Právě jsem stála před zrcadlem a prohlížela si svůj fit na koncert.
Udělala jse si jen linky, řasenku, rtěnku a dala si korektor, vzala jsem batoh a do něj naházela včechny potřebný věci jako třeba mobil, sluchátka, taštičku s make-upem, peněženku, deodorant a taky nějaký žvejky, vzala jsem si ho na záda a vyrazila za kluky do obýváku "Ty vole Ronnie ty si ale kočka" řekl najednou Matěj když jsem si nalejvala vodu "Děkuji" poděkovala jsem a šla si sednou za kluky na gauč "Tak za jak dlouho pojedeme" zeptala jsem se Dominika a poplácala ho po stehně "No je sedm tak by jsme měli vyrazit" řekl Nik, my se všichni zvedly a ši si nazouvat boty.
"Hele kluci mi půjdeme s Hasanem pěšky" řekla jsem klukům kteří už seděli v autě "Tak dobře, ale dojdě te co nejdřív Hasan tam taky má hrát tak ať na něj lidi nečekaj" pokáral nás Jakub a mi je přikývly, a kluci odjeli. "Dojedeme si jestě do večerky mě už došli ciga" řekla jsem Hasanovi "Jo kidně ale nesmíme se toulat jinak nám Jakub vynadá" šli jsme asi deset minut a mě začala být zima měla jsem na sobě jen tílko a to na devatenáct stupňů bylo jen málo "Ronnie není ti zima" zeptal semě Pepa když jsme stáli před večerkou "Ne není" zalhala jsem ani nevím proč "Ronnie proč mi lžeš vždyť vidím jak se klepeš" řekl a začal si sundavat mikinu "A tobě nebude zima když mi tu mikinu dáš" řekla jsem a založila si ruce na prsou "Mě to nevadí" řekl, sundal mi batoh a natáhl mi jeho mikinu na mě.
Koupila jsem si další clasický camelky a Pepa koupil velkou vodku "Tak pojď ty moje šmudlinko" řekl Pepa a dal mi ruku kolem ramen "Já ti dám takovou šludlinku" řekla jsem a bouchla ho do žeber "Au to bolelo" řekl a začal se smát, já jsem dělala uraženou a by trochu trpěl "Nebuď naštvaná" řekl Pepa a já šla do předu abych byla už v tom podělaným klubu.
Došla jsem do backstage a sedla si na židli vedle Matěje, Zachvíi přišel i udýchaný Hasan "Ty vole Ronnie nebuď uražená vzdyť to nic nebilo" řekl a sedl si přede mě, já jsem dělala furt uraženou proto jsem se otočila směrem Metějovi "Co ti udělal tak strašnýho že si na něj uražená" řekl Matěj "Já sním nemluvím protože mě nazval šmudlinko a pak se mi ještě smál" řekla jsem mu a na Pepu udělala uraženej pohled. "Tak jsme tady děcka" řekl najednou Dominik kterej přišel za zkoušky zvuku za ním šel hned Jakub s Deckym "Co se tady proboha stalo" řekl Domink kterej si sedl proti mě "Já nic to se zeptejte jich" řekl Matěj a rukama udělal obraný gesto "Co jste si zase udělali" řekl Dominik a otočil se na mě "Nazval mě šmudlinkuo a pak se mi ještě smál proto sním nemluvím" řekla jsem a udělala zese ten uražený pohled "To máš zase krámy že si tam nepřínejemá, normálně by ti to nevadilo" řekl a já jsem otevřela pusu a vyvalila oči, potřebovala jsem na vzduch a taky nikotin do plic, zveda jsem se a odešla za sebou jsem slyšela Dominikův a Pepův hlas "To si přehnal Dominiku"řekl a Dominik mu na to odpověděl "Já jsem to tak nemyslel", v tu chvíli už jsem byla venku a zapalovala si cigaretu.
Najednou se otevřeli dveře a mě kolem pasu obejmuli dvě ruce "Dominik to tak nemyslel ani já to tak nemyslel" řekl Hasan "Vždyť ja se na tebe nezlobím, ani na Dominika, je to proště debil tohle řict holce a navíc jsem potřebovala nikotin do plic" řekla jsem mu a otočila se k měmu čelem "Dej mi taky" řekl Hasan a já mu podala cigaretu, on si potáhl a poté kouř vyfoukl "Co se na mě tak koukáš" řekl a koukal na mě, já jsem se jen postavila na špičky a dala mu pusu, on mi polibek oplatil a já ho poté objala "To máš jako povzbuzení před koncertem" řekla jsem mu a dál ho obímala.
"Hele kotě nechci rušit tuto krásnou chvíli ale je třičtvrtě na devět a zachvíli se otevýrá klub" řekl mi Hasan a podladil mě po vlasech "Tak jdeme do vnitř" řekla jsem a chytla ho za ruku. "Tyvole Josefe už jsem si řikal kde jste" vykřikl na nás Jakub "Vždiť jsme už tady ok" řekla jsem a sedla si na židly, nalila jsem si nějaký alkohol pro mě neznámí ale chutnal dobře.
Kluci byli na stegi a já seděla v backu, Dominik právě zpíval písničku Sedm.
Raz, dva, tři, čtyři, pět, šest, sedm
Číslo bytu, ve kterym jsem poznal tvoji dceru
V ruce mám láhev, když na tu dobu vzpomínám
V ruce mám láhev, když na tu dobu vzpomínám
Jsem ožralej a kus sebe utopil sem už ve sklenici, co cinká
Ve sklenici co cinká
Kouřím cígo za cígem
Za sebou shows
Plnej víkend před sebou
Prázdnou postel mám
Já prázdnou postel mám.Byla to jedna z mála písniček která mě provázela snad celí život těšila jsem se až na řadu přijde Josef. Milovla jsem jeho hlas koukala jsem na ně jak se všichni vlní na stegi.
Výdech, nádech
Vítr v zádech
V ruce lahev
Noci plný vášně
Výdech, smoke
Jdeme hloub
Nocí i tmou
Oči jsou low
Jizvy na duši, na ksichtě, na srdci i na těle
Otevřu oči
Jsem tu sám, je zavřu, vidím tebe
Kouřim blunt za bluntem
Já kouřim blunt za volantem
Chci dojet tam, kde končí den
Ubíhá týden za týdnem ubíhá.Písnička najdnou skončila a Domink si přiložil mikrofon k puse "Takže lidi než zahrajeme daší track, tak bych vám chtěl někoho představyt" musel si oddychnou "Tato osoba je v mím životě už celích osmáct let ale já debil jsem tu pro ní osm let nebil a teď je zase tady chci a by jste udělali pořádnej bordel pro mojí sestru" zařval do mikrofonu a zozběhl se směremdo backstage "Pojď lidi tam na tebe čekaj" řekl a chytl mě za ruku a táhl mě zpátky na stage, v tu ránu mě chytla nehorázná nervozita, viděla jsem snad stovky lidí kteří pro mě pískali. Pozbytek kocertu jsem s klukam stála za DJ pultem.
ČTEŠ
Ztracená v lásce
Fanfiction!!Předem upozorňuji je to jen fanfikce takže všechno není pravda!! Veronika je jen obyčejná holka, co se ale stane když se bude muset nečekaně přestěhovat za svím bratrem který je slavný rapper Nik tendo, a bydlí se svími repujícími kamarády? A co k...