Cítila jsem jsem jak mě někdo nese a pak pokládá do postele, pomalu jsem otevřela oči a vyděla Hasana "Já jsem u toho filmu usnula" zeptala jsem se ho a on si sedl ke mě na postel "Po patnácti minutách si vytuhla" řekl a já si oddychla, vzala jsem Hasan za ruku a stáhla ho k sobě do postele "Jdeme spát" zavelela jsem, Pepa mě obejmul kolem pasu, já zavřela oči a usnula.
Byla jsem s Pepou na procházce a drželi jsem se za ruce, šli jsem letníma Pardubicema a bylo nám spolu krásně "Zlato nezajdeme někam na jídlo" zeptala jsem se Hasana když jsem měli namířeno do nákupního centra "Můžem a pak skočíme na ten film" řekl a usmál se na mě "Dobře" řekla jsem a dala mu pusu na tvář byli jsme už před nákupákem a přes silnici jsem vyděla Matěje s Dominikem, rozběhl jsem se přes silnici a najednou jsem slyšela skřípání brzd, troubení a náraz tak už bylo jen černo.
V tu chvíli jsem se probudila, byl to jen sen to auto mě nepřejelo jsem na živu. Oddechla jsem si a lehla si zpátky vedle Hasana, on spokojeně oddychoval vypadal že se mu zdálo něco hezkého, lehla jsem si k němu blíž a on mě obejmul, zavřela jsem oči a znova usnula.
*Time skip*
"Máš všechno Ronnie nebudu se vracet" řekl mi Pepa když skládal kufry s taškama do kufru jeho auta "Jo mám všechno" řekla jsem a šlasi sednou do vyhřátého auta za ty tři dny co začalo sněžit tak nasněžilo snad 10cm sněhu a byla kurevská zima. Pepa zaklapl kufr a šel si sednou ke mě, nastartoval auto a rozjel se směr chata "Tak co jak dlouho pojedeme" zaptala jsem se Pepy "Hodinku a půl" řekl a položil mi ruku na stehno "V kolik vůbec vyjeli kluci" zeptala jsem se "No oni si dali sraz někde po cestě a taky vyjeli už ve dvanáct a ve tři jako mi" řekl a podíval se na mě "Já za to nemůžu" řekla jsem a začala se smát "Jo kdyby jsme se dvakrát nemuseli vracet tak tak budeme skoro stejně a né o tři hodiny později" řekl a oba jsem se začali smát.
"Nezajedeme na drive do KFC prosím, moc, moc prosím" prosila jsem Pepu když jsem vyděla tabuli Za 500m KFC drive "Tak dobře" řekl a já ho pohladila po ruce kterou měl položenou na mém stehně "Děkuji" řekl jsem a dala mu pusu na tvář.
"Dobrý den KFC drive co si budete přát" řekla paní z mikrofonu "Dvě Qurrita meny, a jeden kyblík pro tři a dva veliké bezedné kelímky" řekl Pepa, a paní ho poslala k okýnku "Dobrý den, bude to chvíli trvat a dohromady o bude 687kč" řekla paní v okýnku "Ronnie vytáhla by si mi kartu" poprosil mě Pepa, já jsem vyndala sice kartu ale mojí a tu jsem mu i podala a on zaplatil, už mě nebavilo jak za mě všechno platil "Tak počkej te tu ještě chviličku zachvíli to bude" Viděla jsem jak si Pepa kartu prohlížel a pak se na mě otočil "To ale není moje karta" řekl a já se usmála "Já vím už mě štvalo že za mě všechno platíš" řekla jsem a on mi kartu vrátil. "Tak tady to máte a mi vám přejeme dobrou chuť, a ještě mohla bych mít jednu prosbu" zeptala se a až moc uměle se na Hasana smála "No ano povídejte" řekl Hasan "Kdybych rychle vyběhla, vyfotil by si se semnou" zeptala se "Jojo" řekl a Pepa zajel na parkoviště před KFC "Počkej tady na mě ano" řekl, vystoupil a k němu hned přiběhla ta hoka co nás obshluhovala, viděla jsem jak na něj vystrkuje kozy a fakově se usmívá, Hasan se s ní vyfotil a já viděla jak mu strká nějaký listeček on jí ho ale vrátil zpátky a ukázal na auto kde jsem seděla já, on se s ní rozloučil a šel zpátky ke mě.
Hned jak za sebou dovřel dveře jsem se ho zeptala "Co bylo na to papírku" zeptala jsem se ho a já viděla jak se zasmál "A proč by si to chtěla vědět" zeptal se mě a on věděl čím mě vytočit "Nevím prostě mě to zajímá" odpověděla jsem a čekala na jeho odpověď "Bylo tam její telefoní číslo, řekla že jestli budu někdy chtít tak že jí můžu zavolat, tak jsem jí ho vrátil a řekl že v tom autě sedí moje přítelkyně" řekl a moje žárlivost trochu ustoupila "Počkej ty žárlíš" zeptal se mě a já kývla na souhas "Ale prosím tě" řekl a pohladil mě po stehně nakonec mi podal i moje milovaný Qurrito "Děkuji moc" řekl jsem a usmála se na něj, dala jsem si nohy na palubní desku a vychutnávala si svoje Qurrito "Co vlastně na tý chatě budeme dělat" zeptala jsem se Pepy který dojídal poslední trojuhelník svého Qurrita "No bude se chlastat, budeme chodit i snowbordowat ale dělat blbosti" řekl, otřel si ruce o kalhoty a sáhl pro kyblík "Pepo nikdo ti to nesní" řekla jsem mu a usmála se "Já vím jenom mám hlad" řekl, najednou mi zavibroval mobil "Hele píše mi Dominik kde jsme" řekla jsem Pepovi, který zrovna jedl hranolky "Pošli mu fotku" řekl a já tak udělala poslal jsem mu fotku jak jíme, zanedlouho mi přišla odpověď a to taky v podobě fotky, byl na ní Dominik s Bulharem a za nima byla hromada chlastu "Divej" řekla jsem a fotku Hasanovy ukázala "Ty píčo to bude kalba" řekl Hasan a já viděla jak se směje "A můžu ti říct že se s vámi můžu opít taky" řekla jsem a já viděla jak to Hasana potěšilo.
"Tak můžeme jet" zeptal se mě Hasan když jsme všechno dojedli "Jo, myslím si že můžem" řekla jsem mu, on nastartoval auto a rozjel se, cesta do Špindlerova Mlýna trvala ještě asi třičtvrtě hodiny "Pustíme si nějaký písničky" zeptala jsem se Pepy a on mi podal jeho mobil "Co s tím mám dělat" zeptalajsem se ho "Odemkni si to, dej tam spotify a pak tam něco pusť" řekl a já na něj koukala "Jak to mám odemknout, to mi teda řekni" zeptala jsem se ho a on se usmál "Máš tam otisk prstu" řekl a jána něj vykulila oči, kdy jsem si tam stihla dát otisk, mobil jsem odemkla a na mě vyskočila tapeta kde jsem vyfocená já s Hasanem jak na jedný zastávce tour, mu sedím na klíně a oba se něčemu strašně smějeme, nad tou tapetou jsem se usmála připadalo mi to milí, já mám na mobilu taky naší fotku akorát je to fotka jak spolu ležíme v posteli. Najela jsem na spotify a pustila tam nějaký random playlist s Lil Peepem a SuicideBoys.
"Za deset minut tam budeme" řekl Pepa, najednou jsme vyjeli před velikou a krásnou chatu "Ty píčo věděla jsem že to bude krásná a velká chata ale že takhle" Pepa zaparkoval a my vystoupily a pobraly věci, došli jsme ke dveři a já na ně začala zběsile ťukat, najdnou se dveře otevřeli a vnich stál Tomáš "No tyvole konečně jste tady" řekl Tom a mi vešli dovnitř "Kam si můžu dát věci" zeptala jsem se Toma který se o něčem bavil s Pepou "Jdi do druhýho patra až na konec chodby a váš pokoj je vlevo" řekl mi Tom a já mu poděkovala. Došla jsem do našeho pokoje když jsem otevřela dveře tak se mi naskytl pohled na ten nejvíce nedherný pokoj, byla tak jedna veliká postel a naproti ní byla celá prosklená zeď, byl tam krásný výhled na zasněžený les byli tam dvě velký skříně jinak celí pokoj byl laděn do tmavě hněda "A mě přivítáš" řekla osoba co se objevila ve dveřích rychle jsem se otočila a ve dveřích stál Matěj "Matěji" řekla jsem a šla ho obejmout "Nojo taky si mi chyběla" řekl a já slyšela jak se směje "Kde jsou ostatní" zeptala jsem se ho když jsem se doobímali "Nevím jsou asi v obýváku" řekl Matěj a oba jsme sešli dolů kde už Hasan popíjel s klukama.
ČTEŠ
Ztracená v lásce
Fanfiction!!Předem upozorňuji je to jen fanfikce takže všechno není pravda!! Veronika je jen obyčejná holka, co se ale stane když se bude muset nečekaně přestěhovat za svím bratrem který je slavný rapper Nik tendo, a bydlí se svími repujícími kamarády? A co k...