XXII.

505 10 2
                                    

"Praha dík moc za úžasnou show, a někdo z vás se teďka může zůstat na afterparty" řekl Jakub do mikrofonu na konci show, lidi tleskali a taky odcházeli ale i zůstávali, mi jsme zrovna skoro všichni kouřili v backu a chystali se na after "Půjdeš se s náma napít" zeptal se mě Dominik "Domi promiň ale jí kvůi tomu piercing nemůžu pít" řelajsem mu a on se na mě zamračil "No tak dobře" řekla a já ho obejmula "Tak jdeme" zeptal se mě Pepa který se ocitl vedle mě já jen kýva a mi si šli sednout za klukama k baru, zrovna tam něco horlivě probírali tak jsem si vzala mobil a něco na něm dělala.

*Matěj pov*

Zrova jsme si s klukama povídali o nových trackách když tu Domink vytáhl balíček nejspíše s kokse a začal nám ho nabízet "Notak Bulhare nebuď pussy" řekl mi když jsem jeho nabídku odmítl všichni si šli na hajzl šňupnou a já tamna ně čekal seděli jsem tak s Ronnie, oba jsem dělali něco na mobilu, když se kluci se kluci vzaceli všim jsem sijedný bloňďtý kurvy vapadala jako jedna kterou chvíli prcal Dominik když přišli až k nám tak mi Jakub do ucha pošeptal "Vsadili jsem se o kilo kdo si s ní první zaprcá" už od začátku jsem věděl že to nebil dobrej nápad. Pilo se, hulilo se, a i se furt šňupalo došlo to i tak daleko že se Hasan stou blonckou někam ztratily. Bylo mi Ronnie trochu líto věděl jsem že Hasana miluje a jestli ten kokot s ní šel někamprcat tak ho vlastnoručně zabiju.

*Ronnie pov*

Hasan se někam zdejch, nevím kam sedím tu vedle Matěje a strašně potřebuju na záchod "Hele kluci omluv te mě ale já si dojdu na záchod Matěji pohlídáš mi mikunu prosím" řekla jsem mu a on jen kývl a já mu ji podala a šla na záchod. Otevřela jsem dveře a hned jsem slyšela vzdychání došla jsem si na záchod a pak si šla umýt ruce "Hasane přidej AaaAHhh" když jsem to slyšela jakoby se mi zastavilo srdce opřela jsem se o umyvadlo a musela to rozdýchat, on tady s někým prcá, myslela jsem si že mě miluje rozutekla jsem se ze záchodů a běžela ven na vzduch měla jsem rozklepaný ruce, vyndala jsem si cigaretu a zapálila jí hned jsem si zní potáhla sedla jsem si na lavičku a začala brečet, byla mi zima a ještě k tomu začalo sněžit, jak  mito mohl udělat.

*Matěj pov*

Jakmile se Ronnie doho nevracela tak jsem se tak šel podívat, jediný co jsem tam našel byla ta bloncka co si utírala koutky, hned mi došlo co se stálo, vyběhl jsem ven a začal jí hledat.

*Ronnie pov*

Seděla jsem a slyšela volání "Ronnie" někdo ke mě přiběhl byl to Matěj "Ronnie obleš si to dělej, zmrzneš tu" říkal mi já furt seděla a brečela "Pojď" řekl mi a postavil mě oblíkl mi mojí mikinu a jeho bundu "Já jsem si myslela že mě miluje" řekla jsem mezi vzlyky "Choval se ke mě jako princezně, říkal mi zlato dokonce jsme sei líbali a on tak pak prcá jinou" řekla jsem a mě se zlomil hlas "To bede dobrý" řekla mi Matěj a objal mě "To bude dobrý uvidíš" řekl mi a vzal mě do náruče "Vezmu tě k sobě domů" řekl mi a já jen kývla.

Matěj mě nesl k němu domů celou cestu, byla jsem zlomená už jsem ani nemohla brečet, najednou Matěj otevřel a nesl mě do výtahu "Už bude dobře" řekl a postavil mě na nohy když jsme jeli výtahem nahoru vzal mě za obličej a utřel mi slzy, já jsem ho objala a zase rozbrečela "ŠšŠššŠ to bude dobrý, bude to dobrý" říkal mi výtah vyjel do požadovaného patra a mi vysloupily, Matěj odemkl dveře a já vešla do jeho bytu sundala jsem si boty a čekala co bude dál "Pojď za mnou" řekl mi a já za ním cupitala jak ocásek "Tak tady je koupena já ti donesu nějaký tričko na spaní, jo a ty se v klidu umej jo" řekl a usmál se na mě já jsem jen kívla a zavřela za sebou dveře, vysvlíkla jsem se a vlezla do sprchy sedla jsem si do kouta a nechana na sebe stýkat vodu, umyla jsem se a zase z tý sprchy vyleza a obmotala kolem sebe ručník "Ronnie mám pro tebe to tričko" řekl Metěj který ťukal na dveře otevřela jsem je a on mi podal svoje dripolar triko "Děkuji" podělovala jsem mu a zase dveře zavřela, schodila jsem ze sebe ručník a oblíkla si Matějovo triko které mi bylo po kolena vzala jsem si na sebe tanga které jsem měla na sobě a vydala jsem najít Matěje, našla jsem ho v obýváku jak kouká na telku "Hela Ronnie já se půjdu umýt a pak půjdem spát" řekl a dal mi pusu do vlasů.

"Tak jsem tady pojď" řekl, vzal mě za ruku a táhl do ložnice já si lehla, když chtěl Matěj odejít tak jsem ho rychle chytla za ruku "Prosím nechoď" řekla jsem mu a podívala se na něj "Dobře" řekl a lehl si vedle mě, já jsem se k němu přitulila a zase začala brečet "Bude to dobrý, už to bude dobrý" říkal mi a já ho pořádně obejmula a zachvíli usnula.

*Hasan pov*

"Hoši přefilk jsem jí takže vyhrávám" řekl jsem klukůaty mi popřáli "Hele kde je Bulhar a taky Ronnie" zeptal jsem se kluků "No Bulhar šel domů a Ronnie šla buď na pokoj nebo jela do Pardubic" řekl Dominik a já si oddych věděl jsem že je v bezpečí.

*Ronnie pov*

V noci jsem měla asi tři noční můry nemohla jsem spát, najedou jsem cítila jak se Matěj vedle mě zvedá rychle jsem se otočila a chytla ho za ruku "Ronnie jakto že nespíš" řekl "Už spát nemužu" řekla jsem a on si ke mě dřepl "Hele zajdu ti pro věci aby si nemusela chodit v mích tričkách" řekl mi a pohladil mě po vlasech "Měla si klíče od pokoje jediná že" zeptal se mě a já kívl on prohledal mojí mikinu a vzal odtamtať klíče a odešel. Bylo 10:00 a já se rozhodla vstát, došla jsem do kuchyně a otevřela lednici, hledala jsm tam něco k jídlu našla jsem tam šunku a sýr a něco dalšího udělala jsem z toho toasty. "Jsem doma" rozlehl se bytem hlas Matěje "Copak to děláš" zeptal se a zezadu mě obejmu a koukal co dělám "Dělám nám snídani" řekla jsem a pokusila se usmát ale nešlo to, otočila jsem se a koukala mu do očí měla jsem takouvou chuť to Hasanovi oplatit, přiblížila jsem se k jeho rtům a políbila ho, on mi polibky začal oplácet líbali jsem se a on mě vysadil na linky, líbal mě vášnivě a já mu to oplácela, on najednou přestal "Hele Ronnie dost" řekl mi a já přestala "Litovali bys toho nechci aby si toho litovala" řekl a já z tý linky slezla a dodělala ty toasty.

Zase jsem ležela v posteli a brečela "Ronnie neplakej" řekl Matěj který právě přišel "Promiň mi to" řekla jsem a on se zasmál "Zaco se omlouváš prosím tě" zeptal se mě "Zato že jsem tě líbala a za ty starosti se mnou" řekl jsem mu a zase jsem se rozbrečela "Za to se neomlouvej já bych ti to neudělal ty si výjmečná a patříš někomu jinému, si strašně nádherná a upřímě klidně bych tě líbal ale si moje nejlepší kamarádka a tý bych to neudělal, jsem si jistý že tě Hasan tak miluje a že to co udělal, tak to neudělal úmyslně".

Ztracená v lásceKde žijí příběhy. Začni objevovat