XXV.

544 13 0
                                    

Ráno jsem se probudila jako první. První co jsem viděla když jsem se probudila byl Hasan který spinkal jako miminko vzala jsem do ruky mobil a podívala se kolik je hodin bylo třičtvrtě na jedenáct, mobil jsem zase položila na stolek vedle postele, a začala Hasana hladit ve vlasech "Kolik je hodin" zeptal se mě když se ze chvilinku probudil "Bude jedenáct" řekla jsem mu a on si sedl "Promiň že jsem tě zbudila" řekla jsem mu a on se usmál "Neomlouvej se byl jsem už vzhůru" řekl a znovu si lehl vedle mě a obejmul mě "Co budeme dneska dělat" zeptal se mě "Já nevím nemusíme dělat nic, můžeme jen ležet a spát, jsme hrozně unavená z tý celí tour, a navíc m strašně bolí ten jazyk" řekla jsem "Tak dobře, taky jsem unavenej" řekl a obejmul mě kolem pasu "Hele Ronnie co se ti včera zdálo" zeptal se a mě se vybavil můj včerejší sen na kerý jsem chtěla docela zapomenout "No mě se zdálo že si, se předávkoval" řekla jsem a mě ukápla slza kterou jsme hned setřela "Ježiš prosím tě Ronnie" řekl a pevněji mě obejmul, já  jsem si začala hrát s jeho vlasy a znovu usnula.

Probudia jsemse a Hasan vedle mě neležel a jeho místo bylo už i studené, podle toho jak bylo venku šero jsem usoudila že budou asi tak čtyři hodiny, vstala jsem z postele a šla se podívat po bytě, nikdo v něm nebil kluci asi šli do studia. Šla jsem do svého pokoje a převlíkla se do tepláků a random mikyny, došla jsem k Hasonovi do pokoje a otevřela okna aby se tam vyvětralo, jelikož měl v pokoji bordel tak jsemse mu tam rozhodla uklidit, úklid byl za hodinku hotový a zrovna bylo půl šestý,šla jsem vynést koše a vzala si rovnou skuchátka a pak šla za kluky do studia.

"Ahoj kluci tak co jak jste se tu měli" řekla jsem když jsem přišla do vnitř "Čau ségra" odpověděl mi Dominik "Čau Ronnie" odpověděl mi Jakub a zbytek kluků, jediný kdo tam chyběl by Hasan, nedělala jsem si s tím hlavu a sedla si vedle Dominka který dělal něco na mobilu "Hele Ronnie pojď se mnou vedle skusíme jestli máš stejný geny jako já" řekla Dominik a vytáhl mě na nohy to stejný uděla i Jakub a šel s námi "takže tady máš sluchátka a já ti do nich pustím track a ty to skusíš zarapovat" řekl Dominik "Hele jakou písničku od nás umíš na zpamět" řekl mi Jakub před tím než jsem si nasadila sluchátka "Hele Karanténu" řekla jsem mu a on kívl "Máš Dominikovu a Kokyho čast okey" řekl naposledy Jakuba já si nasadila sluchátka, chvíli jsem čekala a pak přišla Dominikova část.

Nechci spát, neumím vypnout
V hlavě cinkaj činely, cink ding dong
Mám beat, na repeat a v ruce joint
Hot box to co plug
10g za jednu no-oc
Nikdy nemám do-ost
Pussy na můj no-os
Šílenej jsem Locos
Stack po můj kokot
Zmrd jako Lobo
Křičim fuck Pow pow pow.
More nespím, nemůžu přestat
Nemůžu, nechci
Dne-es jebat na to jít flexit, musím to řešit
Nevíš jak se točí ten business, přes noc
Seknout mužem tě v jednu a jít zas back boy
Plníme stash box, nezmění mě to
More ty ne to, nezvládneš to.

Když jsem dozpívala tak jsem se podívala na kluky něco horlivě řešily "Ta co jaký to bylo" zeptala jsem se kluků a sundala si sluchátka "Máme stejný geny" řekl Dominik a začal se smát "Ty pičo Dominiku to je mega dobrý" řekl Jakub a já se usmála "Nahrajeme s tebou někdy track" řekli kluci a mi šli zpátky a ostatníma, a konečně tam byl Hasan "Čauky zlato" řekla jsem a sedla si vedle něho "Co na ně tak koukáte" řekla jsem všem klukům kteří na mě koukali, oni zakívali hlavou a začali se věnovat něčenu jinýmu. "Nepůjdeme někam ven" zeptal se mě Hasan, a já zvedla oči od mobilu "Klidně" odpověděla jsem mu a usmála se "Okey tak pojď" řekla a oba jsem se zvedli, a šli si nazout boty, vzala jsem si budu a šli s Pepou do auta "Tak kam pojedeme" zeptala jsem se Pepy "Někam tě vezmu, tak se nech překvapit" řekl a dal mi ruku na stehno.

"Tak jsme tady" řekla Hasan a mi vystoupily, stáli jsme na okraji Pardubic "Tak kam půjdme" zeptala jsem se ho a on mě chytl za ruku "Půjdeme se projít k takovýmu jezeru co je kousem odsud" řekla mi a já kývla, šli jsme a mě bylo krásně chci mu dát čas nechci na jen tlačit, došli jsme ke krásnýmu jezeru ktery byl trochu i zamrzlí, protože byla kurevská zima, u toho jezera bylo postavený krásný molo "Pojď jdeme na to molo" řekla jem Hasonavy a táhla ho za ruku, došli jsem tam a bylo to krásný "Že mi tu uděláš fotku" zeptala jsem a podala mu mobil.

"Děkuji jsi nejlepší" řekla jsem a obejmula ho "Já vím"řekl a podal mi mobil "Hele koukej sneží" řekl Hasan a ukázal přede mě, a opravdu sněžilo ale tuto chvíli mi zkazil pocit toho že mi je neskutečná zima, byla mi taková zima že se klepali zuby "Hele není ti zima" zeptal se mě Hasan "Jakoby docela jo" řekla jsem a otočila se na něj "Tak pojedeme domů" řekl a já přikývla "A pojedem do studia nebo domů, mě se totiž do studia už moc nechce" on  je kývl a my nasedli do auta.

"Tak pojď" řekla jsem Hasanovi který furt něco hledal v kufru a já stála u dveří které jsem držela "Nojo už jdu" řekl, zaklapl kufr a v ruce měl čtyři flašky chlastu. Odemkla jsem dveře od bytu a sundla si boty byla jsem maga unavená ani nevím proč, došla jsem do svého pokoje a rozvalila se na posteli "Já myslel že budeme ještě něco dělat a né že budeme jen ležet" řekl Hasan který stál opřený o futra a koukal na mě "Já jsem strasně utahaná" řekla jsem a on se zasmál "Vždyť si dneska nic nedělala" řekla a já se zachumlala do peřiny, slyšela jsem jak odešel a zachvíli se vrátil "Posuň se" řekl mi a já tak udělal, cítila jsem jak domě něčím drknul podívalajsem se a on v ruce držel monster a v druhý ruce měl počítač, sedla jsem si monster si vzala on si vedle mě sedl a zaal hledat něco na počítači "Tak co si pustíme" zeptal se mě a já si opřela hlavu o jeho rameno "Nevím, dej tam něco romantickýho" řekla jsem a on mi dal ruku kolem ramen, chvíli tak něco hledal a nokonec tak pustil After.

Ztracená v lásceKde žijí příběhy. Začni objevovat