VI.

725 14 0
                                    

Ráno jsem se probudila do deštivého den, nebyla to bouřka ale jen pršelo, chtěla jsem obejmout Hasana ale on tu nebyl, po projdutí bytu jsem zjistila že tu není nikdo, žádný vzkaz nic, pokusila jsem sezavolat Hasanovi ale nebral mi to, ani brácha mi to jediný kdo mi to vzal byl Jakub "Jakube mužete mi říct kde jste" řekla jsem s vystrašeným i ubrečeným hlasem "Ježíš Ronnie on ti to Hasan ani Dominik neřekl mi jsem jeli do Brna za Rychlíma klukama" řekl mi a mě se zároveň ulevilo ale byla jsem i naštvaná "Aha tak to mi to fakt nikdo neřekl" řekla jsem mu "Hele Ronnie já jsem ještě na cestě do Brna tak to můžu otočit a jesti chceš tak pro tebe dojedu" řekl KUba a mě se vytvořil úsměv na tváři "Dobře, a tak za jak dlouho tady budeš" řekla jsem radostně "No počítám asi tak za hodinku pak zazvoním až budu před barákem" řekl "Dobře tak za hodinku, a jeď opatrně" řekla jsem mu "Neboj tak zatím ahoj" řekl "Čau, čau" řekla jsem a típlamu to.

Začala jsem sem se připravovat vzala jsem si svůj Vans batoh a začala si balit tak na dva dny, Daa jsme si tam spodní pradno a náhradní oblečení sama jsem si oblíkla.

Namalovala jsem se a už čekala na Jakuba, byla jsem u sebe v pokoji a koukala na nějaký hovna na TikToku,najednou se bytem rozezněl zvonek vzala jsem batoh a šla si obouvat boty sjela jsem výtahem a před barákem stál o auto opřený Jakub "Kubíí" vy...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Namalovala jsem se a už čekala na Jakuba, byla jsem u sebe v pokoji a koukala na nějaký hovna na TikToku,najednou se bytem rozezněl zvonek vzala jsem batoh a šla si obouvat boty sjela jsem výtahem a před barákem stál o auto opřený Jakub "Kubíí" vykřikla jsem a skočila mu kolem krku "Ronnie taky si mi chyběla nechcápu ajkna tebe mohli zapomenout" řekl mi a já se usmála "Tyky nevim a ještě mi Dominik slíbyl že pojedem prověci do Varů" řekla jsem a povzdycha si když jsem nastupovala do auta.

Jeli jsem asi hodinu a já začala mít hlad "Hele kubi nezajedeme do Kfc nebo tak mám docela hlad" řekla jsem mu "Jasně za chvíli by tady měl být drive na Kfc" řekl a já se usmála "Hele Dominik nám o všem řekl jen chci aby si to věděla" řekl mi a mě to ani moc nepřekvapilo "Jestli chceštak se ptej na cokoliv" řekla jsem mu a podívala se z okna "Jedna otázka proč" zeptal se mě "Tak dobře, musíme se vrátit do mích deseti let když Dominik začal dělat hudbu, s mámou jsme se odstěhovali do Varů kde si našla svého prvního přítele, začala s ním brát drogy a pít. Začala střídat chlapy jako ponožky, našla si jednou který mě mlátil to mi bylo čtrnáct a taky jsem poprví vzala do ruky žiletku, matka toto všechno přehlížela byla zaslepana láskou, byla závislá na kokainu z toho jí dostal její přítomný přítel Marek, ten si jí ale převzal na svojí stranu a totálně mi potopil život, no a zbytek znáš" řekla jsem to stejné co Hasanovi.

"Co si dáš" zeptal se mě Jakub "Asi Qurrito menu děkujimoc já ti ty peníze dám" řekla jsem a začala hledat peněženku "Babe, nechto bejt pro mě je to jako nic" řekl a usmál se na mě. Jeli jsme a já se ladovala Qurritem, Jakub jedl nějaký burger, najdnou jsem viděla Brno 2km.

Jeli jsem centrem Brna a najdenou zastavil před bytovkou "Tak vystupujeme" řeekl Kuba když zastavil auto vzala jsem si batoh a vystoupila z auta a vydala se za Jakubem, nastupili jsem do výtahu a Jakub zmáčkl tlačitko které patřilo poslednímu patru.

"Jsme tady" řekl Kuba a já si sundavala boty "Měli byste se hoši omluvit hlavně vy dva" řekl a ukázal na Dominika a Hasana, když jsemvešlado místnosti tak tam byl  Dominik, Hasan, Tomáš s Jakube ale taky Stein s Calinem a Indigem "Já sem čurák, promiň zapoml jsem ti to říct" řekl Dominik a Pepa projistotu mlčel, neodpověděla jsem a šla si sednou vedle Toma který se bavil se Steinem "Copak Ronnie"zeptal se mě Tom "Nic jsem na mě naštvaná tak jsems i přišla sednou za váma" řekla jsem a  povzdycha si "Sem Petr" řekl Stein "já jsem Veronika, a jím kod si poslouchám tvoje písničky" řekla jsem mu "Ooo tak to je podsta, s kým znich chodíš" zeptal se mě a já sejen usmála "Já s níkým z nich nechodím nemám přítele, jenom ten důvod pro jsem tady je proto že jsem Cittová" řekla jsem a Petr se na mě překvapeně podíval "Hej Tome pojď sem" zavolal na Toma Dominik, Tom odešel a Petr si sedl vedle mě "Hele můžu mít jednu otázku" zeptala jsem se Petra "Jo jasně ptej se" řekl mi "Jsou tvoje songy podle pravdy, proto že tvoje songy mě tu furt drží" řekla jsem a podívala se na mě "No většina ano, a taky jsem rád že tě moje tracky baví".

Seděli jsme tu asi dvě hodiny a už jsme měli všichni připito "Nezdejchneme se někam už mě to tu nebaví" zašeptal mi do ucha Petr "Klidně" řela jsem mu, Petr mě vytáhl na nohy a šli jsme si obouvat boty.

"Tak kam půjdeme" zeptala jsem se Petra "Skočíme do večerky pro něco na pití a pak půjdeme do parku nebo tak" řekl mi a usmál se "Dobře" odpověděla jsem "Hele Ronni můžu se tě zeptat proč si řekla že tě moje songy drží furt tady" zeptal se mě a já si jen vyhrnula rukávy "Doprdele, promiň to jsem nevěděl" řel mi "Vždyť vpohodě" řekla jsem a dál se věnovala cestě, Petr už mi na to neodpověděl. Došli jsem do místní večerky a Petr zaal vybírat alkohol na cestu "Dobrý večer, jedny modrý camelky" řela jsem pamí za pokladnou, ona mi je podala a já zaplatila "Petře pohni" řek jsem Petrovi který furt vybíral víno "Jojo vzdyť už jdu" řekl a vzal nějaký víno a já šla čekat ven.

Seděli jsem v parku a pili víno začala jsem se cítit nějak flow jako kdybi v tom víně něco bylo "Hele Petře nedal si do toho vína něco že ne" zeptaa jsem se a Petr se usmál "Užijeme si bude sranda" po této větě mi došlo že do toho něco dala, poslední co si pamatuju je že jsem do šli od bytu kluků a všichni spali a mi si šli lehnout.

Ztracená v lásceKde žijí příběhy. Začni objevovat