*Ronnie pov*
Ráno jsem se probudila asi v šest hodin a venku opět pršelo, chtěla jsem se zvednou ale nešlo mi to protože mě obímala jedna potetovaná ruka, která patřila Yzovi, on včera neodešel zůstal tady celou noc se mnou řekla jsem si sama pro sebe a usmála se "Jak dlouho na mě budeš ještě koukat" řekl na jednou Yzo a já se lekla "Hele já vím že jsem neodolatelnej ale mě se chce docela jestě spát" řekl a stáhl si mě do obětí, a pořádně si mě přitiskl k sobě, "Děkuji" řekl jsem Kubovi a chytla ho za ruku "Za co prosím tě děkuješ" řekl mi "No já děkuji za to, že si se mnou zůstal"řekla jsem a podívala se na něj "No za to prosím neděkuj" řekl.
Chvíli mě obímal ale za chvíli si lehl na moje břicho a obejmul mě kolem pasu, na chvíli jsem ztrnula ale pak jsem ho začala hladit v jeho vlasech (Sice je rok 2022 ale dejme tomu že Yzo má furt dredy ok, a jakž takž si snimi muže hrát, proplejtat a všechno to co holky dělají s klučičími vlasy okey) a už jsem byla vpohodě, viděla jsem jak Kubu usnul tak jsem zavřela oči a taky se ponořila do říše snů.
Probudilo mně jemné kružení na mém břiše, rozlepila jsem oči a vyděla Jakuba jak mi leží na hrudníku a krouží mi prsty na břiše "Kubíí kolik je hodin" řekla jsem a vjela Kubovi do jeho dredů "Hmm myslím si že bude tak půl jedenáctý ale nevím to přesně" řekl Kuba a podíval se na mě, celkem nuceně jsm se na něj usmála "Prcku tak já půjdu za klukama, Dominikovi s Tomášem vynadám a pošlu za tebou Hasana jestli chceš, ano" řekl Kuba a naposled mě pohladil po břiše, jen sem kívla na souhlas, a odešel.
Otočila jsem se zády ke dveřím a přikryla se dekou, nemusela jsem čekat dlouho a už jsem slyšela jak Kuba řve na Dominika a Tomáše. Slyšela jsem otevírání dveří a kroky ke mě rychle jsem se otočlila a před mojí postelí stál Hasan, vyskočila jsem z postele a rychle ho obejmula "Ronnie já se moc omlouvám neměl jsem ti brát to obečení moc moc se omlouvám" začal mi říkat Pepa ale já ho přerušila "Už mi je to jedno neomlouvej se" řekla jsem a usmála se "Ale počkat to ty si mi vzal to oblečení to si mě nepřej" řekla jsem a začala ho mlátit do ramene "Hele, hele tak to stačí ano Ronnie" řekl a začal se smát, když jsem nepřestala tak mě Pepa vzal pod rameny a hodil mě na postel kde mě začal lechtat "Ne.. ne,...stačí prosím dost" smála jsem se a snažila se to Hasanovi říct ten se ale smál taky a nechtěl přestat "Přestanu až mi dáš pusu" řekl mi a já jsem mu vlepila takovou tu dětskou pusu, a on přestal.
"Co budeme dneska dělat" zeptala jsem se Hasana který něco dělal na telefonu "Nehceš koukat ne nějaký filmy a pak jít ke stromu" řekl a furt čuměl do mobilu "Věnuj se mi trochu" řekla jsem, a dala mu mobil pryč abych na něj viděla, "A jak pak se vám mám vjenovat paní Cittová" řekl a usmála se, já jsem si mu lehla na hrudník a pohladila ho po něm, on mě vzal za hlavu a dal mi pusu na čelo "Já nevím" řekla jsem "Tak pojď udělat popcorn, a vezmeme něco dalšího a půjdme koukat na film, jo"řekl mi, zvedle mě z postele, vzal si mě do náruče a odnesl mě do kuchyně kde mě položil na linku a začal chystat popcorn "No co na mě tak koukáš" řekl najednou Hasan a já ihned sklopila pohled k mím nohám, najednou jsem neviděla jen moje nohy ale i Hasanovi, vzal mojí bradu mezi dva prsty a nastavil jí tak abych mu koukala do očí "Hele já vím že jsem neodolatelnej ale někdo bude muset dojít pro pití" řekl mi a rukama se opřel o moje stehna "A jelikož kluci šli do studia a já tu mám nějakou práci tak tam budeš muset jít ty" řekl mi a usmála se "Noj otak dobře ale dělám to jen proto že tě mám ráda" řela jsem mu.
Šla jsem směrem do naší nejbližší večerky, a měla cigaretu v puse šla jsem si a v uších mi hráli Lil Peepovi písničky. Došla jsem do naší místní večerky a začala do košíku házet různý brambůrky, zmrzlinu, nějaký monstery další pití a u pokladny jsem si řekla o dvě vodky, a další krabku cigaret, zaplatila jsem a zese šla domů cesta mi trvala asi hodinku.
"Už jsem doma" zekřičela jsem do tichého bytu "Haloo Pepo si doma" řekla jsem, odložila jsem tašky na linku a šla hledat Hasana,vešla jsem do mého pokoje ale tam nebyl tak jsem se rozhodla jít do jeho pokoje a tam byl ležel zachumlaný v posteli a vedle sebe na zemi měl položený popcorn tak jsem donesla ostatní věci co jsem koupila a šla pomalu k němu, sedla jsem si na postel a začala ho hladit ve vlasech "Ty už si zpátky ??" zeptal se mě, já jsem jsem si k němu leha a obejmula ho "Jdeme se koukat na ten film"zeptala se ho a prohrábla mu vlasy "Určitě a na co se podíváme" řekl mi Pepa a sáh pro počítač "Nevím mě je to jedno" řekla jsem mu a začala do postele dávat jídlo a pití.
"Tak dobře pustila jsem tam dobrý film a to horror" řekl mi Pepa a já se ho chytla z ruku vzala jsem si popcorn. Byli jsem v půlce filmu a já se příšerně bála, nejednou tu byl jumpscare a já se lekla takže mi steklo pár slz, Pepa si toho samozřejmě všiml "Prosím tě princezno neplakej vzdyť to nebylo tak hrozný, ne" řekl mi a pevně mě obejmul, a i já ho obejmula na zpátek. Chvíli jsme se obímali a nejednou někdo zaťukal, rychle jsem se schovala podpeřinu a čekala kdo otevřel "Dále" řekl Hasan "Hele Hasane neviděl si Ronnie, celej den jsem jí neviděl" byl to Dominik "Eee nevím mysli že šla do krámu nebo co" řekl Hasan.
Chtěla jsem ho trochu pozlobyt hlavu jsem měla přesně vedle jeho kámoše, a on měl na sobě jen boxerky, vzala jsem ruku a přejela od vrchu až dolů pojeho kámošovi cítila jsem jak se trhavě nadech a slyšla jak se Dominik zasmál "Tak už vím kde je" řekl a odešl. Hasan mě vytáhl z podpeřiny a přišpendlil mě pod sebou "Co si myslíš ze dělaš" zeptal se mě a byl malinko nasraný "No co by je půl páté a už by jsme měli vyrazit aby jsme stihli západ slunce" řekla jsem a usmála se, Hasan mě pustil a já se šla obéknout.
K tomu to jsem si vzala jestě tašku kam jsem si dala mobil ty dvě vodky, cigára.
ČTEŠ
Ztracená v lásce
Fanfiction!!Předem upozorňuji je to jen fanfikce takže všechno není pravda!! Veronika je jen obyčejná holka, co se ale stane když se bude muset nečekaně přestěhovat za svím bratrem který je slavný rapper Nik tendo, a bydlí se svími repujícími kamarády? A co k...