho "Co by" řekla jsem a posadila se "Ty jsi si vzala drogy" řekl a já si povzdyhla "Jo" odpověděla jsem "Jaký, s kým a proč"řekl a já jsem myslela že umřu "Bylo to asi LSD, dala jsem si to s Bulharem, a proč to nevím" řekl jsem mu a on si dal ruce do vlasů "Já toho Bulhara zabiju" řekl a chtěl odejít "Dominiku počkej" zakřičela jsem na něj "Co" řekl apodíval se na mě "Já jsem si to chtěla vzít, Matěj si to vzal jen se mnou" řekla jsem a položila si tvář do dlaní.

Dominik někam odešel a já ležela ve svém pokoji, měla jsem zas tu depresivní náladu, v uších jsem měla sluchátka a v nich mi hrál Lil Peep, měla jsem a sobě Lil Peep mikynu a takoví ty klučičí kraťasy a byla jsem otočená zády ke dveřím, najednou mi přišlo oznámení od instagramu.

cashanova_bg vás začal sledovat

Poznala jsem že je to Metěj, ihned mi od něho přišla zpráva.

cashanova_bg: Čauky tak co jak si dopadla.

_.cittova.v._: No moc dobře ne. :(

cashanova_bg: Jak to??

_.cittova.v._: No bylo mi tak blbě že jsem se nemohla hejbat a taky jsem měla halucinace, takže jsem to musela vyzvracet a Dominik mi vynadal :(

cashanova_bg: Ouu to mě mrzí promiň mi to. :(

_.cittova.v._: V pohodě, neboj kryla jsem tě, a kde jsi.

cashanova_bg: No už jsem doma v Praze.

_.cittova.v._: Ahaa tak to jo :(

cashanova_bg: Neboj zase někdy přijedu, a co Dominik jak to zvládl.

_.cittova.v._: No nevím, odešel a už je pryč tak dvě hodiny.

cashanova_bg: Tak to šel někam prcat buď v pohodě :)

_.cittova.v._: Okey:)

cashanova_bg: Tak jo já musím jít do studia, tak zatím čauky když tak napiš kdyby se něco dělo.

_.cittova.v._: Dobře čauky :)))

Poslala jsem posledí zprávu a vypla mobil, vstala jsem zpostele a šla do kuchyně kde jsme si nalila vodu, vyděla jsem jak si kluci povídají a ukazují na mě, sundala jsem si sluchátka a šla si za nima sednout.

Ztracená v lásceKde žijí příběhy. Začni objevovat