"Tak že všichni pojedeme jednou dodávkou a pojedeme po obědě, na hotel přijedeme cca ve čtyři hodiny, zvukovku uděláme v šest a v devět otvíráme klub" vysvětloval nám Jakub, ve studiu jsme byli já, Hasan, Dominik, Jakub, Tomáš a Decky "Rozdělení pokojů bude vypadat následovně, Hasan, Dominik, Decky, Tomášem a já budeme na jednoum velkým pokoji a Ronnie bude mít pokoj pro sebe klidně si tam může někoho vzít mě je to jedno" řekl Jakub a usmál se na mě "Celkově je mi jedno kde kdo bude spát, ale v jedenáct odjízdíme do Plzně takže přesně"pohrozil nám Jakub a sedl si na gauč kde začal dělat něco na mobilu.
Seděli jsme na gauči a já s Tomášem hrála Fortnite, kluci balili techniku a u toho samozřejmě pili "Takže teď už můžeme jít domů, je to to vše zabalené takže to tady jen zítra vyzvedneme" řekl Jakub a začal si zbírat svoje věci co měl ve studiu, Tamášovi jsem vrátila ovladač a šla si vzít mikinu a boty, najednou mě někdo plácl přes zadek rychle jsem se otočila a viděla Hasana jak se směje a kouká na mě "Josefe jak se opovažuješ" řekla jsem a přišla k němu blíž, do nosu mě praštil smrad chlastu a trávy, on mi dal ruce na boky "Hele ne, ne, ne, jsi na sračky a ještě k tomu zhulený" řekla jsem a sundala mu jeho ruce z mého pasu a šla ven. Vytáhla jsem z kapsy cigarety a zapálila si, čekla jsem jsem asi deset minut a pak kluci vyšli ze dveří a mohli jít domů.
"Pojď te, dělej te vy kreténi" křikla jsem na ně když se zase šourali za mnou a Tomášem "Pojď, oni nějak dojdou" řekl mi Tomáš a dal mi ruku kolem ramen, šli jsem a kluci se někam vytratili a mi vešli do baráku. Dojeli jsme do našeho patra a já začala odemykat byt "Do píči proč to nejde" řekla jsem a začala jsem být naštvaná "Prosím tě ukaž" řekl Tom, chytl mě za boky a odtáhl mě stranou, vzal si ode mě klíče a na první pokus, ten klíč zastrčil do zámku "Jak??" řekla jsem a Tom se jen usmál.
Sundala jsem si boty a došla do mého pokoje kde jsem se převníkla a šla do koupelny. Odlíčila jsem se, a pak si vlezla do sprchy kde jsem ne sebe pustila teplou vodu. Umyla jsem si vlasy a dala si na ně masku, měla jsem zaplí reprák ze kterého mi hráli Lil Peepovi písničky.
Didn't know her first name, fucked her on the first date
Breaking down that cocaine, vampire stay away
She said I'm insane, yeah, I know you like that
Give it to me right now, I'ma give it right back
GothBoi, blood dripping in the club light
Switchblade cut coke, give a bitch lines
GothBoiClique, I don't give a fuck, bitch
Young punk bitch, fucking on a drunk bitch.Zpívala jsem zrovna Tracyho část mega miluji tuhle písničku, Peep mě provází už docela dlouho bylo mi třináct když jsem ho začala poslouchat a taky mi bylo třináct když umřel, hrozně jsem to obrečela, snad týden jsem ležela v posteli a brečela toho jsem poslouchala jeho písničky. Poslouchám ho až do teď vždycky mě vytáhne ze sraček, aspoň na chvíli. Vylezla jsem ze sprchy a obmotala kolem sebe ručník, rozčesala si vlasy a oblíkla si na sebe mikinu a kraťasy, vylezla jsem z koupelny a viděla Tomáše jak sedí na gauči a na něco kouká "Na copak koukáš Tomí" řekla jsem, a sedla si vedle něho "Je to nějakej horor, chceš se koukat se mnou" řekl mi a usmál se na mě "Tak jo já si jen dojdu pro deku".
"Hele Tomíí nemohla bych ti uplíst copánky prosím, prosím prosím, prosím" poprosila jsem Tomáška když jsme se na ten film koukali už asi hodinku "No dobře aspoň mi ty vlasy nebudou líst do očí" řekl a já si došla pro hřeben, gumičky a tužidlo "Takže ty si sedni na zem přede mě, a já se ti pokusím uplést francouzké copánky" řekla jsem mu a Tom tak udělal, sedl si předeme na zem a já mohla začít.
Trvalo mi to celkem asi hodinku a půl takže do konce filmu "Tak a hotovo" řekla jsem, Tomáš se zvedl a šel se podívat do zrcadla.
(Takhle nějak vypadali Tomovi copánky)
"Tyvole Ronnie to je liboví jako zmrd" řekl mi Tom a usmíval se od ucha k uchu "Není zač, jsem ráda že se to ti líbí" řekla jsem, a úsměv mu oplatila Tom ke mě přiběhl a pořádně mě obejmul "Děkuji moc" řekl mi v objetí a dal mi pusu na čelo "Ty vlasy ti sluší" řekla jsem mu a pořád ho objímala.
Seděli jsem na gauči a já měla hlavu položenou na Tomovích stehnech, on mě hladil ve vlasech oba jsem koukali na telku ve který dávali American Horror Story, bylo asi půl jedné a já už usínala, najednou cítím jak mě někdo nese, pootevřela jsem oči a viděla Tomáše jak mě nese do postele "Tome já bych to došla sama" řekla jsem a on se usmál "Vždyť to je dobrý si lehounká" řekla mi a položil mě do postele "Tak dobrou noc" řekl mi a začal odcházet, já jsem ho stihla chytit za ruku "Prosím zůstaneš tu" řekla jsem a podívala se mu do očí "No dobře, jenom se osprchuju a převlíknu" řekl mi a já kívla pro souhlas.
"Tak jsem tady princezno" řekl Tom když za sebou zavřel dveře, já se posunula na druhý konec postele a odkryla svojí deku a on si pod ní lehl. Začalo pršet a hřmít, věděla jsem že to nebude jen déšť, přitulila jsem se v Tomovi a on mě obejmul kolem pasu "Tomí já mám strach o kluky, jestli jsem v pořádku" řekla jsem, a podívala se z okna ven "Neboj budou v pohodě, kluci jsou prostě takoví, já jsem taky s nimi občas šel ale nechtěl jsem tě tu dneska nechat samotnou" řekl Tom a já se usmála "Děkuji" řekla jsem a tom se zvedl "Nechceš si dát před spaním cígo" zeptal se mě a podíval se na mě "Jo dala bych si" řekla jsem, zvedla jsem se a začala hnedat cíga po všech kapsách "Kde kurva jsou" řekl jsem "Třeba tady" řekla Tom, a když jsem se na něj podívala tak moje cigára držel v ruce "Hele" řekla jsme a šla k němu úmyslem mu ty cigára vzít. On je dal tak vysoko že jsem na ně nedosáhla "Tome prosím dej mi je" řekla jsem a udělala na něj naštvaný výraz "Hmm a co za to dostanu" řekla mi a já protočila očima "Vždyť budeš spát vedle mě, to je ta odměna ne" řekla jsem a podívala se na něj "Ha, to ty si chtěla abych v tý posteli zůstal s tebou ne" řekl mi "Tak co třeba pusu" řekl mi a svůdě se na mě podíval, stoupla jsem si na špičky a dala mu pusu, jeho rty nebily jako ty Hasanovi chutnali po jahodách, citila jsem i mě moc dobře známou pachuť cigaret, když mi Tomáš podal cigarety tak jsem se od něj odlepila "Děkuji" řekl a odešel na balkon já jsem na sebe hodila mikinu a šla za ním.
Stáli jsem na balkoně, a koukali na noční Pardubice oba jsem měli v puse cigaretu a povídali si o různých věcech, najednou bouchli dveře já jsem se lekla a rychle típla cigáro a šla se podívat kdo přišel "Ty si se ale zřídil" řekla jsem Hasanovi který se snažil sundat si boty "Pojď" řekla jsem a podepřela ho, došla jsem s ním k němu do pokoje kde jsem ho položila do postele a on se začal vysvlíkat, chtěla jsem odejít ale Pepa mě chytil za ruku "Prosím zůstaň" řekl mi a já jsem se usmála "Tak dobře jenom si pro něco dojdu, ano"řekla jsem mu a on mě pustil.
Došla jsem do koupelny kde jsem vzala kýbl a pak šla na balkon kde Tom furt stál "Tome já budu muset za Hasanem nezlob se" řekla jsem mu a objala ho "Vždyť to nevadí" řekl mi a já šla zpátky za Pepou, on ležel v posteli otočený zády ke mě "Už jsem tu" řekla jsem mu a zavřela za sebou dveře.
ČTEŠ
Ztracená v lásce
Fanfiction!!Předem upozorňuji je to jen fanfikce takže všechno není pravda!! Veronika je jen obyčejná holka, co se ale stane když se bude muset nečekaně přestěhovat za svím bratrem který je slavný rapper Nik tendo, a bydlí se svími repujícími kamarády? A co k...