XXIII.

558 10 0
                                    

*Hasan pov*

"Tak už můžeme jed" řekl Jakub když jsme všichni seděli v dodávce, všichni jsem to odsouhlasily a Tomáš se rozjel, docela mi tu Ronnie chyběla, chtěl bych jí objímat , ze včera mám úplný okno jen v mlze si pamatuju že jsem si šli šňupnou a pak že jsem se vsadily víc nic. Jeli jsme asi hodinu a kluci si začali podávat chlast "Hele Dominiku co se včera stalo" zeptal jsem se ho "No šli jsme si šňupnout pak jsme se vsadily o litr kdo tu bloncku bude mrdat první no a ty si to vyhál" kdy to řekl tak jsem si to všechno vybavil "Tak proto mám peněžence tolik peněz" řekl jsem to první co mě napadlo "Já jsem kokot" řekl jsem a přemýšlel nad tím jestli to říct Ronnie nebo ne.

*Time skip*

Došel jsem do mího pokoje kde jsem si obložil věci a šel se podívat za Ronnie, otevře jsem do jejího pokoje ale ona tam nebila "Hele kluci není tam Ronnie" zakřičel jsem na kluky a došel za nimi do obýváku "Ona není vpokoji" zeptal se mě do Dominik "Ne, nemá tam ani svoje věci ona se sem nevrátila" řekl jsem jim a kluci trochu znervóznily "Hele zkus jí zavolat" řekl mi Dominik a já už vytáčel její číslo, ona mi to típla "Típla mi to zavolej jí ty" řekl jsem a Dominiko tak udělal "Je nedostupná".

*Ronnie pov*

"Hele Ronnie někdo ti volá" řekl Matěj a podal mi můj mobil, bylo tam jméno Hasan<3 hned jsem to típla a vypla si mobil "Kdo to byl" zeptal se a sedl si vedle mě na gauč "Byl to Hasan típla jsem mu to a vypla si mobil" řekla jsem a opřela se o něj "Aha tak to jo" řekl objal mě "Já ho miluju Matěji ale nevím jestli to má stejně potom co udělal" řekla jsem mu "Já vím" řekl "Hele mám nápad, pustímě si nějaký film, objednáme si nějaký jídlo a ty na to zkus nachvíli zapomenout"  řekl mi a začal objednávat jídlo "Tak co by sis dala" řekl mi a já začala přemýšlet "Nevím asi nějakou čínu, je mi to jedno"řekla jsem a on tam něco začal klikat "Takže za třičtvrtě hodinky je to tady" řekl a zapl televizi "Tak na co se podíváme" řekl a já začala vybírat, našla jsem tam American horor story "Znáš to" zeptala jsem se Matěje "Ne" řekl mi a já se na něj ublíženě podívala "Ty to neznáš dělás si ze mě prdel" řekla jsem a začala se smát "Nojo no neznám každou blbost" řekl a já se na něj podívala "Blbost, co že si to řekl" řekla jsem a on se začal smát "Tak to tam pusť" řekl mi a já to zapla, s01e01 ze mě nejlepší serie je první.

"Jídlo už je tady" řekl Matěj když se vrátil s dvěma tašky jídla "Konečně" řekla jsem a stopla už druhej díl AHS "Takže tady ta taška je pro tebe a tahle je pro mě"  řekl a podal mi jednu tašku "To si mi koupil" řekla jsem "Ne, koupil jsem to svojí mámě, jistě že jsem to koupil tobě" řekla a já ho obejmula "Děkujii" řekla jsem mu a začala si vybalovat to co mi koupil, měla jsem tam čínský nudle, jarní závitky, kebat a taky qurrito, začala jsem nudlemi byli vynikající pokračovala jsem závitky a qurritem "Matěji jsem plná jestli pozřu ješte jeden kousem něčoho tak se pobliju" řekla jsem a ve stejným stavu byl i Matěj, najednou Matějovi začal zvonit telefon "Tyvole, kdo otravuje v sedm večer" řekla a zvedl telefon "No co je" řekl "Jo, je, ne nejezdi, Hasane uklidni se" když jsek sedozvěděla kdo volal tak mi zamrazilo "Řekl jsem ti ať nejezdíš" řekl naposled do telefonu a pak mu to Hasan típl.

*Hasan pov*

Celej den jsme přemýšleli kde by mohla být, pak mi to došlo Matěj "Hele a nemůže být u Matěje". Dovolal jsem a zjistil že tam je "Kluci je u Bulhara jedu tam" řekl jsem, vzal si na sebe bundu a běžel k autu, věděl jsem že jsem to posral všechon se mi během dne vybavilo vím že na ty záchody někdo přišel a nejspíš to byla Ronnie, začali mi slzet oči o tom byl ten sen nechtěl jsem jí ztratit. Po dálnici jsem jel 190km/h chtěl jsem jí to vysvětit, chtěl jsem jí obejmout a taky jsem jí chtěl říct že jí miluju.

*Ronnie pov*

Seděla v ložnici a čekala co se stane, najednou se bytem se rozlehl zvonek slyšela jsem jak Matěj povoluje vztup, pak přišel za mnou a začal mě uklidňovat "Bude to dobrý ano" řekl a já slyšela klepání, on se zvedl a šel otevřít "Kde je" řekl Hasan a zachvíli se otevřeli dveře, Hasan šel ke mě blíž ale já couvala "Nepřibližuj se ke mě" řekla jsem a on se zastavil "Vyslechni mě" řekl a já se uchechtla "Na to si měl myset dřív než si na těch hajzlech prcal tu bloncku" řekla jsem a začala brečet "Já jsem nechtěl" argumentoval "Kdyby si nechtěl tak to neuděláš" řekla jsem mu "Takže já ti to vysvětlím, šli jsem si šnupnou byli jsem na šrot a pak jsem se s klukama vsadily, nic to pro mě neznamenalo" řekl "Takže já jsem byla taky sázka nebo co taky jsem pro tebe nic neznamenala" řekla jsem a mě začali týct slzy ještě víc "Nene nebyla já tě mám opravdu rád" řekl mi "Já jsem tě ale miluju, pamatuju si to naše líbaní, ten pocit když mě objímáš cítím se stebou dobře a v bezpečí to když jsem spolu byli u stromu já jsem se do tebe zamilovala chápeš to" zlomil se mi hlas, a já najednou byla a jeho objetí, podlomili se mi kolena a já se ještě víc rozbrečela "Už to bude dobrý, jsem tady s tebou ano, taky tě miluju" řekla mi já jsem se k měnu pořádně přitulila.

Seděli jsem tak v objetí asi deset minut "Já se ti moc moc omlouvám, oprvdu promiň" začal mi najednou říkat Hasan "Hej už dobrý" řekla jsem a utišila ho "Pojedeme domů" zeptala jsem se ho a on kívl "Já se půjdu jen rozločit s Matějem" řekla jsem a on mi pozbíral věci a já šla za Matějem "Tak co" zeptal se mě "Jedu domů takže dobrý" řekla jsem mu a šla ho obejmout "Děkuji moc že si mi pomohl a si se o mě staral, a zase někdy přijedu nebo přijeď ty ano" řekla jsem a on mě pustil z objetí "Neboj zase někdy přijedu, a s Hasanem vám to přeju".

Seděli jsem v autě a jeli směrem na Pardubice "Pepo jak to mezi sebou teďka máme" zeptala jsem se ho opatrně, slyšela jsem jak si oddychl "Hele já vlastně nevím, od tý doby co jsem měl jeden vážnej vzah se bojim vázat, ta holka mě podváděla s míma nejlepšíma kamarádama, dej mi čas slibuju že to bude za chvíli dobrý". Jen jsem kívla a otočila hlavu k okínku, proč mi o tom neřekl nikdy se ani nezmínil o tom že by měl nějakou, mrzelo mě to.

Ztracená v lásceKde žijí příběhy. Začni objevovat