Byli jsme před klubem kde kluci měli show a já se právě loučila s Maky "Budeš nám tu chybět"řekla a stekla jí slza, já jsem sen aní usmála a znuvu jí obejmula "Ty vy taky budete chybět" řekla jsem a obejmula se jestě s klukama, chíli jsme se ještě loučily a já pak odešla do klubu, show byla v plném proudu a já si sedla do backu a dělala něco na mobilu "Ronnie ty už si tady" řekla Hasan který přišel ze stage do backu se napít "Jop už jsem se vrátila" řekla jsem a přišla k němu "Tak co jak to probíhalo" zeptal se mě "Noo docela dobře" řekla jse a podívala se jinam "Hele Ronnie co se stalo" zeptal se mě a chytl mě za ramena "No máma mé novího přítela a ten mě trochu osahával ale nic mi neudělal, a pak jsem potkala svoje starý přátele ale to bylo dobrý" řekla jsem a usmála se.
"Hej tak kde seš Už máš být dávno na stagi" přišel Jakub "Jo už jdu" řekl Jakubovi a já si chtěla sednout "Ne, ne, ne ty jsem se mnou" řekl, chytl mě za rukua táhl na stage, když mě tam dotáhl tak se mi naskytl pohned na hromadu lidí skákající do rytmu tracku který zrovna hrál, a taky jsem viděla rapujícího a samozřejmě neměl třičko.
Slzy v očích, v hlavě kolotoč
Ptá se co, jak, kdy a proč
Zlomený srdce, já nepřál si to
Ani neplánoval jsem to
Věř mi, že já zkoušel jsem to
Ale zlomenej jsem hluboko uvnitř, 13. komnata - zamknuto Hej, malá biš, líbíš se mi moc, ale nepustim tě blíž
Chtěla by jsi otevřít, ale nemáš klíč
Chtěla by jsi otevřít, ale nemáš klíč
Hej, malá biš, jsi tak hrozně hot, ale nerozpustíš
Zamrzlý mý srdce jako Mr. Freeze
Zamrzlý mý srdce jako Mr. Freeze"Vary udělejte bordel pro Nik Tenda" zařval Jakub do mikrofonu, dnes jsem poprví viděla Dominika takhle štastnýho, jen jak mě uviděl tak za mnou doběhl a obejmul mě "Dominiku si spocenej a srdíš" řekla sem mu, nejdnou se lidi začali smát "Myslímsi že si to řeka až moc nahlas" řelka Dominik a dal mi ruku kolem ramen "Takže lidi tohle je moje milovaná sestra tak pro ní uďlejte pořádnej bordel" zařval Dominik do mikrofonu "A ještě dodatek jesli jí ještě někdo zvás na instagra napíše jenou hnusnou zprávu tak si vás najdu a osobně vás rozmrdám" dodal Domča, a já ho obejmula na zpátek "No tak dobře, taky tě mám ráda ale fakt smrdíš" řekl jsem a zasmála se.
"Díky moc Vary byli jste užasný" řekli kuci do mikrofonu na konci show, lidí pískali a pokřikovali jak to bylo dobrý a tak. Kluci odešli se stage a lidi začali pomalu odcházet "Kluci bylo to mega dobrý i když jsem tu nebila na celou show" řekla jsem klukům a všichni mi poděkovali.
Bylo půl třetí ráno a mi šli na hotel, kluci byli malinko připitý a Dominik se nám klasicky někam ztratil "Hele nevíte kde je Dominik" zeptala jsem se kluků kteří se něčemu smáli "Eee Dominik, no ten šel někam prcat vždyť ho znáš" řekl mi Jakub a obejmul mě kolem ramen "Tak pojď" řekla jsem mu, Jakub byl snad nejvíc našrot.
Došli jsem do hotelu a musela jsem všechny dostat do výtahu "Tomáši neválej se po tý zemi a pojď do toho výtahu" říkala jsem asi po pátý Tomovi který ležel na zemi a dělal si ze mě prdel, podařilo se mi ho zvednou a dostat do výtahu "Tak jedeme kluci" řekla jsem a zmáčkla tlačítko do našeho patra. Dostala jsem kluky do pokoje a sama si šla do svého kde jsem se ostrchavala a převlíkla se do trika na spaní, byla to úleva smít ze sebe ten pot a ten stres, čistila jsem si zuby a najednou jsem dostala nápad "Co kdybych si truchu šlehla" řekla jsem si sama pro sebe, dočistila jsem si zuby a šla si pro tašku kterou jsem si odnesla od mámi, vyndala jsem zní všechny ty pítličky Heroin, Koks, Pervitin, Cocain, Emka, nejlepši pocit přiváděl Heroin, takže jsem si vzala zapalovač a lžičku sedla jsem si do koupelny a na lžičku jsem si dala pár krystalů a začala zahřívat, Když se to všechno rozehřáto tak jsem si připravil jehlu, obsah za lžičky jsem dala do injekce, chvíli jsem váhala ale nakonec jsem si našla žílu a píchla to do sebe.
Proudila ve mě euforie kterou jsem už dlouho nezažila, ležela jsem na posteli a užívala si ten pocit, podívalajsemsena hodiny a bylo 4:37 "Ty vole tak to dostanu od kluků zjebáno, že jsem nespala a plus že sem si šlehla herák" řekla jsem si sama pro sebe, vstala jsem z postele a trochu se mi zamotala hlava, dala jsem si větší dávku něž jem měla, došla jsem k bundě a vyndala z ní cigára, došla jsem na balkon kde jsem si sedla na židli a jednu si zapálila, koukala jsem na ranní Vary a mě se vybavovaly vzpomínky, usmála jsem se a šla zpátky do pokoje, lehla jsem si do postele a přikryla se dekou, netrvalo to ani půl hodiny a já usnula.
Najednou jsem cítila pusinky na tváři "Nech mě ještě spát prosím" řekla jsem a přikryla si hlavu dekou "Nemůžu už tě nechat spát, už musíš vstávat bude snídaně" řekla ta osoba co mě pusinkovala "Pojď jsem Pepíčku" řekla jsem, vzala Pepu za krk a přitáhla si ho k sobě pod peřinu "Já tě mám tak ráda" řekla jsem a dala mu pusu, on mi jí oplatil a objal mě. "Musíme už vstvát Ronnie pojď" zešeptal mi Pepa do ucha a začal se zvedat "Néé prosím nechoď" řekla jsem a přikryla se peřinou "Tak když to nejde podobrým tak to bude muse jít po zlím" řekl Pepa a hodil si mě na záda "Ani na to nemysli tak já už vstávám" řekla jsem, on mě plácl po zadku pak mě položil na zem "Co si to udělal" řekla jsem a on se jen usmál "Taky tě miluju" řekl a poslal mi vzdušnou pusu "Počkáš tu že" řekla jsem, on jen přikýv a sedli si zpátky do postele. Vzala jsem si na sebe vlastně to stejné v čem sem přijela. "Tak už můžeme jí" řekla jsem mu a on se zvedl a šel ke dveřím, já jsem si ještě rychle nasadila sluneční brýle aby nebily vidět moje ještě celkem rozšířené rozničky.
"Proč máš ty sluneční brejle" zetal semě Hasan když jsem šla od výtahu "Nemůžu je mít" odověděla jsem mu a podívala se na něj "Venku prší a je zataženo" řekl mi a založil se ruce na prsou "Ty je taky nosíš dokonce i v noci" odpověděla jsem mu a ono jako by mu to odošlo "Já je ale nosím když na něčem jedu" řekl rychle a ty brýle mi sundal "Ronnie, proč" řekl a zvedl mi hlavu tak aby mi viděl pořádně do očí, slyšela jsem jak si povzdych výtahl dojel dolů a dveře se otevřeli on mi brejle rychle nasadil, a mi šli za klukama na snídani.
"Tak nesedat" řekl Kuba ami začali nastupovat do do dávky tentokrát jsem já s Hasanem seděla úplně vzadu před námi seděl Jakub s Dominikem, Tom řídil a vedle měho seděl Decky.
ČTEŠ
Ztracená v lásce
Fanfiction!!Předem upozorňuji je to jen fanfikce takže všechno není pravda!! Veronika je jen obyčejná holka, co se ale stane když se bude muset nečekaně přestěhovat za svím bratrem který je slavný rapper Nik tendo, a bydlí se svími repujícími kamarády? A co k...