XIII.

627 12 0
                                    

Ráno jsem se probudila a první věc co mě zarazila byla že jsem se nemohla zvednout Matěj mě obímal a jestě z druhé strany mě obímal Hasan, opatrně jsem se vyprostila z jejich obětí a sedla si na kraj postele a musela se sma pro sebe usmát, Jakub v noci spadl z postele takže ležel na zemi a vedle něho ležel Dominik s Tomem.

Došla jsem do kuchyně kde jsem si dala prášek na bolest hlavy a zapila ho vodou to stejný jsem připravila i klukům. Vzala jsem toastový chleba a začala dělat toasty, musela jsem jich udělat asi tisíc protože kluci jsou žrouti sama jsem si vzala jeden a sedla si na gauč. Projížděla jsem Tik Tok a nudila se, bylo už půl desáté a kluci furt ještě spali, už mě to nebavilo tak jsem se rozhodla je jít vzbudit, došla jsem do mého pokoje kde všichni spaly, roztáhla jsem záclony "Tak kluci vstáváme" řekla jsem víc nahlas a kluci se probudili "Nech nás ještě spát" řekl Dominik s Jakubem "Nene dělej te vztávat má te na stole snídani, a prášky s vodou tak zachvíli přijďte ano" řekla jsem a odešla zpátky do kuchyně.

Umývala jsem nádobý a nejednou se kolem mích boků obmotali dvě ruce "Bolí mě hlava" řekl najednou ten člověk co mě obímal "Tady máš prášek Hasane" řekl jsem mu a podala mu vodu s práškem. Zachvíli přišli i ostatní kluci a začali jíst "Dneska je čtvrtek žejo" zeptal se Dominik "Ano Dominiku dneska je čtvrtek" odpověděla jsem mu "Takže zítra totiž máme kontert tady v Pardubicích" řekl a já se dál věnovala mobilu.

Seděla jsem na gauči a koukala do mobilu, najednou si vedle mě sedl Hasan a položil si hlavu do mého klína "Copak" zeptala jsem se ho, on vzal mojí ruku a dal s jí do vlasů z toho jsem pochopila že chce abych ho v nich hladila. Kluci si posedaly vedle mě a koukali jsem všichni na Netflix, koukali jsme na nějakej horror a najednou kluci "Takto je ale jako kráva proč tam jde když ví že tam je" řekl najednou Dominik a všichni se zasmáli "No já bych chtěla vidět tebe Dominiku" řekla jsem zase já, stále jsem Pepu hladila ve vlasech "Kmo já chci taky" řekl najednou Matěj "Kdo dřív přijde ten dřív bere" řekla jsem mu a usmála se "Když si příště přijdeš dřív tak to třeba dopadne" řekla jsem mu a pohladila Pepu po tváři "Pepo stávej" řekla jsem mu a on si protřel oči "Mě se ale nechce" řekl a obejmul mě kolem pasu "Já se ale musím jít převlíct" řekla jsem a hladila ho po tváři.

Pepa teda nakonec vstanul a sed si ke kukům, konečně jsem se mohla jít převlíct z trička na spaní, do černých tepláků a černé M+ mikiny. Šla jsem zpátky za kluky "Hele Matěji jak dlouho tady budeš" zeptala jsem se ho a on zvedl oči od mobilu "No nevím asi půjdu s vámi na kocert a ráno pojedu domů" řekl mi a zase se věnoval mobilu "Co si dáme k obědu" zeptal se najednou Dominik "Tak buď něco objednáme nebo nám třeba něco Ronnie uvaří" řekl Jakub "Tak co by jste si daly kluci" zeptala jsem se jich "Hmm já bych věděl co si dát" řekl najednou Hasan a podíval se na mě "Hele tak to si nech zajít chuť, třeba nikdy jindy" řekla jsem a to poslední jsem mu zašeptla do ucha, vstala jsem a šla do kuchyně kde jsem začala hledat potřebný ingredience na uvaření šunkafleků.

Dala jsem uvařit těstoviny a začala je ochucovat, dala jsem tak šunku, majoránku, sůl a pepř, a nějaký další koření dala jsem těstoviny na plech a zalila je vajíčkem, poté jsem je dala do trouby a nechla ať se zapečou "Co to bude" zeptal se mě Domink z gauče kde s klukama hráli Fifu "Nechte se překvapit" řekla jsem jim a sedla si na linku kde jsem začala projíždět instagram a koukat na různá videa. Najednou ke mě přišel Hasan, stoupl si mezi moje nohy a ruce opřel vedle mích stehen já jsem odložila mobil na linku "Co potřebuješ" zaptala jsem se ho s úsměvem "Hmm já nevím třeba tebe"řekl, a úsměv mi oplatil.

*Dominik pov*

Hráli jsme s klukama Fifu a Hasan byl s Ronnie v kuchyni, Ronnie seděla na lince a Hasan stál mezi jejíma nohama, o něčem si povídali a oba se u toho smáli "Hele Dominiku co mezi sebou mají" zeptal se mě najednou Bulhar "No mi sami nevíme od první chvíle co Ronnie přijela se k sobě měli, když jsem jí dal na víběr pokoj ve kterém bude muset asi tak cca dva dny spát tak si vybrala Hasanův prostě nic spolu nemaj ale myslí si že to dlouho nevydrží" řekl jsem mu a dál se věnoval hře.

*Ronnie pov*

Najednou zapípala trouba a ta oznámila že jídlo je hotové bylo přesně dvanáct seskočila jsem z linky a vyndala plech ve kterém byli už hotové šunkafelky "Tak kluci jídlo už je hotové" zavolala jsem na ně když jsem jim dávala na talíř, sam jsem si nadala docela dost na moje poměry a sedla si ke klukům na gauč "Takže kluci po obědě by jsme si měli jít zdřímnou a bychom to večer dali" zavelela jsem a kluci jen kývli pro suhlas "A každej do svího pokoje" řekla jsem "Takže já můžu k tobě" zeptal se Matěj "Ne ty půjdeš k Hasanovy protože Hasan půjde ke mě" řekla jsem a vyděla Hasana jak se usmál. Když jsem všichni dojedli tak jsem to taky musela na skládat do myčky, a pak jsem šla za Pepou o mého pokoje.

Pepa ležel zachumlaný v peřinách a dělal něco na mobilu, přišla jsem k němu a lehla si vedle něj do posteleon odložil mobil a otočil se ke mě, měl na sobě černou mikynu a šedý tepáky "Co budeme dělat" zeptala jsem se ho "Tohle budeme dělat" řekl a obejmul mě "Tak dobře" řekla jsem a dala mu pusu na tvář. Pepa mi ležel na hrudníku a já ho hladila ve vlasech, on usnul a já dělala něco na mobilu, nudila jsem se tak že jsem z jeho vlasů dělala malí copánky "Ronnie to je přijenmý" řekl najednou Hasan a usmál se "Já vím, proto to dělám" řekla jsem a podívala se na hodiny "V kolik vám začíná ten koncert" zaptala jsem se Hasan "Hmm nevím asi v devět otvýráme klub, kolik je" řekl a já se musela znovu podívat na hodiny "Je půl pátý" řekla jsem a Pepa se posadil, podívala jsem se na něj a on jen natáhl ruce obejmula jsem ho a tím pádem jsem mu ležela mezi nohama.

Chvíli jsme takhle ležely a já jsem se mu podívala do obličeje on se ke mě natáhl a dal mi pusu, já jsem mu ji smozřejmě oplatila

Ztracená v lásceKde žijí příběhy. Začni objevovat