*Petr pov*
Šli jsem koupit víno, než jsem vyšel z večerky tak jsem víno otevřel a hodil tak asi půl gramu koksu, chtěl jsem si trochu užít Ronnie byla kurevsky sexi a tak si s polu trochu užijeme.
*Hasan pov*
Spali jsme u kluků v Brně, slyšel jsem jak se otevírají hlavní dveře a v nich se oběvil Petr a Ronnie byli oba sfetovaný viděl jsem jak jdou k Petrovi do pokoje mě si nevšimli, lehl jsme si zpátky a chtěl usnout ale najednou jsem slyšel tlumemé vzdychy které patřili Ronnie moje srdce jakoby vynechalo pár úderů, do očí se mi nahrnuli ihned slzy nevím proč jsem brečel nechtěl jsem to poslouchat měl jsem jí rád asi už moc. Vzdychy po chvíli utichli a já mohl jít spát ale nemohl jsem měl jsem hlavu plných otázek, usl jsem asi jen na dvě hodiny.
*Ronnie pov*
Ráno jsem se probudila se strašnou bolestí hlavy chtěla jsem vstát ale něco mi v tom zabránilo byla to ruka, Petrova ruka podívala jsem se pod peřinu a já byla nahá začala jsem se hrabat z postele a já začala zbírat oblečení keré bylo poházené po pokoji "Petřeee" zařvala jsem "Neřvi chci ještě spát" řekl a otočil s na druhý bok "Co si do toho vína hodil" zařvala jsem na něj a on se posadil "Nebuď hysterická byl to koks" řekl klidně "Ses posral ne takže ty si mě zdrogoval a ještě ktomu mě znásilnil" zařvala jsem a začali mi téct slzy "Prosim tě vzdyť se ti to včera líbilo tak buď budeš v klidu a nebo vypadni" řekl mi a já se na něj něveřícně podívala "Si kokot Petře" řekla jsem, vzala jsem si batoh a vyšla ven z jeho pokoje, nezapoměla jsem třísknout dveřmi, "Co se ti proboha stalo" řekl Tom a šel mě obejmout "On mě zdrogoval a pak se se mnou vyspal a já si nic nepamatu ju takže mě prakticky znásilnil" řekla jsem a ke konci se mi zlomil hlas "Aha tak proto Hasan odjel brzo ráno" řekl a mě se zatmělo před očima, on to ví, slyšel nás.
"Já chci domů" vzlykala jsem Tomovy do trika "Dobře, mám říck Dominikovi" rychle jsem zavztěla hlavou k nesouhlasu "Nechci aby to věděl" řekla jsem mu "Tak já tě odvezu domů. Dominik je s klukama ve studiu"řekl mi a já si šla obout boty. "Neboj už bude dobře" řekl Tom když jsem šli k jeho autu, nasedla jsem na místu spolujezdce a dala si pás, celou cestu mezi námi panovalo ticho, dojeli jsem do Pardubic a Tom zaparkoval před domem, odpoutala jsem a vystoupila přešla jsem na stranu kde seděl Tom poděkovala jsem mu a on mohl odjet.
Odemkla jsem dveře od bytu a sundala si boty a položila je vedle Hasanovích tak jsem si ověřila že je doma, došla jsem do měho pokoje a odložila si batoh převlíkla jsem se do Hasanovy mikiny a volných kraťasů, lehla jsem si do postele a zase začal brečet. Probrečela jsem celí den koukala na seriáli a filmy, večer přijeli kluci přesněji Jakub, Dominik a Tom takže všichni co obývali tento byt, najednou jsem slyšela zaklepání a Tomův hlas jestli může dál neodpověděla jsem mu slyšela jsem otevření dveří a též i zavření "Ronnie bude to dobrý" řekl mi Tom a sedl si vedle mě já se posadila a on mě obejmul "Musel jsem jim to říct, Petr od Dominka dostal po držce ale jinak se nic nestalo" řekl mi, bylo mi smutno.
Byl tu se mnou dokud jsem neusnula, ráno jsme se probudila a bylo mi pěkně na hovno nasadila jsem si sluchátka a pustila si tam lil peepa, měla jsem hlad tak jsem se vyhrabala za postele a šla do kuchyně vzala jsem si jogurt který jsem si tak snědla. Vrátila jsem se do pokoje a zase začala brečet. Nemohla jsem se přiznat že moje poprvé bylo "znásilnění" mím oblíbeným rapperem.
Mohly uběhnout asi dvě hodiny a nejednou se ve dveřích mího pokoje oběvila Nikol "Já toho Petra zabiju" řekla a šla mě obejmout "Nic neříkej vím co se stalo" řekla a já se zase rozbrečela. "Tak a teď žádne slzy a jde se do klubu, jsem di Dominik, Tom, Jakub a Radek" řeela mi a šlami vybírat fit, otevřela skříň a začala hledat nejvíc sexi věci co našla.
Když mi vybrala obleení tak se vrhla na můj make-up.
Když mě dodělala Make-up tak mě za ruku táhla do předsíně kde už čekali kluci "Princezno" řekl Jakub a šel mě obejmout "Chyběl si mi Kubíí" řekla jsme s úsměvem "Tak pojď" vzal mě okolo ramen a mi vyrazyly po schodech dolů "Mrzí mě to co se stalo" řekl z ničeho nic "Můžu se tě zaptat jak je Hasanovi" zeptala jsem se o on se zastavil "No popravdě mi toho moc o měn nevíme, jenom co vim já že je teďka fakt na dně, a že zase začal fetovat heroin" když to řekl tak mě se podlomily kolena a já si musela sednout "Moc mě to mrzí ale on se z toho dostane Ronnie, neboj nebo mu s tím pomůžeš musíš mu dát čas" řekl a obejmul mě.
Nastoupila jsem ke Kubovi do auta a už jsem se zase smála, Kuba mi vypráv jejich příhody z koncertů, kdy se třeba Tom opil tak že si mysel že Dominik je nějaká kurva a plazyl se po něm, a další podobný "Hasan bude vydávat noví album, v kterém se nachází písnička s názvem, ty si mě změnila(Jo vím že Hasan takovu písničku nemá ale hodí se to sem)" řek mi a já se usmála "Tu písničku nahrál před třemi dny" řekl a mě se v břiše rozletělo tisíce motýlků "Je nádherná je o tobě" dořekl Kuba a zastavil před klubem.
Vystoupila jsem a hned ke mě přišla Nikol, která m chytla za ruku a táhla mě dovnitř. Seděli jsem u baru a popíjeli Havanu, povídali jsme si o všem možném, kluci se zase někam zdejchli teda kromě Radka který nepil a seděl tam snáma, musel řídit takže pil jenom perlivou vodu. "Tak holky pojedeme dom je půldruhý a já jsem už unavený tebe Ronnie vysadím doma" řekl Radek a mi se rozešli z klubu a pak k jeho autu.
Dojeli jsme domů, já se s nimi rozloučila a šla odemknot vchod od bytovky a šla k výtahum vyjela jsem do patra kde byl máš byt a odemkla dveře, došla jsem do svého pokoje a tak sebou hodila do postele a usnula.
ČTEŠ
Ztracená v lásce
Fanfiction!!Předem upozorňuji je to jen fanfikce takže všechno není pravda!! Veronika je jen obyčejná holka, co se ale stane když se bude muset nečekaně přestěhovat za svím bratrem který je slavný rapper Nik tendo, a bydlí se svími repujícími kamarády? A co k...